Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze Jaguar E-Pace i Porsche Macan: na dobry początek Czy opłaca się jechać szybciej? [test autokult.pl] Dacia Lodgy 1,5 dCi Prestige - tanio, taniej, najtaniej [test autokult.pl] Dacia Sandero 0,9 TCe Laureate - plus i minus [test autokult.pl] BMW M240i xDrive: idealne dla amatora Hyundai i20 FL (2012) - ambitne plany [pierwsza jazda autokult.pl] Abarth Punto EVO - ukąszony [test autokult.pl] Volkswagen T-Cross wprowadza nowy standard do segmentu. Jest przestronny i funkcjonalny Volkswagen Cross Touran 2,0 TDI DSG - biały kruk [test autokult.pl] Nowa Mazda MX-5 ND (2015) 2.0 Sky-G - test, opinia, spalanie, cena Nowy Nissan Qashqai 1,2 DIG-T (2014) - pierwsza jazda

Popularne w tym tygodniu:

Test: Przejechałem się Alfą Romeo 33 z silnikiem boxer i zapomniałem, jak się nazywam Pierwsza jazda: Škoda Fabia 4. generacji – ma ogromną szansę powtórzyć sukces poprzednika Test: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Hybrid - jego pozycja jest niezagrożona Test: Suzuki Across PHEV – lifting twarzy za 30 tys. zł Test: Škoda Octavia Combi RS iV - ekologiczno-sportowy kompromis nie do końca się sprawdził Pierwsza jazda: Opel Mokka e – już ładniej, ale teraz to bym chciał coś większego Test: Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 2WD - świetny wóz ze słabym punktem za 10 tys. zł Dacia Sandero TCe - stworzona pod LPG Test: Kia Sorento Hybrid - premium bez ceny premium Audi RS 7 - samo się o to prosiło Test: Volkswagen Touareg R eHybrid – najmocniejszy, ale całkowicie pozbawiony charakteru Test: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG – odmłodzony bestseller tak, ale nie z dieslem