Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Lamborghini Huracán LP640-4 VOS – test, opinia, spalanie, cena Porsche Taycan Turbo S zmienił moje postrzeganie elektryków, aut sportowych i przyszłości motoryzacji Nissan Qashqai z systemem ProPilot: autonomia zderza się z rzeczywistością BMW M235i Coupé - test Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde - gdzie jest czwarty listek? [test autokult.pl] BMW i3: wszystko, czym Tesla chciałaby być, ale nigdy nie będzie Ford Edge Vignale 2,0 TDCI 210 KM AT - czy warto być premium? Suzuki SX4 S-cross 1,6 VVT AllGrip CVT [test] Subaru Legacy RS 2,0 Boxer Diesel - aspiracje do E? [test autokult.pl] Hyundai Veloster Turbo 1,6 T-GDI - test Wszystkie testy samochodów Autokult.pl w roku 2014 Škoda Yeti 1,8 TSI 4x4 City & 2,0 TDI 4x4 DSG Outdoor [pierwsza jazda]

Popularne w tym tygodniu:

Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi Seat Mii Electric: miejski elektryk, który naprawdę może zastąpić auto spalinowe Toyota Corolla 1.8 Hybrid LPG: już taniej nie pojedziesz Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Alfa Romeo Giulia i Stelvio 2020. Włosko-niemiecki skok technologiczny Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Toyota C-HR po liftingu: Japończycy przyspieszają z technologią Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL Kia Stinger GT: po latach udowadnia, gdzie tak naprawdę leży jej siła Land Rover Discovery Sport: test szokująco terenowego SUV-a