Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Volkswagen Golf VII 2,0 TDI DSG Highline - nowy? [test autokult.pl] Fiat 500 Sport 0.9 TwinAir 105 KM - test Audi S8 plus - szybszy niż rozsądek Nowa Mazda CX-3: radzi sobie bez AdBlue i filtra cząstek stałych Citroën C5 Tourer 2,2 HDI A/T Exclusive - test Test BMW M5 Competition w warunkach drogowych. Auto imponuje wszechstronnością Renault Twingo 0,9 TCe 90 Edition One - pierwsza jazda Test: Nissan Micra 1.0 T-GDI - w gąszczu konkurencji Nowy Ford Focus ST - fabryka radości Peugeot 508 SW BlueHDI 180 GT: wariant rodzinny, prawie idealny Fiat Panda Cross 4x4 – test, opinia, spalanie, cena Nowe Audi A1 Sportback: wciąż brak konkurencji

Popularne w tym tygodniu:

Test: Przejechałem się Alfą Romeo 33 z silnikiem boxer i zapomniałem, jak się nazywam Pierwsza jazda: Škoda Fabia 4. generacji – ma ogromną szansę powtórzyć sukces poprzednika Test: Škoda Octavia Combi RS iV - ekologiczno-sportowy kompromis nie do końca się sprawdził Test: Suzuki Across PHEV – lifting twarzy za 30 tys. zł Pierwsza jazda: Opel Mokka e – już ładniej, ale teraz to bym chciał coś większego Test: Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 2WD - świetny wóz ze słabym punktem za 10 tys. zł Dacia Sandero TCe - stworzona pod LPG Kia Sorento Hybrid - premium bez ceny premium Audi RS 7 - samo się o to prosiło Test: Volkswagen Touareg R eHybrid – najmocniejszy, ale całkowicie pozbawiony charakteru Test: Renault Megane E-Tech Plug-in Hybrid - to nie mogło się udać Test: Smart EQ Fortwo – założenia były doskonałe, wykonanie i efekt już nieco gorsze