Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Lexus UX: dojrzały SUV w rozmiarze mini Škoda Rapid Spaceback 1,6 TDI Elegance [pierwsza jazda autokult.pl] Porsche 718 Boxster GTS: największy problem to nie 4 cylindry Volkswagen Golf Alltrack 2.0 TDI 4Motion DSG - test, opinia, spalanie, cena DS 4 Crossback, czyli jak postawić sobie poprzeczkę na Księżycu Test: Škoda Fabia Combi Monte Carlo - najlepszy bagażnik w segmencie Honda Accord 2,4 i-VTEC Executive - typ niepozorny [test autokult.pl] Duże auto za niezłe pieniądze. Test Opla Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi Ford B-Max 1,4 Duratec Titanium - król miasta [test autokult.pl] Alfa Romeo 159 Berlina 1.75 TBi Sport Plus Ti – włoski ideał został zabity? [test autokult.pl] Kia e-Soul wygląda nietypowo i ma świetny napęd. Mnie przekonała Ford Galaxy 2,0 TDCI Titanium - rodzinny, czyli... [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Test Opla Movano po liftingu: nowe wnętrze oraz imponujący silnik Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Test Forda Focusa Active Kombi: dla tych, którzy stronią od SUV-ów Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Test Audi RS 5 Sportback: czego bało się Audi? Toyota C-HR 2.0 – nowy wariant hybrydowy odpowiedzią na brak diesla? Jeździłem nowym Fordem Pumą. Prowadzi się tak dobrze jak Fiesta, a przy okazji oferuje znacznie więcej