Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Wywiady:

Volkswagen T4 z najważniejszą misją w karierze. Polak ratuje nim ludzi w Ukrainie Wywiad: Właściciel Alpiny wyjaśnia, dlaczego zgodził się sprzedać swoją markę i co dalej się z nią stanie "Sprzedaż online to pomoc dla dealerów". Alexander Petrofski tłumaczy radykalną strategię Volvo 830 KM z wolnossącego V12 w 2021 roku. Twórca silnika Ferrari 812 Competizione zdradza swoje triki Julius Seebach: przyszłość Audi Sport jest elektryczna. Wywiad z szefem producenta modeli RS "Kierowcy DS-ów już nie machają do siebie". Szefowa marki mówi mi, na ile mogą na rynku premium Polski akcent w świecie Porsche. Thomas Stopka: Bez SUV-ów być może marka już by nie istniała "Stawiamy na elektromobilność, ale nie wycofujemy Mustanga". O przyszłości Forda z prezesem Piotrem Pawlakiem "Cały świat motoryzacyjny stoi na głowie". O małych autach i nadchodzących latach mówi Thomas Schäfer, szef Škody Dyrektor Techniczny Mercedesa-AMG o przyszłości V8 i silnikach elektrycznych. "Damy im pożądanie" Kuba Przygoński o samochodach w Dakarze: "przepisy nas ukarały" Szukają partnerów do budowy ładowarek dla elektryków. Prezes Eleport wylicza ile można z nimi zyskać

Popularne w tym tygodniu:

"Stawki OC nie rosły wbrew rynkowi i inflacji". Ekspert o rekomendacjach KNF Twórca Mazdy MX-5 mówi, co zmieniłby w ostatniej generacji. Problemem były koszty