Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Volvo XC70 D4 Drive-E Summum Inscription - test, opinia, spalanie, cena Kia Niro Plug-in Hybrid: nawet w zimie potrafi być bardzo oszczędna Honda CR-Z 1,5 IMA GT – jestem z innej planety [test autokult.pl] BMW 220i Cabrio - test, opinia, spalanie, cena Range Rover Sport 4,4 SDV8 HSE Dynamic - test Audi A3 Sportback 2,0 TDI - skazane na sukces [pierwsza jazda autokult.pl] Škoda Kodiaq Scout 2.0 TDI 4x4 - czeski sposób na bezdroża Tesla Model X P90D. Łatwo ją znienawidzić, jeszcze łatwiej pokochać Ford Tourneo Custom: szukając sportu w samochodzie użytkowym Renault Fluence 2,0 Sport Way - wyścig kanapą [test autokult.pl] Volkswagen Golf R Variant - (nie)zwykłe kombi Peugeot 508 2,0 HDi HYbrid4 RXH - dobrymi chęciami... [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Test Opla Movano po liftingu: nowe wnętrze oraz imponujący silnik Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód