Pomóż nam tworzyć Autokult! Co chcesz tu zmienić?

Test: "Duży Range Rover" - złoty i nieskromny

Historia modelu Range Rover zaczęła się w 1966 roku, kiedy rozpoczęto prace nad samochodem, który wszedł do seryjnej produkcji cztery lata później. Początkowo był to pojazd użytkowy o wysokich zdolnościach terenowych. Z czasem jego charakter stał się bardziej luksusowy, a teraz Range Rover to synonim luksusu na czterech kołach.

Land Rover Range Rover — test wideo

Najnowsza odmiana luksusowego SUV-a ujrzała światło dzienne w 2021 r. Samochód zrobił na wszystkich ogromne wrażenie, głównie za sprawą minimalizmu stylistycznego, który najbardziej widać w tylnej części nadwozia.

Linie Range Rovera są narysowane zdecydowanie i prosto. Nie ma tutaj zbędnych udziwnień — wręcz przeciwnie. Najmniej zmieniło się z przodu. W zasadzie można by uznać, że to efekt niewielkiego liftingu

Charakter Range Rovera od wielu lat nie zachęca, aby zabierać samochód zbyt daleko od asfaltu mimo bardzo skutecznego napędu na cztery koła, z którego Land Rover słynie już od dawna. W najnowszym modelu jest podobnie. Nadwozie posiada wiele elementów, które przy pierwszym kontakcie z kamieniami lub gałęziami zostałyby zniszczone.

Do testów otrzymaliśmy model o zwiększonym rozstawie osi w mocno rzucającym się w oczy złotym kolorze. Jeżeli chcecie się dowiedzieć, ile trzeba zapłacić za taką porcję luksusu na czterech kołach oraz jakie jednostki napędowe można zamówić do tego samochodu, to koniecznie oglądajcie do końca.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Hyundai Tucson z systemem 48V Mild Hybrid: czy to w ogóle ma sens? Nowy Renault Kadjar: cichy gracz w popularnym segmencie nie ma się czego wstydzić Alfa Romeo Giulietta 1,4 TB MultiAir - pogoń za Niemcami [test autokult.pl] Hyundai i30 N-Line pokazuje, że aut z Korei nie kupuje się już tylko z rozsądku Test: Opel Mokka - pierwszy krok do lepszej, ale zaskakująco drogiej przyszłości Test: Mercedes-AMG GT R i Audi RS 6 na trasie GSMP Limanowa - wyścig górski! Vlog: Volkswagen ID.4 już w Polsce. Nawet jego zasięg robi wrażenie Lancia Voyager V6 3,6 Gold - siła przyzwyczajenia [test autokult.pl] Audi A5 Coupé 2.0 TFSI quattro S tronic - ewolucja do doskonałości Krótka Toyota Land Cruiser 150 3.0 D-4D - test Pierwsza jazda nowym BMW Serii 4. Nie patrz na grill. Jak nigdy wcześniej, tu liczy się "wnętrze" Nissan Juke 1,6 DIG-T - test

Popularne w tym tygodniu:

Test: Peugeot 308 BlueHDI – cofnąłem się w czasie, by pojeździć dieslem. Ma wielką zaletę i nie chodzi o zasięg Test długodystansowy: Ford Mustang Mach-E AWD 98 kWh. Dzień dobry! Test: FSO 125p Pick-up - miał być eksportowym hitem, ale wyszło jak zwykle Test: Porsche 911 (992) Turbo S vs 911 (997) Turbo - dwaj tytani, którzy kończą swoje epoki. Swoją magię odkryli w Beskidach Test: Mercedes-AMG GT 63 S E Performance - tak jeździ i ryczy hybryda jeśli ma 843 KM! Test: Ford Mustang California Special - powrót po 7 latach za kierownicę legendy Test: Renault Master piwoplan firmy Plandex - bo widelcem nie da się jeść zupy Pierwsza jazda: Kia EV6 GT. Sprawdzam najtańsze 500+ na rynku Test: Audi S8 po liftingu - luksus nie musi iść w parze z niesmaczną ostentacją Test: Volkswagen Taigo - logiczna alternatywa dla Polo, kiedy chcesz wydać 100 tys. zł Test: Mazda MX-5 z systemem KPC na przełęczy Salmopolskiej Test: "Duży Range Rover" - złoty i nieskromny