TestyLand RoverTest: "Duży Range Rover" - złoty i nieskromny

Test: "Duży Range Rover" - złoty i nieskromny

Maciej Gomułka
01.08.2022 13:31, aktualizacja: 30.09.2022 10:12

Historia modelu Range Rover zaczęła się w 1966 roku, kiedy rozpoczęto prace nad samochodem, który wszedł do seryjnej produkcji cztery lata później. Początkowo był to pojazd użytkowy o wysokich zdolnościach terenowych. Z czasem jego charakter stał się bardziej luksusowy, a teraz Range Rover to synonim luksusu na czterech kołach.

Land Rover Range Rover - test wideo

Najnowsza odmiana luksusowego SUV-a ujrzała światło dzienne w 2021 r. Samochód zrobił na wszystkich ogromne wrażenie, głównie za sprawą minimalizmu stylistycznego, który najbardziej widać w tylnej części nadwozia.

Linie Range Rovera są narysowane zdecydowanie i prosto. Nie ma tutaj zbędnych udziwnień - wręcz przeciwnie. Najmniej zmieniło się z przodu. W zasadzie można by uznać, że to efekt niewielkiego liftingu

Charakter Range Rovera od wielu lat nie zachęca, aby zabierać samochód zbyt daleko od asfaltu mimo bardzo skutecznego napędu na cztery koła, z którego Land Rover słynie już od dawna. W najnowszym modelu jest podobnie. Nadwozie posiada wiele elementów, które przy pierwszym kontakcie z kamieniami lub gałęziami zostałyby zniszczone.

Do testów otrzymaliśmy model o zwiększonym rozstawie osi w mocno rzucającym się w oczy złotym kolorze. Jeżeli chcecie się dowiedzieć, ile trzeba zapłacić za taką porcję luksusu na czterech kołach oraz jakie jednostki napędowe można zamówić do tego samochodu, to koniecznie oglądajcie do końca.

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)