Pomóż nam tworzyć Autokult! Co chcesz tu zmienić?

Test: Kia Proceed GT – lifting w najgorszym momencie?

Kia Proceed GT łączy w sobie wiele znakomitych cech. Jest ładna, nadal zwraca na siebie uwagę, dobrze się prowadzi, a przy tym zbytnio nie wyczyści waszej kieszeni. Pytanie, czy jest bez wad? Nie!

Kia Proceed GT – test wideo

Proceed przeszedł facelifting w połowie 2021 roku, dokładnie dwa tygodnie po tym, jak mój gość odebrał swój egzemplarz z salonu. Z jednej strony gorzej być nie może, z drugiej – nie wszystko w nowej wersji jest idealne.

Z zewnątrz zmienił się przede wszystkim przód. Pojawił się nowy wzór świateł do jazdy dziennej w technologii LED, zmieniono przedni zderzak i atrapę chłodnicy. Niby niewiele, a jednak różnica w wyglądzie jest bardzo duża. Najnowsza wersja jest dużo bardziej masywna i to akurat jest wielki plus, natomiast kształt przedniego zderzaka rodzi już wiele pytań.

Z tyłu zmian jest już dużo mniej. Zmieniono tylko delikatnie napis Proceed na tylnej klapie, dokładkę tylnego zderzaka i trapezowe końcówki układu wydechowego zastąpiono okrągłymi i tutaj moje zdanie jest jednoznaczne. Tył wygląda teraz gorzej. Najbardziej jednak chciałbym wam pokazać wnętrze i to nie dlatego, że po liftingu jest tak wiele zmian. Tak naprawdę zmian nie ma w ogóle – poza innym logo na kierownicy. To najlepsza okazja, żebyście mogli zobaczyć, jak wygląda słabiej i mocniej wyposażone wersja.

Zapraszam do obejrzenia testu wideo z porównania dwóch egzemplarzy Kii Proceed GT, a tajemniczy gość odcinka na pewno będzie dla was zaskoczeniem.

Pomóż nam tworzyć Autokult!

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Mitsubishi ASX 2.0 MIVEC - lifting zmienił mu twarz i silnik, ale zostawił to, co najważniejsze Renault Master 4x4 z napędem Oberaigner: twarda sztuka do pracy Test: DS 9 to żywy przykład na to jak działa odporność stadna Test: Ford Explorer - trochę mnie rozczarował, choć zły nie jest. Tylko za drogi Czy na pewno potrzebujesz SUV-a? Test Volkswagena Passata Alltrack 2.0 BiTDI. Test Mini Coopera SE: realna alternatywa dla wersji spalinowej Porsche Cayenne diesel 2017 – samochód dla prawdziwych ludzi Test: Abarth 595 - jeździliśmy na czas z zasłoniętymi oczami Test: Volkswagen Passat W8 - poznałem "króla" w nieoczywistym, ale słusznym wydaniu Volkswagen Multivan PanAmericana: pragmatyczna alternatywa dla wszelkiej maści SUV-ów Lexus RX 450h F Sport: SUV stworzony z myślą o kierowcy Volkswagen Golf Sportsvan 1,4 TSI 150 KM - pierwsza jazda

Popularne w tym tygodniu:

Test: Peugeot 308 BlueHDI – cofnąłem się w czasie, by pojeździć dieslem. Ma wielką zaletę i nie chodzi o zasięg Test długodystansowy: Ford Mustang Mach-E AWD 98 kWh. Dzień dobry! Test: FSO 125p Pick-up - miał być eksportowym hitem, ale wyszło jak zwykle Test: Porsche 911 (992) Turbo S vs 911 (997) Turbo - dwaj tytani, którzy kończą swoje epoki. Swoją magię odkryli w Beskidach Test: Mercedes-AMG GT 63 S E Performance - tak jeździ i ryczy hybryda jeśli ma 843 KM! Test: Ford Mustang California Special - powrót po 7 latach za kierownicę legendy Test: Renault Master piwoplan firmy Plandex - bo widelcem nie da się jeść zupy Pierwsza jazda: Kia EV6 GT. Sprawdzam najtańsze 500+ na rynku Test: Audi S8 po liftingu - luksus nie musi iść w parze z niesmaczną ostentacją Test: Volkswagen Taigo - logiczna alternatywa dla Polo, kiedy chcesz wydać 100 tys. zł Test: Mazda MX-5 z systemem KPC na przełęczy Salmopolskiej Test: "Duży Range Rover" - złoty i nieskromny