Pomóż nam tworzyć Autokult! Co chcesz tu zmienić?

Test: BMW M4 Competition – relaks za pięć dyszek

BMW już dawno straciło łatkę dresiarskiej fury. BMW M4 Competition nie jest jednak dla przeciętnego Kowalskiego. To auto kierowane do osób, które na pierwszym miejscu stawiają emocje - i to nie te związane z ustawkami.

BMW M4 Competition — test wideo

Trzeba jednak przyznać, że nie wszystkim wygląd najnowszego M4 przypadnie do gustu. Spójrzcie jak wiele się tutaj dzieje, ile jest przeróżnych wlotów, załamań, przetłoczeń, poszerzeń, lotek itp. Dzieje się naprawdę sporo. Spójrzcie chociażby na te lusterka. To wszystko nie jest na pokaz, tylko ma spełniać jakąś funkcję. No prawie wszystko… Pewne rzeczy są na pokaz i nie spełniają żadnej funkcji. Tak BMW, mówię o atrapie wylotu powietrza na błotniku.

Do tego jak przystało na rasowy sportowy samochód, BMW M4 ocieka karbonem. Jeśli chodzi o dach, to jest on zawsze w standardzie, ale cała reszta to już opcja. Tylna lotka, dodatki w przednim zderzaku, dyfuzor na tylnym zderzaku itp. Oczywiście, nie możecie sobie wybrać jednego z nich, tylko zdecydować się albo na wszystkie, albo na żaden. Koszt takiego zestawu, to jedyne 21 200 zł. Tanio nie jest, a to dopiero początek wydatków w przypadku kolejnych opcji.

W opcji możecie też dokupić węglowo-ceramiczne tarcze za 37 000 zł. Galwanizowane wykończenie elementów obsługi w środku na drzwiach kosztuje 500 zł, dostęp do samochodu za pomocą telefonu to dodatkowe 3000 zł, przeszycia M na pasach, to jedyne 1400 zł. Uwierzcie mi, mógłbym wymieniać jeszcze bardzo długo, natomiast najlepszy dodatek to kubełkowe fotele. Jaką skrywają tajemnicę? Na to odpowiadam w filmie, na który serdecznie was zapraszam.

Pomóż nam tworzyć Autokult!

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Ford Mustang Mach 1 vs. Mustang Mach 1 428 Cobra Jet – definicja prędkości nabrała nowego znaczenia 5 mitów o elektrykach i Mercedes EQA, by się z nimi zmierzyć. Tu trzeba spojrzeć szerzej Peugeot 508 SW BlueHDI 180 GT: wariant rodzinny, prawie idealny Test wideo: Kia Stinger - właśnie dlatego jej nie kupisz Audi RS7 Sportback - test Nowe Audi A8 4,2 TDI quattro Lang [pierwsza jazda] Pierwsza jazda: Ford Puma ST to nowe auto starej szkoły Isuzu D-Max 3,0 TD LS - plan B [test autokult.pl] Renault Twingo RS - sport w skali mikro [test autokult.pl] Jeździłem nowym Peugeotem 208. Oto 7 rzeczy, które musisz o nim wiedzieć Nowy Opel Astra K 1.6 CDTi - test, opinie, spalanie, cena Hybryda w terenie? Toyota RAV4 pokazuje, że można

Popularne w tym tygodniu:

Test: Peugeot 308 BlueHDI – cofnąłem się w czasie, by pojeździć dieslem. Ma wielką zaletę i nie chodzi o zasięg Test: FSO 125p Pick-up - miał być eksportowym hitem, ale wyszło jak zwykle Test: Audi S8 po liftingu - luksus nie musi iść w parze z niesmaczną ostentacją Test: Porsche 911 (992) Turbo S vs 911 (997) Turbo - dwaj tytani, którzy kończą swoje epoki. Swoją magię odkryli w Beskidach Test: Mercedes-AMG GT 63 S E Performance - tak jeździ i ryczy hybryda jeśli ma 843 KM! Test: Ford Mustang California Special - powrót po 7 latach za kierownicę legendy Test długodystansowy: Ford Mustang Mach-E AWD 98 kWh. Dzień dobry! Test: Ford Focus Active 1.0 EcoBoost – kiedy zniknie, to będzie naprawdę wielka strata Test: Mazda CX-5 z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym. Czy pójście wbrew trendom się opłaciło? Test: Alfa Romeo Tonale 1.5 T4 Hybrid nie jest doskonała, ale łatwo jej to wybaczyć Test: Seres 3 - elektryczny i dostępny od ręki Test: Toyota RAV4 Adventure - czegoś mi tutaj zabrakło...