Test: Ssang Yong Musso Grand – najważniejsze parametry i pomiary

Marka SsangYong była obecna na naszym rynku w latach 90. Koreański producent współpracował wtedy z Mercedesem, co sprawiało, że grono osób darzyło te samochody nieco większym zaufaniem, mając świadomość, że niektóre podzespoły pochodzą od producenta kojarzonego z ikoniczną solidnością. Jedną z tych konstrukcji był SsangYong Musso.

SsangYong Musso Grand – test wideo

Dzisiaj model Musso reprezentuje segment aut użytkowych. Odmiana Grand to przedłużony pick-up, który wymiarami przestrzeni bagażowej oraz pasażerskiej może zostawić w tyle swoją najbliższą konkurencję. A tej na rynku nie brakuje.

Pod względem wyposażenia jest to samochód, który z pewnością zaskoczy osoby odbierające ten segment jedynie jako narzędzie do pracy. Znajdziemy tutaj systemy, które do niedawna były zarezerwowane dla aut klasy wyższej oraz SUV-ów. W kwestii wykończenia wnętrza da się jednak zauważyć pewną przepaść.

Prezentowany egzemplarz wyposażony jest w silnik wysokoprężny o pojemności 2,2 litra i mocy 181 KM. Napęd przekazywany jest na koła za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów. Jeżeli jesteście ciekawi, ile wynosi przyspieszenie do 100km/h, na jakie zużycie paliwa może liczyć kierowca oraz czy samochód jest dobrze wyciszony, oglądajcie do końca.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

VW Tiguan - Facelifting, którego nie widać z daleka Pierwsza jazda: Peugeot e-Partner i Citroën ë-Berlingo – praktyczniejsze, niż może się wydawać BMW i8 nadal prezentuje się zjawiskowo. Apetyt rośnie zwłaszcza w wersji Roadster Volvo V60 1,6 T3 R-Design - warto mieć alternatywę [test autokult.pl] Ostatni test: Seat Leon III FR Black - wciąż jest w formie, choć przechodzi do historii Volkswagen Grand California z Polski czy klasyczny kamper? Sprawdzamy, który jest lepszy Dacia Logan MCV 1,5 dCi Laureate - test Test Seata Tarraco: jest tak poprawny, że aż nudny. Szkoda tylko, że ceny są tak wysokie Test: Peugeot 508 PSE - chuligan z trzema paskami Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Ford Ka+ Active: świetne auto schowane pod kostiumem crossovera Audi A3 Cabriolet 1,8 TFSI S-Tronic Ambition - test

Popularne w tym tygodniu:

Test: Rolls-Royce Phantom VIII series II - gdy 2,5 mln zł to uczciwa cena Test: Ford GT40 oraz GT – stanąłem oko w oko z legendą Le Mans i jego współczesnym odpowiednikiem BMW M3 xDrive vs BMW X3 M: ile dziś zostało z legendy M? Test: Volkswagen ID.4 GTX - może i błyszczy, ale nie z tym oprogramowaniem Test: Peugeot 408 – tego nikt się nie spodziewał Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross po liftingu. Po pierwsze wygoda Test: Citroën C5 X – bardzo ciekawe auto z wieloma "ale" Pierwsza jazda: Škoda Fabia 1.5 TSI Monte Carlo - szkoda, że zabrakło "manuala", ale problem leży gdzie indziej Test: Volkswagen California T6.1, czyli zima w kampervanie i dziesięć porsche na lodzie Pierwsza jazda: Nissan Juke Hybrid – no i mamy silnikowy pomost Test: Dacia Jogger z LPG — trudno o rozsądniejszą propozycję dla rodziny. I to mimo skromnej mocy Test: SsangYong Korando z LPG - złoty środek? Z pozoru tak, gdyby nie jedno duże "ale"