Test: Nissan Qashqai – uczył się przez 14 lat

Nissan Qashqai to najpopularniejszy crossover na rynku i samochód, który tak naprawdę odpowiedzialny jest za aktualną ogromną popularność tego segmentu. Choć ten model jest często wybierany, to jednak okazuje się, że wcale nie jest taki idealny. Nissan Qashqai ma 14 lat na karku, ale dopiero teraz ma się wrażenie, że doszedł do poziomu, który powinien mieć od dawna.

Nissan Qashqai — test wideo

Już na pierwszy rzut oka nie trzeba przekonywać, że zmiany są dość mocno zauważalne. Przede wszystkim nowy Qashqai wreszcie stał się jakiś. Ostre linie, odważne kształty i spójna wizja sprawiają, że w najnowszej generacji wreszcie mogę powiedzieć, że ten samochód coś w sobie ma. Nie powiem, że jest to mój numer jeden na rynku, ale znacznie zyskał w moim rankingu crossoverów.

Wnętrze starego Qashqaia już mocno nie nadąża i źle znosi upływ czasu. Nowe, które moim zdaniem idealnie wpasowuje się we współczesne trendy, będzie starzeć się nieco wolnej — choć to oczywiście tylko moje zdanie. W każdym razie jest dobrze, a wszechobecne poziome linie dodatkowo sprawiają, że kabina jest dużo bardziej przestronna i mniej przytłaczająca.

Jest jeszcze kwestia prowadzenia. Miałem okazję jeździć tym samochodem na oficjalnej premierze, więc postanowiłem, że w tym filmie umożliwię wam poznanie opinii właściciela poprzedniej generacji, bo jak się okazało w opiniach na Autocentrum.pl Nissan miał naprawdę sporo do poprawy w tym samochodzie. Czy udało mu się wyeliminować wszystkie błędy i jaki będzie odbiór osoby, która w swoim życiu posiadała więcej niż jednego Qashqaia? Zapraszam na film!

Obserwuj nas na Google News:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: SsangYong Musso Grand - lepszy od konkurencji, poza jedną cechą Pierwsza jazda: Porsche Taycan GTS Sport Turismo – złoty środek również w elektryku Test: Audi RS Q3 Sportback - zapomnijcie o aucie, skupcie się na silniku Škoda Rapid 1,6 TDI Elegance - prosto w potrzeby [test autokult.pl] SsangYong Korando 2.0 D AT 4WD Quartz - test, opinia, spalanie, cena Škoda Octavia RS 245: hot hatch nie do końca. Po prostu szybka skoda Volkswagen Scirocco R (2015) - test, opinia, spalanie, cena Test: Volkswagen Polo Style 1.0 TSI – w ślepej pogoni za postępem Niemcy trochę się zapomnieli Test: Fiat Tipo Cross - włoski pomysł na cross hatchbacka Test: Citroen C5 Aircross - kolejne auto prezydenta Francji? Test: Ford Focus z 1-litrowym silnikiem EcoBoost. Skrojony pod floty Test: Land Rover Defender - nowe silniki w Europie. V8 też!

Popularne w tym tygodniu:

Test: Rolls-Royce Phantom VIII series II - gdy 2,5 mln zł to uczciwa cena Test: Dacia Jogger z LPG — trudno o rozsądniejszą propozycję dla rodziny. I to mimo skromnej mocy BMW M3 xDrive vs BMW X3 M: ile dziś zostało z legendy M? Pierwsza jazda: Peugeot 308 SW Hybrid 225 - kombi przyszłości według Peugeota Test: Volkswagen ID.4 GTX - może i błyszczy, ale nie z tym oprogramowaniem Pierwsza jazda: Nissan Juke Hybrid – no i mamy silnikowy pomost Toyota Corolla została odświeżona. Mniejsza hybryda to teraz poważny gracz Test: Volkswagen T6.1 California Ocean – rozmiar idealny Test: Peugeot 408 – tego nikt się nie spodziewał Pierwsza jazda: Škoda Fabia 1.5 TSI Monte Carlo - szkoda, że zabrakło "manuala", ale problem leży gdzie indziej Test: Volkswagen Taigo – puchowa kurtka w Afryce? Pierwsza jazda: Ford Tourneo Connect – gdzieś już to grali