Offroad Marcina: Suzuki Vitara Hybrid 4WD - czy dorównuje swojemu dziadkowi?

Suzuki Vitara odkąd powstało, wciąż jest porównywane do swojego poprzednika, jeśli można to tak nazwać. Mała stylowa terenówka dziś jest już klasykiem. Sprawdziłem, jak na jej tle właśnie na bezdrożach radzi sobie współczesny crossover.

Suzuki Vitara Hybrid 4WD — opinia, test w terenie

Japoński crossover znany na rynku już od kilku lat nadal trzyma się mechanicznego napędu na cztery koła, czyli z elektronicznie dołączaną tylną osią za pomocą sprzęgła wielopłytkowego. Cenione do tej pory było jeszcze połączenie z automatem, ale obecnie taki duet można zamówić tylko jako Vitarę Strong Hybrid.

O tym, jak sprawny lub niesprawny jest napęd Vitary, przekonałem się w moich klasycznych próbach. Niestety, sprzęgło wielokrotnie zawiodło, co do tej pory się nie zdarzało. Sprawdźcie, jak Vitara sobie poradziła na torze i na bezdrożach.

Używane Suzuki Vitara II — trzeba je zrozumieć, by docenić

Suzuki Vitara jest bardzo cenionym autem, ale też takim, na które wielu użytkowników narzeka, co niestety nie pomaga w decyzji o zakupie. Jeśli jednak…

Zobacz więcej artykułów z serii: Offroad Marcina

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Peugeot 2008 1,6 VTi Allure - test Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI: kombi z dieslem to również ścisła czołówka segmentu C Audi Q7 3.0 TDI TipTronic quattro - test, opinia, spalanie, cena Polestar 2 vs Tesla Model 3, czyli "przepraszam, ale którędy nad morze"? Test: Hyundai Elantra Executive - najbardziej niezwykłe ze zwykłych aut Iveco Daily 35S15 V/P - tydzień z Superbohaterem [test autokult.pl] 60 lat Renault 4. Jeżdżę samochodem z muzeum! Test: Bazowe Porsche Taycan - sprawdzam podstawowe premium Ford Fiesta Active 1.0 EcoBoost: udaje crossovera, ale to udawanie bardzo dobrze wychodzi Test: Systemy typu night vision. Jak działają i co dają? Test: Toyota Yaris Cross - najważniejsze parametry i pomiary Renault Master z napędem 4x4 niemieckiej firmy Oberaigner. Zobacz, jak działa

Popularne w tym tygodniu:

Test: Mercedes-Benz Klasy S kończy 50 lat. S 580 e pokazuje świetlaną przyszłość modelu Test: Mercedes EQE 350+ – pójście po linii najmniejszego oporu Test: Toyota Aygo X – nie jest rewolucyjna, ale i tak budzi nie lada zainteresowanie Volkswagen T-Roc R, 2500 km i cztery osoby na pokładzie. Ta podróż budziła wiele obaw Test: Volkswagen ID.5 Pro Performance - ta słabsza i tańsza wersja Pierwsza jazda: DS 7 po faceliftingu - miał być komfortowy, jest naprawdę sportowy Test: Ford Mustang Mach-E w Europie, czyli 5 tys. km na prądzie i 5 mitów, w których jest trochę prawdy