Test: BMW 2 Active Tourer - osobiście jestem na nie, ale...

Po w sumie ośmiu latach i jednym faceliftingu na rynku pojawiła się nowa odmiana modelu BMW 2 Active Tourer, która w aktualnej gamie BMW, patrząc na inne auta, z pewnością nie jest już najbrzydszym, za które uważałem poprzednią generację. Nie zmienia to faktu, że ja nadal jestem na nie.

BMW 2 Active Tourer — test wideo

Okazuje się jednak, że jestem w mniejszości osób, które tak uważają, bo na Serię 2 Active Tourer decyduje się co czwarty klient BWM. Ja jestem w szoku, tym bardziej, że tych samochodów w ogóle nie widać na ulicach, chyba że ja ich po prostu nie zauważam.

Wygląd, wyglądem, ale bardzo ważną informacją jest to, że auto przede wszystkim urosło. Teraz może się pochwalić wymiarami 4,39 m na długość, 1,82 m na szerokość i 1,58 m na wysokość, co kolejno daje 32, 24 i 21 mm więcej w porównaniu do poprzedniej generacji. Mówimy jednak o wersji Active Tourer, bo możecie nie pamiętać, ale w poprzedniej generacji występowała jeszcze odmiana Gran Tourer, która była dużo większa, natomiast najważniejsza informacja jest taka, że w nowej generacji tej większej odmiany nie będzie.

Choć ten samochód kompletnie nie trafia w moje gusta, to wiem jednak, że to jest auto rodzinne kierowane do konkretnej grupy odbiorców i które ma spełniać dwa zadania. Ma się wyróżniać komfortem podróżowania i komfortem użytkowania.

Czy rzeczywiście tak jest? Czy BMW ma jakiegoś asa w rękawie? No i wreszcie, czy spełnia swoje pierwotne założenie? O tym wszystkim w filmie. Zapraszam!

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford Focus 1,5 EcoBoost Titanium vs. Seat Leon FR 1,8 TSI DSG - test Citroën Grand C4 Picasso - dom na czterech kołach [test autokult.pl] Pierwsza jazda Ferrari 296 GTB. Jak już Ferrari zrobi hybrydę plug-in… Pierwsza jazda: Porsche 911 Turbo S (992) - już nie chodzi o turbodoładowanie Test: Peugeot 5008 – czy faktycznie ma coś z premium? Test: Puma ST vs Puma 1.0 - naukowcy znowu to zrobili Jeep Compass 2,2 CRD 4WD Limited 70th Anniversary - groźny konkurent z USA [test autokult.pl] Test: Mercedesy Klasy S - nie chcesz prowadzić Test: Subaru Outback 2.5 – uważaj, o co prosisz, bo jeszcze to dostaniesz Test BMW X4 M40d: tradycja się nie liczy Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi: niezrozumiała wersja porządnego auta Jeździłem moim marzeniem z dzieciństwa. Kolejny raz Mustang okazał się ideałem

Popularne w tym tygodniu:

Test: Mazda CX-60 – ponad 3 litry pod maską. Tym razem nic nie tracimy! Test: Lexus ES300h F Sport Edition - sportowy z nazwy, relaksujący na co dzień Pierwsza jazda: BMW iX M60 – jeszcze szybciej, jeszcze wygodniej Test: BMW iX3 LCI pokazało mi, jak dużo może się zmienić. Niekoniecznie w aucie Test: Jeep Wrangler 4xe – najmocniejszy, najszybszy, najoszczędniejszy Test: Renault Megane E-Tech na trasie, czyli jak naprawdę podróżuje się elektrykiem Test: Nissan Townstar Tekna - pojawił się w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie Test: Peugeot e-2008, czyli duże "nie chcę, ale muszę" Test: Peugeot 308 SW – Francuzi potrafią słuchać, ale to kosztuje Porównanie: BMW M5 CS vs Audi RS e-tron GT. Wielkie starcie V8 i elektryczności na torze Test: Nissan Qashqai – uczył się przez 14 lat Test: Skoda Octavia vs Skoda Octavia – ile warta jest instalacja elektryczna?