Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Wywiady:

"Cały świat motoryzacyjny stoi na głowie". O małych autach i nadchodzących latach mówi Thomas Schäfer, szef Škody "Decyzję już podjęto za nas". Rozmawiam z Krzysztofem Hołowczycem o przyszłości motorsportu w elektrycznej rajdówce "BMW ocali motoryzację" - wywiad z szefem designu Grupy BMW Adrianem van Hooydonkiem Używane auta drożeją i będą drożeć. To wina nie tylko koronawirusa [wywiad] Spytałem szefa Porsche Polska o przyszłość marki. Oto cały plan od silników elektrycznych po wolnossące boksery "Robiliśmy dobre, ale nudne auta". Szef designu Toyoty szczerze o starszych i przyszłych modelach marki Tonale szykuje się na podbój rynku (również używanego). To dla Alfy Romeo być albo nie być 830 KM z wolnossącego V12 w 2021 roku. Twórca silnika Ferrari 812 Competizione zdradza swoje triki Wywiad z szefem Mini w Europie. Pierre Jalady o przyszłości marki i samochodów w miastach "Klienci nie mają wyboru i długo nie będą go mieć". Rynek motoryzacyjny w 2022 r. Cyberpunk 2077: Auto Silverhanda to Porsche 911 Turbo. Rozmawialiśmy z twórcami O ogranicznikach prędkości, końcu diesla i zakupie auta przez internet. Prezes Volvo Car Poland podsumowuje 2020 rok

Popularne w tym tygodniu:

Wywiad: Właściciel Alpiny wyjaśnia, dlaczego zgodził się sprzedać swoją markę i co dalej się z nią stanie "Współczesne silniki mogą o tym pomarzyć". Organizatorzy American Cars Mania o specyfice i rynku aut zza oceanu