Test: Mercedes AMG GT 4door 63s - będziesz w nim grzeszyć

Oto samochód, z którego nazwy wszyscy się wyśmiewają, bo już dłużej być nie mogło, Mercedes AMG GT 4 door coupe 63 s 4matic +, ale na tym etapie żarty się kończą, bo to auto naprawdę z piekła rodem.

Mercedes AMG GT 4door 63s — test wideo

Choć AMG GT 4 door ma już trochę lat na karku, to jego wygląd i sylwetka nadal robią niesamowite wrażenie. Agresywne, masywne nadwozie powoduje wszechobecny skręt karków. Przez wiele lat był to najszybszy i najmocniejszy Mercedes w historii, zaraz po premierze wykręcił również najlepszy czas na Nurburgring w klasie samochodów luksusowych (7:21). Teraz tą pałeczkę najmocniejszego samochodu przejęła wersja hybrydowa tego modelu, ale ten, choć odszedł już w cień, to nadal ma się czym pochwalić. Pod maską znajduje się czyste, 4-litorwe, podwójnie doładowane V8 o mocy 639 KM, które dysponuje momentem obrotowym na poziomie 900 Nm.

Warto jednak wytłumaczyć, że choć mamy tutaj w nazwie AMG GT, to ten samochód nie ma nic wspólnego ze sportowym zwykłym AMG GT. To dość skomplikowane, bo 4 door został zbudowany na platformie mercedesa Klasy E, ale jednocześnie od e klasy jest dłuższy aż o 15 cm. To auto jest tylko 7 cm krótsze od S klasy, ale za to wygrywa z S klasą ceną, bo jest od niej droższy o 26 tys. złotych. Mówię oczywiście o podstawowych wersjach.

Meredes AMG GT 4door 63s to auto, przez które wiele osób, często będzie musiało odwiedzać pewne miejsce… Jakie? Zapraszam na film!

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Peugeot 308 GTI jako hot-hatch poskromiony Test wideo: Volvo XC40 P8 Recharge - pierwsze auto nowej ery u Szwedów Opel Mokka X 1.6 CDTi 4x4 - docenisz go podczas jazdy Nowa Toyota Supra z bliska. Jeden z najważniejszych powrotów ostatnich lat Lamborghini Huracan Evo: test najnowszego superauta z Sant'Agata Hyundai i30 Wagon 1.6 CRDi: świetne kombi, ale czy tak samo dobre jak hatchback? Test wideo: BMW i4 M50 – 544 KM i 3,9s do "setki". Oto pierwsze elektryczne M! Dawid kontra Goliat. Wyścig Kii Picanto i ciężarowego MAN-a BMW X5 z pakietem xOffroad: rzucamy nowego SUV-a w teren Volvo V60 Cross Country i V60 T8: pierwsza jazda nowymi wersjami szwedzkiego kombi Nowa Toyota Auris 1.2 Multidrive S - test, opinia, spalanie, cena Offroad Marcina: Jeep Gladiator - cabrio z 3-litrowym dieslem za ponad 300 tys. zł

Popularne w tym tygodniu:

Test: Rolls-Royce Phantom VIII series II - gdy 2,5 mln zł to uczciwa cena Test: Peugeot 408 – tego nikt się nie spodziewał BMW M3 xDrive vs BMW X3 M: ile dziś zostało z legendy M? Test: Volkswagen ID.4 GTX - może i błyszczy, ale nie z tym oprogramowaniem Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross po liftingu. Po pierwsze wygoda Test: Citroën C5 X – bardzo ciekawe auto z wieloma "ale" Pierwsza jazda: Škoda Fabia 1.5 TSI Monte Carlo - szkoda, że zabrakło "manuala", ale problem leży gdzie indziej Test: Volkswagen California T6.1, czyli zima w kampervanie i dziesięć porsche na lodzie Test: Dacia Jogger z LPG — trudno o rozsądniejszą propozycję dla rodziny. I to mimo skromnej mocy Pierwsza jazda: Nissan Juke Hybrid – no i mamy silnikowy pomost Test: SsangYong Korando z LPG - złoty środek? Z pozoru tak, gdyby nie jedno duże "ale" McLaren Artura wygląda jak wszystkie przed nim, ale jest przełomowy. Tak jeździ hybryda z 680 KM na tył