Test: Ssangyong Korando – dla tych, co zabłądzą

Ssangyong na pewno nie jest nową marką, ale raczej nie zyskał wielkiej popularności nad Wisłą. Okazuje się, że w tych samochodach można się zaskoczyć na wielu frontach – tak pod względem jakości, jak i ceny.

Ssangyong Korando – test wideo

Ktoś, kto nigdy nie siedział w Ssangyongu, może mieć problem z określeniem, jaką pozycję ma ta marka. Z góry można założyć, że to samochody budżetowe, ale czy będziemy mieć rację? Korando zaskoczył mnie w co najmniej kilku aspektach.

Ssangyonga Korando ciężko nazwać stylowym samochodem i może jest trochę nijaki, ale przyglądając mu się dłużej, zauważamy pewną metodę. Został zaprojektowany prawdopodobnie tak, żeby podobać się wszystkim – a przynajmniej jak największej grupie ludzi – i czy możecie nazwać go jednoznacznie brzydkim? Raczej nie.

Moim zdaniem największe zaskoczenie to jednak cena, bo do tej marki większość klientów podchodzi raczej z rezerwą, ale to wcale nie jest najtańszy SUV w tym segmencie na rynku. Z jakimi modelami konkuruje i czy ma jakieś szanse? O tym w filmie.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Volkswagen Arteon 2.0 TDI - test lepszego, ale droższego Passata Test wideo: Zważyłem Jaguara E-Pace. Nadal jest cięższy, niż się wydaje Królowie miasta - wszystko o parkourze i trochę o motoryzacji [wywiad] Suzuki Vitara - wybrała miasto i już wiem, dlaczego Toyota Yaris - 8 rzeczy, które chcieliście o niej wiedzieć Test: BMW M5 CS to auto o dwóch obliczach. Jedno mnie zmasakrowało, drugie chciało zabić Test: Peugeot 508 SW 1.6 PureTech 180 - rozsądny zestaw, który właśnie zyskał na atrakcyjności Kia Ceed SW 1,4 T-GDi: kompetentna, lecz pozbawiona charakteru Peugeot 508 zadomawia się na rynku. Sprawdzam, co warto do niego zamówić Test: Renault Express Van - V max = 100 km/h? To nie są żarty! Škoda Rapid Spaceback Scoutline (2016) 1.4 TDI - test, spalanie Ford Fiesta ST200 - czy można jeszcze ją ulepszyć?

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volkswagen T-Roc Style 1.5 TSI - jeśli chcesz kupić Golfa VII, którego już nie ma Test: Mercedes-Benz Klasy S kończy 50 lat. S 580 e pokazuje świetlaną przyszłość modelu Test: Mercedes EQE 350+ – pójście po linii najmniejszego oporu Test: Toyota Aygo X – nie jest rewolucyjna, ale i tak budzi nie lada zainteresowanie Volkswagen T-Roc R, 2500 km i cztery osoby na pokładzie. Ta podróż budziła wiele obaw Pierwsza jazda: DS 7 po faceliftingu - miał być komfortowy, jest naprawdę sportowy Test: Volkswagen ID.5 Pro Performance - ta słabsza i tańsza wersja Test: Ford Mustang Mach-E w Europie, czyli 5 tys. km na prądzie i 5 mitów, w których jest trochę prawdy