Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Citroën ë-C4 relaksuje, ale nie zapada w pamięć. Takich elektryków też potrzeba Test wideo: Audi RS Q3 Sportback - łowca tuneli Mercedes-AMG A 35: wygląda jak hot hatch, ale to prawdziwe auto sportowe Praktyczne rozwiązania w Skodzie Superb Pierwsza jazda: Audi Q5 po face liftingu – przewidywalny film o przewidywalnym aucie Czy opłaca się jechać szybciej? [test autokult.pl] Test: Mercedes-Benz EQB 300 4Matic – prawie tak dobry, jak jego spalinowy odpowiednik Maserati Levante Trofeo: włoskie superauto w ciele SUV-a BMW M4 Cabrio Competition przekonało mnie, że warto poznawać swoich idoli Nowy Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTi: mógł być idealny Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 150 Allure - pakowny francuz [test autokult.pl] Maserati Levante S kontra Volvo XC90 T8 – Super-SUV-y na zamarzniętym Jeziorze Śniardwy

Popularne w tym tygodniu:

Test: Mercedes-Benz Klasy S kończy 50 lat. S 580 e pokazuje świetlaną przyszłość modelu Test: Mercedes EQE 350+ – pójście po linii najmniejszego oporu Test: Rolls-Royce Phantom kosztuje 4 mln zł, ma 6 m długości i ani jednego ekranu (prawie) Test: Volkswagen ID.5 Pro Performance - ta słabsza i tańsza wersja Test: Toyota Aygo X – nie jest rewolucyjna, ale i tak budzi nie lada zainteresowanie Test długodystansowy: Odebrałem Maserati Ghibli Trofeo prosto z fabryki. Teraz rozumiem, czemu powstało to auto Test: Seat Arona FR 1.5 TSI - na pozór nieciekawe auto stało się interesujące Volkswagen T-Roc R, 2500 km i cztery osoby na pokładzie. Ta podróż budziła wiele obaw Test: Dacia Duster 1.5 dCi 4WD - coraz mniej takich aut Pierwsze jazdy nowym Lexusem RX: hybryda na trzy sposoby Pierwsza jazda: DS 7 po faceliftingu - miał być komfortowy, jest naprawdę sportowy