Citroën C5 X już w salonach. Nie jest przesadnie tani

Nowy citroën klasy średniej oficjalnie wjechał do polskich salonów. Zaskakuje nie tylko nietypowym designem i charakterem. Niespodzianką dla wielu będzie też bowiem brak diesla i stosunkowo wysokie ceny.

Citroën C5 X łączy cechy limuzyny i sportowo wystylizowanego SUV-a. To idealny przykład modnego crossovera, który chce wyróżnić się na tle konkurencji. Niestety wyjątkowość musi swoje kosztować. W tym przypadku minimum 135 900 zł.
Tyle trzeba wyłożyć za bazową odmianę Feel z benzynowym silnikiem 1.2 o mocy 130 KM. Plusem jest 8-stopniowy automat, który dostajemy już w standardzie. Poza tym do wyboru jest też mocniejsze 1.6 generujące 180 KM i 225-konna hybryda plug-in. Niestety brakuje diesla, co w tych czasach nie powinno dziwić. Z drugiej jednak strony to właśnie Francuzi uchodzili dotychczas za jeden z ostatnich bastionów tego napędu.

Citroën C5 X - ceny minimalne wersji silnikowych:
Benzynowe:
- 1.2 PureTech 130 EAT8 — od 135 900 zł
- 1.6 PureTech 180 EAT 8 — od 168 900 zł
Zobacz również: Test: Citroën ë-C4 – wreszcie jest bez sensu!
Hybrydy plug-in:
- PHEV 225 ë-EAT8 — od 192 400 zł
Klienci mogą wybierać spośród 4 wersji wyposażenia. Tradycyjnie dla marki już najtańsza nie daje powodów do narzekań. Poszukujący luksusu godnego nowoczesnej limuzyny muszą jednak nastawić się na grubo ponad 150 tys. zł.

Citroën C5 X - wersje wyposażenia:
- Feel - od 135 900 zł — standardowo m.in. dwustrefowa klimatyzacja, oświetlenie LED, multimedia z 10-calowym ekranem, łączność Bluetooth, Android Auto i CarPlay, czujniki parkowania z tyłu, system wyboru trybów jazdy, asystent pasa ruchu, adaptacyjny tempomat, system hamowania awaryjnego, system monitorowania uwagi kierowcy, cyfrowy zestaw wskaźników
- Feel Pack - od 147 900 zł — dodatkowo m.in. — automatyczne światła drogowe, kamera cofania, czujniki parkowania z przodu, przyciemniane szyby, doświetlanie zakrętów, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, nagłośnienie Arkamys i nawigacja
- Shine - od 157 900 zł — dodatkowo m.in. podgrzewana kierownica, asystent jazdy autostradowej, system kontroli martwego pola, oświetlenie ambientowe, wyświetlacz HUD, indukcyjna ładowarka do smartfona, 12-calowy ekran multimediów
- Shine Pack - od 178 400 zł — dodatkowo m.in. aluminiowe pedały, system kamer 360 stopni, aluminiowe listwy progowe, elektrycznie sterowana klapa bagażnika, elektrycznie sterowane fotele
Obserwuj nas na Google News:

Ten artykuł ma 5 komentarzy
Pokaż wszystkie komentarze