Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Historia:

Peugeot 206 WRC – król lew powraca [część 2] | historia motorsportu Dodge Viper - historia dwóch generacji żmii (1992-2010) [cz. 1] Niemcy też chcieli mieć lambo-doorsy. BMW Z29 wyglądało jak po tuningu w NFS: Underground Sukces w trzech aktach: opowieść o tym jak Octavia stała się najpopularniejszym modelem w 122-letniej historii Škody Peugeot 205 T16 – niezwyciężony [część 2] | historia motorsportu Audi Sport quattro E2 - rajdowe monstrum [część 2] | Historia WRC 50 lat temu podpisano kontrakt na produkcję Fiata 126p. Oto dlaczego to właśnie Maluch zmotoryzował PRL AC Cobra [krótka historia legendy] Historia DTM (część 1) - złote lata [historia motorsportu] Mercedes-Benz 300 Messwagen to nieznany model, bez którego nie powstałyby najlepsze "merce" Nissan Sunny GTi-R – japońska A-grupa bez sukcesów [historia motorsportu] 20 lat po śmierci Ayrtona Senny wspominamy go inaczej

Popularne w tym tygodniu:

GAZ-SG3 to radziecki samochód odrzutowy, który miał pokonać barierę 700 km/h Bestia do wożenia drewna - jeździł po lesie, ale przywożono go koleją FSO 1100 Coupe to "polski lotus esprit", którego nie powstydziliby się włoscy styliści Nie tylko wołga i maluch - 7 nieoczywistych aut z bloku wschodniego, które nie każdy zna Citroën z dwoma silnikami V8. Powstał tylko w jednym celu