Pomóż nam tworzyć Autokult! Co chcesz tu zmienić?

Prezentacja: Nowa Škoda Karoq - teraz jest bardziej surowa

Historia Skody Karoq zaczyna się w 2017 roku, kiedy model Yeti znalazł nowoczesnego następcę. Samochód zdobył dużą popularność i dobrze wpisywał się w aktualne trendy. Po czterech latach przyszedł czas na zmiany, które poznacie w tym filmie

Skoda Karoq — test wideo

Najwięcej zmian wizualnych można dostrzec w przedniej części samochodu, która jest teraz spójna z nowym językiem stylistycznym Skody. Karoq ma przeprojektowane lampy, grill oraz zderzak. Niektóre rozwiązania mają poprawić aerodynamikę samochodu i tym samym zmniejszyć emisję spalin. Z tyłu również mamy przeprojektowany zderzak oraz lampy. Na klapie znalazł się też nowy, dłuższy spojler, który ma optycznie wydłużać samochód.

Nowa Skoda Karoq jest dostępna w wersji Ambition, Style oraz Sportline natomiast pod maskę może trafić jeden z pięciu silników. Najmocniejszy wariant ma 190 KM. Do wyboru są 3 jednostki benzynowe oraz dwie wysokoprężne.

Zmiany objęły również wnętrze samochodu. Do wyboru są pakiety eko, które obejmują wykończenie materiałami pochodzącymi z recyklingu. Dodatkowo odświeżona Skoda Karoq w wersji wyposażenia Style dostępna jest po raz pierwszy z regulacją fotela pasażera siedzącego z przodu z funkcją pamięci.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Mitsubishi Outlander PHEV – w Tatrach odkryłem w nim sens i… geny Lancera Evo! Škoda Citigo 1,0 MPI Ambition - doba w aucie [test długodystansowy autokult.pl] Mercedes-Benz Klasy X - dzień drugi, ekstremalny Kia e-Soul wygląda nietypowo i ma świetny napęd. Mnie przekonała Test: Porsche 911 GT3 kontra McLaren 600LT: starcie ulicznych wojowników Audi S3 Sportback quattro S-tronic - test Vlog: Sprawdzam, co kryje się za drzwiami Rolls-Royce'a Ghost EWB za blisko 3 mln zł Ford Mondeo 5D 1,6 EcoBoost Titanium - test Audi RS4 B5 [auto fascynacje] Seat Ibiza Cupra - test Renault Clio R.S. 200 EDC - dwie twarze [test autokult.pl] Maserati Levante - sprawdzamy, co włoski SUV potrafi na ośnieżonych drogach

Popularne w tym tygodniu:

Test: Peugeot 308 BlueHDI – cofnąłem się w czasie, by pojeździć dieslem. Ma wielką zaletę i nie chodzi o zasięg Test: FSO 125p Pick-up - miał być eksportowym hitem, ale wyszło jak zwykle Test: Audi S8 po liftingu - luksus nie musi iść w parze z niesmaczną ostentacją Test: Mazda CX-5 z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym. Czy pójście wbrew trendom się opłaciło? Test: Porsche 911 (992) Turbo S vs 911 (997) Turbo - dwaj tytani, którzy kończą swoje epoki. Swoją magię odkryli w Beskidach Test: Mercedes-AMG GT 63 S E Performance - tak jeździ i ryczy hybryda jeśli ma 843 KM! Test: Ford Mustang California Special - powrót po 7 latach za kierownicę legendy Test długodystansowy: Ford Mustang Mach-E AWD 98 kWh. Dzień dobry! Test: Ford Focus Active 1.0 EcoBoost – kiedy zniknie, to będzie naprawdę wielka strata Test: Mazda MX-5 z systemem KPC na przełęczy Salmopolskiej Test: Toyota RAV4 Adventure - czegoś mi tutaj zabrakło... Test: Cupra Formentor VZ5 – nowe auto Lewandowskiego