GLE Coupe - tak powinno bujać się mercem!

Mercedes GLE Coupe to model, który nie jest nowością na naszym rynku. Nowością jest jednak zawieszenie e-Active Body Control, w które testowany egzemplarz został wyposażony. O co w tym chodzi?

Mercedes Gle Coupe — test wideo

Najnowsze zawieszenie e-Active Body Control stosowane w Mercedesach ma dość ciekawą funkcję. Chodzi mianowicie o "tryb uwalniania". To system, który ma kierowcy tego SUV-a za ponad 500 tys. zł wydostać się z tarapatów kiedy zakopie się w piasku, śniegu, czy błocie.

Problem jednak pojawia się, kiedy zaczniemy sobie uświadamiać, że GLE Coupe i cięższy teren, zupełnie do siebie nie pasują. Bo kto samochodem za prawie 500 000 zł będzie wjeżdżał w ciężki teren? Raczej nikt. Kto zapłaci prawie 37 000 zł, żeby lepiej wygrzebywać się SUV-em coupe za prawie 500 000 zł z piasku? Raczej nikt. Kto, chcąc jeździć w ternie zdecyduje się na SUV-a coupe za prawie 500 000 zł ? Raczej nikt.

Ale kto zrobi największe wrażenie na parkingu i w każdym innym miejscu włączając ten system? Właściciel właśnie takiego Mercedesa! Dlaczego? O tym właśnie w tym filmie. Zapraszam

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Audi S8 z 2006 i 2021 roku. Sprawdzam, jak zmieniła się superlimuzyna z silnikiem z lambo Opel Insignia Country Tourer 4x4 2,0 CDTI Ecotec - test Test Škody Kamiq: auto całkowicie nie dla mnie, ale nie zdziwię się, jeśli będzie hitem Test: Fiat 500X Sport - efekt halo Mazda 3 z silnikiem 2.0 Skyactiv-G pokazuje, że nie potrzeba 3 cylindrów i 8 biegów Test: Volkswagen Multivan 6.1 Cruise - tylko odświeżony, ale zupełnie nowy Porsche Panamera Sport Turismo Turbo vs Audi RS 6 Avant. Starcie dwóch super-kombi Porsche Cayenne S (2017) - żegnamy giganta Audi A8 po liftingu to auto dla Bonda, nie Transportera. Pojechałem nim na drogę z "No Time to Die" Test Audi SQ8: tak nafaszerowane techniką, że samo auto staje się tylko nośnikiem Seat Mii Electric: miejski elektryk, który naprawdę może zastąpić auto spalinowe Mercedes-Benz GLC 250 4MATIC: porządny SUV i przeciętny Mercedes

Popularne w tym tygodniu:

Wideo: Kia e-Niro - ruszam w poszukiwaniu źródeł energii Test długodystansowy: VW ID.3 Pure Performance – jak pogoda wpływa na zasięg? Test: Peugeot 308 - pokochasz i znienawidzisz Test: Nowe Suzuki SX4 S-Cross – dwa punkty widzenia Test: Aston Martin DBX to historyczny sukces marki. Brytyjczycy wreszcie mają auto lepsze od Porsche Test: Kia e-Niro - mów o niej: normalny samochód Test: Audi Q4 e-tron - zobacz, dokąd zmierza motoryzacja Test: Hyundai Ioniq 5 kontra Tesla Model 3, czyli podróż elektrykiem na dwa sposoby Test: Mercedes-AMG G63 - gdyby absurd miał koła Test: Volkswagen Caddy PanAmericana – kombivan na pokaz Test: nowy Peugeot 308 Hybrid 225 - Francuzi wreszcie odrobili lekcje. Przynajmniej w dużej części Test: Dacia Sandero z "automatem" - odrobina prestiżu, która stawia ważne pytanie