GLE Coupe - tak powinno bujać się mercem!

Mercedes GLE Coupe to model, który nie jest nowością na naszym rynku. Nowością jest jednak zawieszenie e-Active Body Control, w które testowany egzemplarz został wyposażony. O co w tym chodzi?

Mercedes Gle Coupe — test wideo

Najnowsze zawieszenie e-Active Body Control stosowane w Mercedesach ma dość ciekawą funkcję. Chodzi mianowicie o "tryb uwalniania". To system, który ma kierowcy tego SUV-a za ponad 500 tys. zł wydostać się z tarapatów kiedy zakopie się w piasku, śniegu, czy błocie.

Problem jednak pojawia się, kiedy zaczniemy sobie uświadamiać, że GLE Coupe i cięższy teren, zupełnie do siebie nie pasują. Bo kto samochodem za prawie 500 000 zł będzie wjeżdżał w ciężki teren? Raczej nikt. Kto zapłaci prawie 37 000 zł, żeby lepiej wygrzebywać się SUV-em coupe za prawie 500 000 zł z piasku? Raczej nikt. Kto, chcąc jeździć w ternie zdecyduje się na SUV-a coupe za prawie 500 000 zł ? Raczej nikt.

Ale kto zrobi największe wrażenie na parkingu i w każdym innym miejscu włączając ten system? Właściciel właśnie takiego Mercedesa! Dlaczego? O tym właśnie w tym filmie. Zapraszam

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Honda Civic Tourer (kombi) 1,6 i-DTEC [pierwsza jazda] Fiat Tipo 1.3 MultiJet: mały diesel w dużym fiacie Test: Mercedes-Benz 240 GD "Wolf" – z duńskiej armii w ręce świeżo upieczonego kierowcy Fiat 500X Off-road Look 2.0 MultiJet 140 AWD AT - test, opinia, spalanie, cena Test: F-150 vs. Ranger - spodziewałem się większych różnic Nowe Mitsubishi L200 oferuje mniej mocy, ale uważam, że to lepszy samochód Lekko i szybko: jeździłem Alpine A110, na które wszyscy czekaliśmy Peugeot 2008 1,6 e-HDI Allure [test] Citroën C4 2,0 HDI Exclusive - francuska fascynacja [test autokult.pl] Test: Volkswagen Tiguan – hybrydowy koń pociągowy Chevrolet Trax LTZ 1,4T 4x4 6MT - test Fiat Tipo SW 1,6 MultiJet S-Design: pokazuje, że auto budżetowe nie musi być nudne. Ani tanie

Popularne w tym tygodniu:

Test: Rolls-Royce Phantom VIII series II - gdy 2,5 mln zł to uczciwa cena Test: Ford GT40 oraz GT – stanąłem oko w oko z legendą Le Mans i jego współczesnym odpowiednikiem Test: Peugeot 408 – tego nikt się nie spodziewał BMW M3 xDrive vs BMW X3 M: ile dziś zostało z legendy M? Test: Volkswagen ID.4 GTX - może i błyszczy, ale nie z tym oprogramowaniem Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross po liftingu. Po pierwsze wygoda Test: Citroën C5 X – bardzo ciekawe auto z wieloma "ale" Pierwsza jazda: Škoda Fabia 1.5 TSI Monte Carlo - szkoda, że zabrakło "manuala", ale problem leży gdzie indziej Test: Volkswagen California T6.1, czyli zima w kampervanie i dziesięć porsche na lodzie Test: Dacia Jogger z LPG — trudno o rozsądniejszą propozycję dla rodziny. I to mimo skromnej mocy Pierwsza jazda: Nissan Juke Hybrid – no i mamy silnikowy pomost Test: SsangYong Korando z LPG - złoty środek? Z pozoru tak, gdyby nie jedno duże "ale"