Test: Mitsubishi L200 Stark - 3 blokady robią tu robotę!

Mitsubishi wprowadziło na rynek specjalną odmianę modelu L200 o nazwie Stark. Prócz innego wyglądu, klient może zdecydować się na wyposażenie podnoszące dzielność terenową tego samochodu. O jakie dodatki chodzi? Tego dowiecie się z naszego filmu.

Mitsubishi L200 — test wideo

Myśląc o samochodzie terenowym rzadko mamy przed oczami pickupa, ale jeżeli chcemy mieć samochód użytkowy, który pozwoli nam jeszcze dalej odjechać od asfaltu, to limitowana odmiana Stark będzie dobrym wyborem dla osób, które chcą otrzymać gotowy produkt o lepszych właściwościach terenowych i nie bawić się w modyfikacje we własnym zakresie.

Na pierwszy rzut oka widać, że samochód jest lepiej przygotowany do jazdy po bezdrożach i wyróżnia się wyglądem. Podstawowy pakiet obejmuje głównie dodatki wizualne, jednak w konfiguratorze nie brakuje opcji podnoszących dzielność tego samochodu poza asfaltem. Mowa tutaj o terenowych oponach, dodatkowej blokadzie przedniego dyferencjału oraz wyciągarce. Producent oferuje też pakiet podnoszący moc oraz moment obrotowy silnika.

Decydując się na te wszystkie usprawnienia i dodatki zostawimy w salonie sporą sumę i z pewnością moglibyśmy trochę oszczędzić, decydując się na doposażanie tego auta we własnym zakresie, natomiast są osoby, które chcą kupić już gotowy produkt spełniający ich oczekiwania, godząc się na wyższą cenę.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test wideo: Mercedes-AMG CLA 45S – jak działa 4MATIC+ z trybem driftu? Test: Ford Grand Tourneo Connect Active - nie potrzebujesz SUV-a Test: Ford Mustang GT '68 - jest jak sąsiad z okolicy. Niby go znasz, ale on ma swoje tajemnice Audi A3 Sportback e-tron - test, opinia, spalanie, cena Mercedes-AMG GT R: jak zbliżyliśmy się do 100% możliwości nowego władcy torów wyścigowych Mercedes-Benz CLS 350 BlueTEC 4MATIC - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen Scirocco 2,0 TSI DSG Shark - ponad przeciętnością [test autokult.pl] Toyota Yaris GRMN - dobra wiadomość: jest doskonała. Zła wiadomość: zapomnij, że ją kupisz Pierwsza jazda BMW 2 Gran Coupe: coś dla młodszych Test wideo: Fiat 500X Sport - efekt halo Test: Porsche 911 GTS - 911 greatest hits Test: BMW E9 3.0 CSi - zjawiskowe coupe, które ugruntowało najlepsze cechy bawarskiej marki

Popularne w tym tygodniu:

Test: Rolls-Royce Phantom VIII series II - gdy 2,5 mln zł to uczciwa cena Test: Peugeot 408 – tego nikt się nie spodziewał BMW M3 xDrive vs BMW X3 M: ile dziś zostało z legendy M? Test: Volkswagen ID.4 GTX - może i błyszczy, ale nie z tym oprogramowaniem Pierwsza jazda: Nissan Juke Hybrid – no i mamy silnikowy pomost Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross po liftingu. Po pierwsze wygoda Test: Citroën C5 X – bardzo ciekawe auto z wieloma "ale" Pierwsza jazda: Škoda Fabia 1.5 TSI Monte Carlo - szkoda, że zabrakło "manuala", ale problem leży gdzie indziej Test: Dacia Jogger z LPG — trudno o rozsądniejszą propozycję dla rodziny. I to mimo skromnej mocy Test: Volkswagen Taigo – puchowa kurtka w Afryce? Pierwsza jazda: Ford Tourneo Connect – gdzieś już to grali McLaren Artura wygląda jak wszystkie przed nim, ale jest przełomowy. Tak jeździ hybryda z 680 KM na tył