Test: Mitsubishi L200 Stark - 3 blokady robią tu robotę!

Mitsubishi wprowadziło na rynek specjalną odmianę modelu L200 o nazwie Stark. Prócz innego wyglądu, klient może zdecydować się na wyposażenie podnoszące dzielność terenową tego samochodu. O jakie dodatki chodzi? Tego dowiecie się z naszego filmu.

Mitsubishi L200 — test wideo

Myśląc o samochodzie terenowym rzadko mamy przed oczami pickupa, ale jeżeli chcemy mieć samochód użytkowy, który pozwoli nam jeszcze dalej odjechać od asfaltu, to limitowana odmiana Stark będzie dobrym wyborem dla osób, które chcą otrzymać gotowy produkt o lepszych właściwościach terenowych i nie bawić się w modyfikacje we własnym zakresie.

Na pierwszy rzut oka widać, że samochód jest lepiej przygotowany do jazdy po bezdrożach i wyróżnia się wyglądem. Podstawowy pakiet obejmuje głównie dodatki wizualne, jednak w konfiguratorze nie brakuje opcji podnoszących dzielność tego samochodu poza asfaltem. Mowa tutaj o terenowych oponach, dodatkowej blokadzie przedniego dyferencjału oraz wyciągarce. Producent oferuje też pakiet podnoszący moc oraz moment obrotowy silnika.

Decydując się na te wszystkie usprawnienia i dodatki zostawimy w salonie sporą sumę i z pewnością moglibyśmy trochę oszczędzić, decydując się na doposażanie tego auta we własnym zakresie, natomiast są osoby, które chcą kupić już gotowy produkt spełniający ich oczekiwania, godząc się na wyższą cenę.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Dzień dobry, Nissan Leaf! Sprawdzę, jak się żyje z elektrykiem "na dopłatę" Test: BMW 840d – i po co ci to M8? Pierwsza jazda: Škoda Enyaq iV to znak, że koniec świata jest bliski. Po nim przyjdzie inny, lepszy Toyota Prius Plug-In Hybrid - test Czy oprócz charakteru oferuje coś więcej? Jaguar XF Sportbrake 25t Portfolio Test: Porsche Panamera GTS - bez kompromisów Volvo V60 1,6 T3 R-Design - warto mieć alternatywę [test autokult.pl] Renault Megane R.S. z pakietem Cup: tak należy dziś robić hot hatcha Test: Toyota Corolla Trek – hybrydowe kombi na szczudłach, które kupisz z kalkulatorem Little Tikes Cozy Truck - test Audi A4 2.0 TDI S tronic - test, opinia, spalanie, cena Test: Kia Sorento Hybrid – Koreańczycy już nikogo nie gonią. Teraz role się odwróciły

Popularne w tym tygodniu:

Audi S8 z 2006 i 2021 roku. Sprawdzam, jak zmieniła się superlimuzyna z silnikiem z lambo Test: Volkswagen Passat W8 - poznałem "króla" w nieoczywistym, ale słusznym wydaniu Legendy Autokultu: napęd Toyota GT-Four. Przeganiam po torze rajdową Celicę i GR Yarisa Offroad Marcina: Mercedes EQC w terenie. Tak, ten elektryczny Test: Škoda Enyaq IV 80 to elektryk bezwysiłkowy. Po prostu wsiadasz i jedziesz Test: Volkswagen Golf Alltrack 2.0 TDI - samochód (prawie) kompletny z jedną poważną wadą Test: Range Rover Evoque D200 – dla tych, którzy są znudzeni niemiecką dominacją w segmencie Ineos Grenadier z prawego fotela na torze off-roadowym. Taki powinien być nowy Defender! Test: hybrydowe Renault Clio – naprawdę "wącha paliwo" Offroad Marcina: Volkswagen Touareg w terenie - zobacz, co to potrafi Test: BMW M440i xDrive Cabrio – sposób na relaks w słońcu Test: Mitsubishi L200 Stark - 3 blokady robią tu robotę!