Test: Hyundai Bayon – prosty silnik i niezłe wyposażenie - recepta na sukces?

Czy tani samochód może być dobrze wyposażony? Rzadko. A czy dobrze wyposażony samochód może być prosty konstrukcyjnie? To też nie idzie w parze. Hyundai Bayon łączy te cechy, ale czy docenią je klienci?

Hyundai zamiast dotychczasowego i20 Active, proponuje nowy model o nazwie Bayon. To mały crossover wyróżnia się bardzo niską ceną bazową 65 000 zł, a jednocześnie w bogatszych wersjach może zaskoczyć obecnością dużych ekranów systemów multimedialnych, dobrym nagłośnieniem, czy nawet podgrzewaną kierownicą.

Wnętrze jest mocno neutralne – młodzi dostają duże ekrany, a starsi fizyczne przyciski – każdy będzie zadowolony. Projekt pochodzi oczywiście z i20, ale nie ma w tym nic złego.


Materiały są takie, jak przystało na samochód za 70 tysięcy złotych, mimo że ta wersja ma wszystko i kosztuje około 90, czyli twarde, ale dobrze zmontowane, ale ergonomia jest jak najbardziej na plus.

Z fabryczną instalacją gazową

Z drugiej strony, pod maską możemy mieć silnik 1.0 turbo lub wolnossące 1.2, które w dodatku możemy zamówić z fabryczną instalacją gazową. Czy to dobry samochód, jeśli szukacie oszczędności? Tak, "ale"…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Nissan Micra 1,2 Tekna - test Test: Škoda Kodiaq Sportline 4x4 2.0 TDI (190 KM) – zabaw się, ale nie przesadzaj Toyota RAV4 piątej generacji: sprawdzam, co zmieniło się w najpopularniejszym SUV-ie świata Porsche Taycan Turbo S zmienił moje postrzeganie elektryków, aut sportowych i przyszłości motoryzacji Volvo V40 T4 (2016) - test kompaktu premium w szwedzkim wydaniu Z Gdańska do Warszawy na jednym ładowaniu, czyli Jaguar I-Pace w trasie TEST: Cupra Ateca - drogi seat czy unikatowy samochód? Seat Ibiza FR 1.2 TSI (90 KM) – test, opinia, spalanie, cena Test: Porsche Panamera GTS - bez kompromisów Test: Abarth 595 Pista - tylko dla osób naprawdę użądlonych przez włoskiego skorpiona Peugeot 2008 - nie nazywajcie go miejskim SUV-em Test: Mercedes-Benz 240 GD "Wolf" – z duńskiej armii w ręce świeżo upieczonego kierowcy

Popularne w tym tygodniu:

Audi S8 z 2006 i 2021 roku. Sprawdzam, jak zmieniła się superlimuzyna z silnikiem z lambo Test: Volkswagen Passat W8 - poznałem "króla" w nieoczywistym, ale słusznym wydaniu Legendy Autokultu: napęd Toyota GT-Four. Przeganiam po torze rajdową Celicę i GR Yarisa Offroad Marcina: Mercedes EQC w terenie. Tak, ten elektryczny Test: Škoda Enyaq IV 80 to elektryk bezwysiłkowy. Po prostu wsiadasz i jedziesz Test: Volkswagen Golf Alltrack 2.0 TDI - samochód (prawie) kompletny z jedną poważną wadą Test: Range Rover Evoque D200 – dla tych, którzy są znudzeni niemiecką dominacją w segmencie Ineos Grenadier z prawego fotela na torze off-roadowym. Taki powinien być nowy Defender! Test: hybrydowe Renault Clio – naprawdę "wącha paliwo" Offroad Marcina: Volkswagen Touareg w terenie - zobacz, co to potrafi Test: BMW M440i xDrive Cabrio – sposób na relaks w słońcu Test: Mitsubishi L200 Stark - 3 blokady robią tu robotę!