Test wideo: Hyundai Bayon – prosty silnik i niezłe wyposażenie - recepta na sukces?

Czy tani samochód może być dobrze wyposażony? Rzadko. A czy dobrze wyposażony samochód może być prosty konstrukcyjnie? To też nie idzie w parze. Hyundai Bayon łączy te cechy, ale czy docenią je klienci?

Hyundai Bayon – test wideo

Hyundai zamiast dotychczasowego i20 Active, proponuje nowy model o nazwie Bayon. To mały crossover wyróżnia się bardzo niską ceną bazową 65 000 zł, a jednocześnie w bogatszych wersjach może zaskoczyć obecnością dużych ekranów systemów multimedialnych, dobrym nagłośnieniem, czy nawet podgrzewaną kierownicą.

Wnętrze jest mocno neutralne – młodzi dostają duże ekrany, a starsi fizyczne przyciski – każdy będzie zadowolony. Projekt pochodzi oczywiście z i20, ale nie ma w tym nic złego.


Materiały są takie, jak przystało na samochód za 70 tysięcy złotych, mimo że ta wersja ma wszystko i kosztuje około 90, czyli twarde, ale dobrze zmontowane, ale ergonomia jest jak najbardziej na plus.

Z fabryczną instalacją gazową

Z drugiej strony, pod maską możemy mieć silnik 1.0 turbo lub wolnossące 1.2, które w dodatku możemy zamówić z fabryczną instalacją gazową. Czy to dobry samochód, jeśli szukacie oszczędności? Tak, "ale"…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Opel Astra Sedan 1,7 CDTi Executive [test autokult.pl] Seat Leon ST 1,6 TDI 105 KM Style - test Pierwsza jazda: BMW Serii 4 Gran Coupe – kompromisy nie są łatwe, ale Bawarczykom (prawie) się udało Nowe Suzuki Swift Sport to kiepski hot hatch, ale za to świetne GTi Škoda Octavia Combi 1,6 TDI Ambition GreenTec - dużo i tanio? [test autokult.pl] Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross po liftingu. Po pierwsze wygoda Škoda Superb Combi 1,8 TSI DSG Elegance - test SsangYong Korando 2,0 AWD Quartz - daj się zaskoczyć [test autokult.pl] Peugeot 308 GT 1.6 THP 205 - test, opinia, spalanie, cena Subaru Legacy RS 2,0 Boxer Diesel - aspiracje do E? [test autokult.pl] Test: Przejechałem się Alfą Romeo 33 z silnikiem boxer i zapomniałem, jak się nazywam Lamborghini Huracan Evo: test najnowszego superauta z Sant'Agata

Popularne w tym tygodniu:

Test: Rolls-Royce Phantom VIII series II - gdy 2,5 mln zł to uczciwa cena Test: Peugeot 408 – tego nikt się nie spodziewał BMW M3 xDrive vs BMW X3 M: ile dziś zostało z legendy M? Test: Volkswagen ID.4 GTX - może i błyszczy, ale nie z tym oprogramowaniem Test: Volkswagen Taigo – puchowa kurtka w Afryce? Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross po liftingu. Po pierwsze wygoda Test: Citroën C5 X – bardzo ciekawe auto z wieloma "ale" Pierwsza jazda: Škoda Fabia 1.5 TSI Monte Carlo - szkoda, że zabrakło "manuala", ale problem leży gdzie indziej Test: Volkswagen California T6.1, czyli zima w kampervanie i dziesięć porsche na lodzie Test: Dacia Jogger z LPG — trudno o rozsądniejszą propozycję dla rodziny. I to mimo skromnej mocy Pierwsza jazda: Nissan Juke Hybrid – no i mamy silnikowy pomost Test: SsangYong Korando z LPG - złoty środek? Z pozoru tak, gdyby nie jedno duże "ale"