Legendy Autokultu: McLaren. Za kierownicą GT i 720S sprawdzam, na czym polega fenomen tej marki

McLaren przebojem wdarł się do ścisłej czołówki producentów supersamochodów. Nadal jest to jednak marka nierozumiana nawet przez fanów motoryzacji. Mam dwa dni z najdroższym i najtańszym jej modelem, by przekonać się, czym właściwie jest ta firma.

Prezentowany materiał to pierwszy film z cyklu "Legendy Autokultu", w którym będę skupiał się na najbardziej szanowanych markach, modelach i innych dokonaniach związanych z motoryzacją. Będę to robił w przekrojowy sposób poprzez odsłanianie kulisów i nieznanych faktów z historii wielkich firm oraz sprawdzanie ich najważniejszych dzieł.

W pierwszym filmie prezentuję wam McLaren Automotive. Choć swoje pierwsze auto drogowe zbudowała nie dalej jak w 2010 roku, dziś ma już na koncie ponad 20 tys. sprzedanych aut i tytuł jednego z liderów segmentu supersamochodów. Jak do tego doszło? Czym wyróżniają się modele tej marki? I jak je odróżnić od siebie? O tym wszystkim jest powyższy film — zapraszam!

Przeczytaj moje testy aut McLarena:

Test: McLaren 720S Spider na polskich drogach udowadnia, że superauta wciąż mają sens

Supersamochody zawsze były grą pozorów. Teraz jednak jak nigdy wcześniej motoryzacja mówi: sprawdzam. Już nie są potrzebne drzwi otwierane do góry,…

Test: McLaren 675 LT z 2015 roku dla swoich twórców już jest klasykiem. Tyle że z karbonu i tytanu

Brytyjski producent supersamochodów McLaren rozwija się w tak kosmicznym tempie, że produkowane ledwie 6 lat temu auto jego twórcy uważają już za…

Test: Porsche 911 Turbo S kontra McLaren GT: superauto zamiast odrzutowca

Rok 2020 przyniósł nam wiele wyzwań. Jednym z nich była związana z utrudnieniami w ruchu lotniczymi konieczność znalezienia bardziej przyziemnej…

Test: McLaren 765LT w akcji. Tak brzmi i wygląda 765 KM w akcji na deszczu

McLaren 765LT to najbardziej ekstremalny i najszybszy model w obecnej gamie tego niezwykłego producenta z Wielkiej Brytanii. 765 koni mechanicznych…

Obserwuj nas na Google News:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Opel Cascada 1,6 Turbo w trasie - samochodem na wakacje [cz.10] Mercedes-Benz Vito Tourer 111 CDI (2015) - test Test Audi SQ8: tak nafaszerowane techniką, że samo auto staje się tylko nośnikiem Środki do czyszczenia W5 Carcare [test autokult.pl] Honda Accord 2,4 i-VTEC Executive - typ niepozorny [test autokult.pl] Audi RS 7 - samo się o to prosiło Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi: niezrozumiała wersja porządnego auta Volkswagen Jetta 2.0 TDI BlueMotion Highline - test, opinia, spalanie, cena Test: Hyundai Tucson Plug-in Hybrid - jest tylko jedno "ale" Test: Audi A5 Coupe 40 TFSI S-Line - najpierw przychodzi zauroczenie, później - niedosyt Opel Insignia 2,8 V6 4x4 - oksymoron czy niedaleka przyszłość? [kobiecym okiem][test autokult.pl] Fiat Doblò 2.0 MultiJet Lounge - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Test: Rolls-Royce Phantom VIII series II - gdy 2,5 mln zł to uczciwa cena Test: Peugeot 408 – tego nikt się nie spodziewał BMW M3 xDrive vs BMW X3 M: ile dziś zostało z legendy M? Test: Volkswagen ID.4 GTX - może i błyszczy, ale nie z tym oprogramowaniem Test: Volkswagen Taigo – puchowa kurtka w Afryce? Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross po liftingu. Po pierwsze wygoda Test: Citroën C5 X – bardzo ciekawe auto z wieloma "ale" Pierwsza jazda: Škoda Fabia 1.5 TSI Monte Carlo - szkoda, że zabrakło "manuala", ale problem leży gdzie indziej Test: Volkswagen California T6.1, czyli zima w kampervanie i dziesięć porsche na lodzie Test: Dacia Jogger z LPG — trudno o rozsądniejszą propozycję dla rodziny. I to mimo skromnej mocy Pierwsza jazda: Nissan Juke Hybrid – no i mamy silnikowy pomost Test: SsangYong Korando z LPG - złoty środek? Z pozoru tak, gdyby nie jedno duże "ale"