Offroad Marcina: Ford Ranger Raptor - jego zawieszenie czyni cuda

Ford Ranger Raptor to nietypowe auto terenowe, którym jako jedynym na rynku można jeździć tak szybko po bezdrożach. Takie jest jego przeznaczenie. Ja sprawdziłem, jak Ranger radzi sobie z błotem i piachem. Jego duże rozmiary i masa 2,5 tony na pewno nie pomagają.

Ranger Raptor to najcięższy, ale i najbardziej terenowy typowo europejski pickup na rynku. Już w salonie jest przygotowany do jazdy w trudnych warunkach, więc nie powinien mieć problemów z pokonaniem piaszczystych odcinków. Zobaczcie, jak sobie poradził.

Przy okazji wyjaśniam, czym jest, a czym nie jest Raptor w praktyce, bo zakup tego auta w pewnych okolicznościach może być rozczarowaniem. Wyjaśniłem również o co chodzi z silnikiem, który jest mocny, ale wielu na niego narzeka. Ale przede wszystkim zobaczycie, jakie "cuda" robi zawieszenie tego auta, kiedy na dziurawych drogach czy zaoranym polu wciśniecie gaz w podłogę.

Obserwuj nas na Google News:

Zobacz więcej artykułów z serii: Offroad Marcina

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Volkswagen ID.4 - imponuje przestrzenią i technologią, ale w kilku kwestiach rozczarowuje Opel Insignia ST Cosmo 2,0T 250 KM 4x4 A/T - serce czy rozum? [test autokult.pl] Transplantologia ekstremalna: za kierownicą Fiata 500 z silnikiem Lamborghini Murcielago Test: Volvo XC60 B4 AWD - w poszukiwaniu spokoju Mitsubishi Outlander PHEV (2015) - test, opinia, spalanie, cena Test: Hyundai i20 N Performance - zadziorny gałgan, który skradł moje serce w kilka chwil Pierwsza jazda nową Kią Ceed na polskich drogach: wygrać z Niemcami w ich grę Wyścig - Škoda Citigo 1,0 MPI kontra komunikacja miejska [test długodystansowy autokult.pl] Land Rover Discovery Sport TD4 HSE Luxury - pierwsza jazda Hyundai Elantra 1,6 MPI Style - test Toyota Prius I: samochód, który wyznaczył kierunek w XXI wieku Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI 150 KM 4Motion - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volkswagen Passat W8 - poznałem "króla" w nieoczywistym, ale słusznym wydaniu Audi S8 z 2006 i 2021 roku. Sprawdzam, jak zmieniła się superlimuzyna z silnikiem z lambo Pierwsza jazda: Maserati Grecale – zamaskowane spotkanie z najważniejszym modelem w historii marki Offroad Marcina: Mercedes EQC w terenie. Tak, ten elektryczny Vlog: Kia EV6 AWD – Koreańczycy mogą sporo namieszać Test: Škoda Enyaq IV 80 to elektryk bezwysiłkowy. Po prostu wsiadasz i jedziesz Legendy Autokultu: napęd Toyota GT-Four. Przeganiam po torze rajdową Celicę i GR Yarisa Test: Volkswagen Golf Alltrack 2.0 TDI - samochód (prawie) kompletny z jedną poważną wadą Test: Range Rover Evoque D200 – dla tych, którzy są znudzeni niemiecką dominacją w segmencie Test: BMW M440i xDrive Cabrio – sposób na relaks w słońcu Test: Mitsubishi L200 Stark - 3 blokady robią tu robotę! Offroad Marcina: Volkswagen Touareg w terenie - zobacz, co to potrafi