Offroad Marcina: Ford Ranger Raptor - jego zawieszenie czyni cuda

Ford Ranger Raptor to nietypowe auto terenowe, którym jako jedynym na rynku można jeździć tak szybko po bezdrożach. Takie jest jego przeznaczenie. Ja sprawdziłem, jak Ranger radzi sobie z błotem i piachem. Jego duże rozmiary i masa 2,5 tony na pewno nie pomagają.

Ranger Raptor to najcięższy, ale i najbardziej terenowy typowo europejski pickup na rynku. Już w salonie jest przygotowany do jazdy w trudnych warunkach, więc nie powinien mieć problemów z pokonaniem piaszczystych odcinków. Zobaczcie, jak sobie poradził.

Przy okazji wyjaśniam, czym jest, a czym nie jest Raptor w praktyce, bo zakup tego auta w pewnych okolicznościach może być rozczarowaniem. Wyjaśniłem również o co chodzi z silnikiem, który jest mocny, ale wielu na niego narzeka. Ale przede wszystkim zobaczycie, jakie "cuda" robi zawieszenie tego auta, kiedy na dziurawych drogach czy zaoranym polu wciśniecie gaz w podłogę.

Zobacz więcej artykułów z serii: Offroad Marcina

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Peugeot 3008 2,0 HDi HYbrid4 - crossover po francusku [test autokult.pl] Jeździłem moim marzeniem z dzieciństwa. Kolejny raz Mustang okazał się ideałem Test: Seres 3 - elektryczny i dostępny od ręki Offroad Marcina: Toyota Land Cruiser jest najlepszym terenowym SUV-em Test: Jeep Wrangler 4xe - ile wynosi dopłata za wtyczkę? Test: BMW M850i xDrive Cabrio - droga do szczęścia w 3 etapach Test: McLaren 765LT w akcji. Tak brzmi i wygląda 765 KM w akcji na deszczu Citroën C1 1,0 5d Vitamin - test Test: Lexus NX450h+ to pierwsza próba w hybrydach plug-in. Wyjątkowo udana Test Škody Superb 2.0 TSI: 272-konna limuzyna pali tyle, co dawniej słaby kompakt Seat Leon ST Cupra 370 Carbon: najmocniejsze hiszpańskie auto, jakie kupisz. Jeśli zdążysz Toyota Yaris czwartej generacji: po pierwszej jeździe wiem, że jest yarisem już tylko z nazwy

Popularne w tym tygodniu:

Test: Rolls-Royce Phantom kosztuje 4 mln zł, ma 6 m długości i ani jednego ekranu (prawie) Test: Dacia Duster 1.5 dCi 4WD - coraz mniej takich aut Test: Mercedes-Benz Klasy S kończy 50 lat. S 580 e pokazuje świetlaną przyszłość modelu Test długodystansowy: Odebrałem Maserati Ghibli Trofeo prosto z fabryki. Teraz rozumiem, czemu powstało to auto Test: Mercedes EQE 350+ – pójście po linii najmniejszego oporu Test: Volkswagen ID.5 Pro Performance - ta słabsza i tańsza wersja Test: Toyota Aygo X – nie jest rewolucyjna, ale i tak budzi nie lada zainteresowanie Test: Seat Arona FR 1.5 TSI - na pozór nieciekawe auto stało się interesujące Pierwsze jazdy nowym Lexusem RX: hybryda na trzy sposoby Volkswagen T-Roc R, 2500 km i cztery osoby na pokładzie. Ta podróż budziła wiele obaw Pierwsza jazda: DS 7 po faceliftingu - miał być komfortowy, jest naprawdę sportowy Test: Hisun Sector 550 – czymś takim jeszcze nie jeździłem!