Offroad Marcina: Ford Ranger Raptor - jego zawieszenie czyni cuda

Ford Ranger Raptor to nietypowe auto terenowe, którym jako jedynym na rynku można jeździć tak szybko po bezdrożach. Takie jest jego przeznaczenie. Ja sprawdziłem, jak Ranger radzi sobie z błotem i piachem. Jego duże rozmiary i masa 2,5 tony na pewno nie pomagają.

Ranger Raptor to najcięższy, ale i najbardziej terenowy typowo europejski pickup na rynku. Już w salonie jest przygotowany do jazdy w trudnych warunkach, więc nie powinien mieć problemów z pokonaniem piaszczystych odcinków. Zobaczcie, jak sobie poradził.

Przy okazji wyjaśniam, czym jest, a czym nie jest Raptor w praktyce, bo zakup tego auta w pewnych okolicznościach może być rozczarowaniem. Wyjaśniłem również o co chodzi z silnikiem, który jest mocny, ale wielu na niego narzeka. Ale przede wszystkim zobaczycie, jakie "cuda" robi zawieszenie tego auta, kiedy na dziurawych drogach czy zaoranym polu wciśniecie gaz w podłogę.

Obserwuj nas na Google News:

Zobacz więcej artykułów z serii: Offroad Marcina

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowy Peugeot 208 1,2 110 KM Allure - test, opinia, spalanie, cena Audi RS4 B5 [auto fascynacje] Test: BMW X5 M Competition - SUV z 625-konnym silnikiem. Komu to potrzebne? Ford Edge Vignale 2,0 TDCI 210 KM AT - czy warto być premium? Volkswagen Sharan – nowy lider segmentu [test autokult.pl] Fiat Tipo SW 1,6 MultiJet S-Design: pokazuje, że auto budżetowe nie musi być nudne. Ani tanie Skoda Octavia RS 2,0 TFSI DSG - idealny kompromis? [test autokult.pl] BMW X5 z pakietem xOffroad: rzucamy nowego SUV-a w teren Pierwsza jazda: Volkswagen Golf 8 Variant – siostrzana Škoda Octavia nie będzie miała z nim lekko Citröen C4 Aircross 1.8 eHDI 150 4x4 - test Test wideo Ferrari 812 Competizione na torze Fiorano. Takie auto zdarza się raz w historii Test: Opel Insignia Grand Sport 2.0 200 KM 9AT - tradycjonaliści będą zadowoleni

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW X5 xDrive 30d - z tym dieslem mógłbym jechać i na koniec świata Porównanie: Lamborghini Urus kontra Porsche Cayenne Turbo GT – rodzinne porachunki Test: LEVC TX – londyńska hybrydowa taksówka za niebotyczną cenę Test: Renault Master brygadowy z paką, skrzynią i żurawiem. Brakuje tylko prysznica, sauny i toalety Test: Aston Martin DBX to historyczny sukces marki. Brytyjczycy wreszcie mają auto lepsze od Porsche Test: Volkswagen Caddy PanAmericana – kombivan na pokaz Test: Audi Q4 e-tron - zobacz, dokąd zmierza motoryzacja Test wideo: Volkswagen ID.3 Pure Performance, czyli elektryk w cenie diesla Test: Smart EQ Fortwo Cabrio, czyli nowoczesny sposób na przestarzały pomysł Test: Mercedes-Benz E 300e po liftingu - dobrze, że w ofercie jest alternatywna hybryda plug-in Test: Nowe Suzuki SX4 S-Cross – dwa punkty widzenia Test długodystansowy: Czy Volkswagen ID.3 sprawdzi się jako ten pierwszy elektryk?