Test: BMW 430i cabrio - o nerki się nie martw

BMW serii 4, choć swoją premierę miało jakiś czas temu, to nadal swoim wyglądem wzbudza wiele kontrowersji. Tym razem do testów otrzymałem odmianę, która została pozbawiona stałego dachu i powiem wam szczerze, że mnie osobiście ta odmiana bardzo ujmuje. Dlaczego?

BMW 430i cabrio — test wideo

Pierwszy powód to wygląd, bo ten samochód prezentuje się naprawdę pięknie. Zarówno przy złożonym, jak i rozłożonym materiałowym dachu, auto ma wręcz idealne proporcje. Nawet te nerki aż tak bardzo mi nie przeszkadzają. Nadal nie stwierdzę, że mi się podobają, ale już tak bardzo mnie nie drażnią. Być to właśnie to przyzwyczajenie, o którym wspominałem na końcu filmu z odmianą coupe? Nie wiem, ale drugie spotkanie z tym samochodem przebiegło już dużo spokojniej i bez wielkiego szoku.

Drugi powód to tak naprawdę praktyczność. Wiele osób uważa, że kabriolety, to samochody sezonowe i najlepiej sprawdzają się jako drugie auto w rodzinie. Oczywiście w przypadku dwuosobowych roadsterów jak chociażby Mazda MX-5 to stwierdzenie rzeczywiście się sprawdza, ale w przypadku pojazdów z tylną kanapą, jak właśnie BMW 4, niekoniecznie.

Czy czteroosobowy kabriolet może być samochodem na co dzień? W tym filmie udowodnię wam, że w wielu przypadkach nie ma czego się bać. Zapraszam na film.

Obserwuj nas na Google News:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Ford Focus z 1-litrowym silnikiem EcoBoost. Skrojony pod floty Test: BMW 440i Gran Coupe xDrive ma swoje lata, ale łączy dwa światy jak nic innego Porsche Cayman vs BMW i8: jaka jest przyszłość samochodów sportowych? Wrażenia po jeździe Mitsubishi Eclipse Crossem. Nowości na plus Test: DS 9 - Nowości pod maską. Jak wielki pazur ma teraz francuska limuzyna? Mazda MX-5 30th Anniversary. Wyjątkowe auto na okrągłą rocznicę Test: Abarth 595 - jeździliśmy na czas z zasłoniętymi oczami Asystent pasa ruchu w Hyundaiu i30 robi wrażenie. Szkoda, że negatywne Test: Audi Q2 35 TFSI S Tronic - unowocześnione, ale tylko kosmetycznie Renault Kadjar dCi 130 4x4 BOSE - test, opinia, spalanie, cena Opel Astra i Insignia z nowymi silnikami. Bardziej cieszy mnie nowy system multimedialny Porsche 718 Boxster, Alpine A110S, Toyota Supra - pojedynek trzech podejść (cz. 1.)

Popularne w tym tygodniu:

Test: Rolls-Royce Phantom VIII series II - gdy 2,5 mln zł to uczciwa cena Test: Peugeot 408 – tego nikt się nie spodziewał BMW M3 xDrive vs BMW X3 M: ile dziś zostało z legendy M? Test: Volkswagen ID.4 GTX - może i błyszczy, ale nie z tym oprogramowaniem Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross po liftingu. Po pierwsze wygoda Test: Citroën C5 X – bardzo ciekawe auto z wieloma "ale" Pierwsza jazda: Škoda Fabia 1.5 TSI Monte Carlo - szkoda, że zabrakło "manuala", ale problem leży gdzie indziej Test: Volkswagen California T6.1, czyli zima w kampervanie i dziesięć porsche na lodzie Test: Dacia Jogger z LPG — trudno o rozsądniejszą propozycję dla rodziny. I to mimo skromnej mocy Pierwsza jazda: Nissan Juke Hybrid – no i mamy silnikowy pomost Test: SsangYong Korando z LPG - złoty środek? Z pozoru tak, gdyby nie jedno duże "ale" Test: Volkswagen Taigo – puchowa kurtka w Afryce?