Test: BMW 430i cabrio - o nerki się nie martw

BMW serii 4, choć swoją premierę miało jakiś czas temu, to nadal swoim wyglądem wzbudza wiele kontrowersji. Tym razem do testów otrzymałem odmianę, która została pozbawiona stałego dachu i powiem wam szczerze, że mnie osobiście ta odmiana bardzo ujmuje. Dlaczego?

BMW 430i cabrio — test wideo

Pierwszy powód to wygląd, bo ten samochód prezentuje się naprawdę pięknie. Zarówno przy złożonym, jak i rozłożonym materiałowym dachu, auto ma wręcz idealne proporcje. Nawet te nerki aż tak bardzo mi nie przeszkadzają. Nadal nie stwierdzę, że mi się podobają, ale już tak bardzo mnie nie drażnią. Być to właśnie to przyzwyczajenie, o którym wspominałem na końcu filmu z odmianą coupe? Nie wiem, ale drugie spotkanie z tym samochodem przebiegło już dużo spokojniej i bez wielkiego szoku.

Drugi powód to tak naprawdę praktyczność. Wiele osób uważa, że kabriolety, to samochody sezonowe i najlepiej sprawdzają się jako drugie auto w rodzinie. Oczywiście w przypadku dwuosobowych roadsterów jak chociażby Mazda MX-5 to stwierdzenie rzeczywiście się sprawdza, ale w przypadku pojazdów z tylną kanapą, jak właśnie BMW 4, niekoniecznie.

Czy czteroosobowy kabriolet może być samochodem na co dzień? W tym filmie udowodnię wam, że w wielu przypadkach nie ma czego się bać. Zapraszam na film.

Obserwuj nas na Google News:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Audi Q8 to nie concept car. To samochód, którym jeździłem już po polskich drogach Mercedes Actros - spełniłem marzenie z dzieciństwa Volkswagen Tiguan R-Line 2,0 TDI 4Motion DSG - w przebraniu [test autokult.pl] Test: Mercedes-AMG GLC 63 S - szybko zapomnisz, że to SUV Nowa Toyota Auris 1.6D-4D TS i 1.2T - test, opinia, spalanie, cena Cnota powściągliwości: pierwsza jazda Astonem Martinem DB11 z silnikiem V8 Volkswagen Golf Alltrack 2.0 TDI 4Motion DSG - test, opinia, spalanie, cena Test: Mercedes-Benz GLA 200 - czy SUV premium z silnikiem 1.3 ma sens? Citroën DS5 2,0 HDI So Chic - nie z tego świata [pierwsza jazda autokult.pl] Alfa Romeo MiTo 1,4 TB TCT S&S Distinctive Q2 - trzeba mieć fantazję, dziadku [test autokult.pl] Test: Volkswagen Caddy 5 Move 2.0 TDI - jego największą zaletą wcale nie jest przestrzeń Jeep Grand Cherokee SRT8 - diabeł [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volkswagen Passat W8 - poznałem "króla" w nieoczywistym, ale słusznym wydaniu Pierwsza jazda: Maserati Grecale – zamaskowane spotkanie z najważniejszym modelem w historii marki Offroad Marcina: Mercedes EQC w terenie. Tak, ten elektryczny Test: Range Rover Evoque D200 – dla tych, którzy są znudzeni niemiecką dominacją w segmencie Vlog: Kia EV6 AWD – Koreańczycy mogą sporo namieszać Audi S8 z 2006 i 2021 roku. Sprawdzam, jak zmieniła się superlimuzyna z silnikiem z lambo Test: Škoda Enyaq IV 80 to elektryk bezwysiłkowy. Po prostu wsiadasz i jedziesz Test: Volkswagen Golf Alltrack 2.0 TDI - samochód (prawie) kompletny z jedną poważną wadą Pierwsza jazda: nowe BMW Serii 2 Coupe – miało wrócić do korzeni, a zapatrzyło się w większego brata Test: BMW M440i xDrive Cabrio – sposób na relaks w słońcu Ineos Grenadier z prawego fotela na torze off-roadowym. Taki powinien być nowy Defender! Test: Mitsubishi L200 Stark - 3 blokady robią tu robotę!