Offroad Marcina: rajdowa kontra seryjna Toyota Land Cruiser. Sprawdzam różnice

Często się mówi, że rajdówka startuje w klasie samochodów produkcyjnych. Wydaje się, że mimo to różnice są gigantyczne, a auta nie mają ze sobą wiele wspólnego. W tym przypadku mają i to dużo. By się o tym przekonać, sprawdziłem je na trasie Baja Poland.

Pojechałem na sesję testową przed rajdem Wysoka Grzęda Baja Poland Toyotą Land Cruiser, ale nie po to, by podziwiać przygotowujących się do największego wydarzenia motorsportowego w Polsce zawodników. Ne po to, by oglądać samochody, lecz po to, by przejechać się rajdówką zbudowaną na bazie Land Cruisera.

Test: Toyota Land Cruiser – porzuć hybrydę, wybierz terenówkę

W teorii ten wóz jest wszystkim tym, o co nie chodzi we współczesnej motoryzacji, a w szczególności w Toyocie. I choć ciekawszy model marki w tym…

Po kilkunastu minutach jazdy w poligonowych warunkach samochodem rajdowym miałem już punkt odniesienia, by na koniec przejażdżki tylko potwierdzić, że różnica jest gigantyczna. Jednak po przejechaniu tego samego odcinka testowego samochodem wprost z salonu, zmieniłem zdanie. Nie spodziewałem się tak małych różnic. Teraz już wiem, w czym tkwi sekret takiego uwielbienia tego modelu.

Obserwuj nas na Google News:

Zobacz więcej artykułów z serii: Offroad Marcina

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Asystent pasa ruchu w Hyundaiu i30 robi wrażenie. Szkoda, że negatywne Rzeczywistość wyprzedziła moje marzenia: poprowadziłem Porsche 911 Carrerę RS 2.7 na Goodwood Hillclimb Test: Mercedes-Benz GLE Coupe – jego zadanie to łechtanie twojego ego Test: Bazowe Porsche Taycan - sprawdzam podstawowe premium Volvo V60 kontra Mercedes Klasy C i Audi A4. Porównanie najlepszych kombi klasy średniej niższej Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G: SUV z dużym silnikiem na przekór modzie Škoda Yeti 1,8 TSI 4x4 City & 2,0 TDI 4x4 DSG Outdoor [pierwsza jazda] Škoda Octavia 1,2 TSI DSG Ambition - test wideo Chevrolet Cruze 2,0 VCDi LS – diabeł tkwi w szczegółach [test autokult.pl] Audi A7 50 TDI Quattro 2018 – nie, to nie jest pięć litrów Test: Seat Tarraco 2.0 TSI - pakowny prawie jak minivan i sprawny jak SUV Rolls-Royce Phantom Series II - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Audi S8 z 2006 i 2021 roku. Sprawdzam, jak zmieniła się superlimuzyna z silnikiem z lambo Test: Volkswagen Passat W8 - poznałem "króla" w nieoczywistym, ale słusznym wydaniu Legendy Autokultu: napęd Toyota GT-Four. Przeganiam po torze rajdową Celicę i GR Yarisa Offroad Marcina: Mercedes EQC w terenie. Tak, ten elektryczny Test: Škoda Enyaq IV 80 to elektryk bezwysiłkowy. Po prostu wsiadasz i jedziesz Test: Volkswagen Golf Alltrack 2.0 TDI - samochód (prawie) kompletny z jedną poważną wadą Test: Range Rover Evoque D200 – dla tych, którzy są znudzeni niemiecką dominacją w segmencie Ineos Grenadier z prawego fotela na torze off-roadowym. Taki powinien być nowy Defender! Offroad Marcina: Volkswagen Touareg w terenie - zobacz, co to potrafi Test: BMW M440i xDrive Cabrio – sposób na relaks w słońcu Test: Mitsubishi L200 Stark - 3 blokady robią tu robotę! Test: hybrydowe Renault Clio – naprawdę "wącha paliwo"