Niezawodny Ford Kuga. Kusi wyposażeniem

Partnerem jest Ford

Ford Kuga zachwyca nie tylko subtelnym pięknem i charakterystyczną sylwetką nadwozia, ale również bezkompromisowym podejściem do przestrzeni i bogatym wyposażeniem zarówno w standardzie, jak i innych wersjach wyposażenia. Szeroka gama dostępnych modeli i konfiguracji zachęca do eksperymentowania.

Forda Kugę docenią przede wszystkim kierowcy poszukujący prestiżowego samochodu, którego sylwetka i zdobienia przywodzą na myśl auta z segmentu premium. W wersji ST-Line możesz liczyć na skórzane detale takie jak wykończenie kierownicy czy dźwigni zmiany biegów, a także sportową stylizację układu wydechowego. W luksusowej wersji Vignale uwagę przyciąga przede wszystkim skórzana tapicerka oraz podgrzewane fotele. Fotel kierowcy wyposażono dodatkowo w opcje regulacji położenia w 10 kierunkach. Wersja Titanium to natomiast przede wszystkim 17-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, wycieraczki automatyczne wyposażone w czujnik deszczu oraz chromowana krata wlotu powietrza.

Dla projektantów Forda bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów jest najważniejsze, dlatego Kuga została wyposażona w nowoczesne systemy zapobiegające stłuczkom. Pre-Collission Assist to system zapobiegający kolizjom z innymi uczestnikami ruchu. W porę wykrywa inne samochody, rowery oraz pieszych i w razie potrzeby zatrzyma za nas samochód. Asystent pasa to krok ku zautomatyzowaniu procesu jazdy, system monitoruje, czy samochód zbacza z określonego toru jazdy i ostrzega kierowcę sygnałem dźwiękowym. System rozpoznawania znaków drogowych przyda się do śledzenia ograniczeń ruchu.

Kuga to również szeroka gama dostępnych silników, począwszy od solidnych wersji benzynowych, a na wydajnej i oszczędnej hybrydzie kończąc. Forda Kugę dostaniemy w każdym dostępnym typie hybrydy, mHEV, fHEV i w wersji Plug-in Hybrid. Najnowszy silnik pHEV oferuje aż 225 KM i jest w stanie przejechać do 68 km wyłącznie w trybie elektrycznym. Decydując się na zakup hybrydy Plug-in możesz liczyć na atrakcyjne raty – niższe niż dla podstawowej wersji benzynowej. Każdy z samochodów wyposażono w system wyboru trybu jazdy – obok standardowego znajdziemy tryb ekologiczny nastawiony na zminimalizowanie spalania, sportowy oferujący największą dynamikę oraz tryb do trudnych nawierzchni, który przyda się szczególnie podczas trudnych warunków na drodze.

Ford Kuga to samochód, który świetnie spisuje się zarówno w dalekich trasach, jak i podczas wolniejszej jazdy po mieście. Do tego przyda się aktywny tempomat, który pozwoli utrzymać stałą odległość między kierowcą i samochodem jadącym z naprzeciwka. To rozwiązanie świetnie spisuje się zarówno na trasach szybkiego ruchu, ale skorzystają z niego również osoby, które większość czasu za kółkiem spędzają w przestrzeni miejskiej. Tempomat działa już w chwili ruszenia z miejsca, dzięki czemu doskonale sprawdzi się w korkach i pozwoli utrzymać odpowiednią odległość przy minimalnej ingerencji kierowcy.

Na komfort jazdy wpływa również bogato urządzone wnętrze samochodu. Do produkcji tapicerki i deski rozdzielczej użyto najwyższej jakości materiałów, które są ze sobą świetnie sparowane. Intuicyjne przyciski umieszczone w kierownicy sprawiają, że wszystkie najważniejsze funkcje multimedialne masz pod palcem, a szeroki wyświetlacz z możliwością konfiguracji jest wyjątkowo czytelny i intuicyjny w obsłudze. Ponadto wnętrze jest wzorowo wyciszone, nawet podczas jazdy z dużą prędkością nie będziesz odczuwać dyskomfortu.

Swojego nowego Forda Kugę możesz wzbogacić o dodatkowe opcje wyposażenia. System Adaptive Cruise Control nie tylko skanuje lewą i prawą stronę samochodu przy użyciu czujników, ale również samoczynnie odbije w bok jeśli nie zwrócisz uwagi na ostrzeżenia. Dodatkowe systemy wspomagają również manewrowanie. Cross Traffic Alert przyda się podczas wyjeżdżania tyłem z miejsca parkingowego. Czujniki poinformują cię, czy możesz bezpiecznie wykonać manewr. System GeoFencing, dostępny wyłącznie w hybrydzie Plug-In pozwala obniżyć spalanie samochodu poprzez dobieranie trybu elektrycznego bądź spalinowego w zależności od natężenia ruchu – częste ruszanie z miejsca i manewrowanie nie będzie pobierać już tak dużo paliwa. Jeśli więc szukasz samochodu, który będzie nie tylko oszczędny, ale również wyposażony w niezbędne systemy bezpieczeństwa, warto postawić na Forda Kugę.

Partnerem jest Ford

Advertisement
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Aktualności:

Snow Foot Car Russia - coś z niczego Premiera nowego BMW Serii 7 już za tydzień! Na letnie wypady – Ruf 911 Rt 35 Cabrio (2013) Za, a nawet przeciw – Senner Astra 1.4 Turbo (2011) Najbardziej spektakularne wypadki filmowe TOP 10 Niezadowolony klient Lamborghini wyraża swoją złość [wideo] Bugatti nie sprzedało jeszcze 40 Veyronów Sezon 2014 w F1 - na co czekamy? Genewa 2009: Lamborghini Murciélago LP 670-4 SuperVeloce Ruszyły przygotowania do inwestycji Mercedesa w Polsce Nissan IDS Concept, czyli zapowiedź modelu Leaf drugiej generacji Akademia WRC

Popularne w tym tygodniu:

Kolejny przeleciał nad rondem. To powoli nasz sport narodowy Ford Super Duty prawie pokonał straż miejską. Udało się dopiero za trzecim razem Cztery osoby zmiażdżone pomiędzy ciężarówkami. Z forda nic nie zostało Polacy jeżdżą coraz starszymi autami. Średnia wieku najwyższa w historii BMW Serii 3 przeszło udany lifting - jak chcą, to potrafią Pożyczone audi rozbite na słupie i 10 tys. zł mandatu - 19-latek uciekał przed policją Autobus pełen dzieci ominął zamknięte zapory. Niedługo potem przejechał pociąg Brabus to już nie tylko Mercedes. Niemcy wzięli na warsztat dwie nowe marki i rozbili bank 1400 KM, 1000 kg i napęd na cztery koła. Ken Block pojedzie tym porsche do chmur Mercedes Coupé 300 SLR Uhlenhaut z 1955 r. najdroższym samochodem świata Znów zmiana cen paliw. Kierowcy przecierają oczy Rozjeżdżają quadami lasy i szlaki. Zwykle mają jedno wytłumaczenie