Kompleksowe zarządzanie flotą z jednego miejsca

Kompleksowe zarządzanie flotą z jednego miejsca

Kompleksowe zarządzanie flotą z jednego miejsca
Źródło zdjęć: © Materiał partnera
Julian Grabowski
20.09.2021 11:42, aktualizacja: 14.03.2023 15:06

Wszystkie kluczowe technologie i usługi usprawniające zarządzanie flotą już teraz mogą być przedmiotem umowy z jednym operatorem. To wygoda oraz oszczędność czasu i pieniędzy.

Monitorowanie pojazdów systemami GPS i kontrola zużycia paliwa w samochodach służbowych to najpopularniejsze technologie usprawniające działanie każdej, nawet liczącej kilka pojazdów, floty.

Możliwych opcji i usług jest jednak znacznie więcej, a wartością dodaną jest, gdy wszystkie – wygodnie połączone – znajdują się w ofercie jednego dostawcy. Idealnym przykładem jest światowy lider płatności firmowych FLEETCOR, którego specjalistyczne rozwiązania pomagają przedsiębiorstwom kontrolować, upraszczać i zabezpieczać opłaty za paliwo, płatności ogólne oraz opłaty drogowe.

Stojąc przed wyborem operatora usług telematycznych pojawiają się pytania: czym się kierować? Którą kartę paliwową powinienem wybrać? Jak maksymalnie usprawnić obsługę floty? Jak optymalizować koszty prowadzenia firmy? Z jakich dodatkowych rozwiązań mogę skorzystać? Najlepszą odpowiedzią i uniwersalnym rozwiązaniem jest wybór jednego dostawcy, który oferuje komplet usług potrzebnych osobom odpowiedzialnym za małe i duże floty.

Obraz
© Materiał partnera

Wygoda

Porządek w administracji to podstawa, czas więc zerwać ze zbieraniem paragonów ze stacji paliw i rozliczaniem każdego kierowcy z osobna. Zintegrowane systemy usprawniające zarządzanie flotą to aplikacja lub portal klienta, gdzie zarządca floty może na bieżąco kontrolować firmowe karty paliwowe i generować raporty. Co więcej, portale takie jak MyFleetcor oferują nieograniczony i darmowy wgląd do zbiorczych faktur, na których wyszczególnione są wszystkie transakcje w formie gotowej dla księgowości, usprawniając również rozliczenia wyjazdów zagranicznych.

Pod ręką

Intuicyjne aplikacje i portale zaprojektowane do zarządzania flotą nie opierają się jedynie na łatwo dostępnych danych administracyjnych. Dostęp do wszystkich danych dotyczących zużycia floty z jednego miejsca to oszczędność czasu i pieniędzy. Teraz w dowolnym momencie i z dowolnego miejsca możesz monitorować trasy swoich kierowców, ich styl jazdy, czas przejazdów oraz zużycie paliwa. Aplikacja MyFleetcor dostępna na telefon, tablet, czy komputer, pozwoli Ci także szybko zamówić lub zablokować karty paliwowe przypisane do floty.

Obraz
© Materiał partnera

Bonusy

Do kompleksowej obsługi floty warto dołączyć programy lojalnościowe, które są cenionym przez klientów rozwiązaniem. Oferowana przez FLEETCOR karta bonusowa ClubSmart daje możliwość skorzystania z bezpłatnego programu lojalnościowego Shell, dzięki któremu kierowcy podczas każdego tankowania zbierają punkty, które można wymienić m.in. na bony czy akcesoria samochodowe.

Czynnik eko

Ale nie tylko bonusy są istotnym dodatkiem do pakietu usprawniającego zarządzanie flotą. W dobie kryzysu klimatycznego i coraz głośniejszej dyskusji wokół ochrony środowiska, o wyborze operatora usług telematycznych coraz częściej decydują dodatkowe, przyjazne środowisku programy i certyfikaty.

Sporą popularnością cieszy się program Clean Advantage połączony m.in. z usługami firmy FLEETCOR, który umożliwia zrównoważenie emisji dwutlenku węgla przez flotę firmy. Podczas gdy zmiana pojazdów firmowych na bezemisyjne jest droga, dzięki kartom paliwowym i rocznymi raportami umożliwiającymi monitorowanie i określanie wpływu na środowisko naturalne, firma, nawet ta najmniejsza, ma możliwość pośredniej inwestycji w certyfikowane projekty równoważenia emisji dwutlenku węgla oraz współpracy przy projektach lokalnych, takich jak sadzenie drzew, odnawianie parków i ogrodów wspólnotowych.

Obsługa klienta

Wybierając operatora rozwiązań usprawniających zarządzanie flotą, warto zwrócić również uwagę na kompleksową obsługę klienta. Zapewnienie dedykowanego opiekuna konta – osoby, z którą można rozwiązać bieżące problemy lub uzyskać pomoc z logowaniem do portalu klienta, to jeden z bardziej istotnych elementów, który powinien decydować o wyborze operatora. Zdecydowanie wyróżnia się tutaj FLEETCOR, gdzie wraz z opiekunem konta klient może także przeanalizować bieżącą sytuację floty, czy omówić strategię rozwoju firmy. Doświadczenie i wiedza takiej osoby nie raz pomoże Ci zaoszczędzić czas, energię i przede wszystkim pieniądze.

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)