Test: Nowa Dacia Jogger - 7 miejsc... LPG... brzmi nieźle?

Na rynku pojawił się nowy gracz! To Dacia Jogger. Samochód zapełni lukę, która powstała po wycofaniu modelu Lodgy oraz Logan MCV. Czy taki samochód ma szansę zaistnieć na rynku, gdzie największą popularnością cieszą się SUV-y?

Dacia Jogger — test wideo

Stylistycznie samochód nie odbiega od tego, co aktualnie znajduje się w ofercie producenta. Bryła natomiast nie odbiega za bardzo od modeli, których Jogger jest następcą. We wnętrzu samochodu również nie ma stylistycznej rewolucji. Deska rozdzielcza jest niemal identyczna jak ta z Sandero lub Logana.

Może większa rewolucja jest pod maską? W niedalekiej przyszłości pojawi się napęd hybrydowy. Nowością jest też opracowany na nowo silnik 1.0 o mocy 110 koni mechanicznych. Samochód będzie można zamówić też ze znaną i popularną jednostką, która współpracuje z fabryczną instalacją gazową.

Zwiększony prześwit oraz plastikowe osłony mogą sugerować, że samochód będzie wyposażony w napęd na cztery koła. To chyba największe rozczarowanie w kontekście tego modelu, gdyż w każdej odmianie Dacia Jogger będzie występować jedynie z napędem na przednią oś. Czym zatem może przekonać do siebie klienta, który może być kuszony konkurencyjnymi SUV-ami? Zapraszamy na film!

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test BMW X4 M40d: tradycja się nie liczy Pierwsza jazda: Peugeot 3008 i 5008 po liftingu. Skupiono się nie na tym, co trzeba Test DS7 Crossback PureTech 225. Jest charakterystyczny, ale do premium mu daleko Test: Range Rover Sport P400e - 400 zielonych koni Škoda Citigo 1,0 MPI Ambition - odcinek specjalny [test długodystansowy autokult.pl] Audi A1 Sportback 1,4 TFSI Ambition - testosteron w pigułce [test autokult.pl] Volkswagen Tiguan 1.4 TSI manual Sport & Style R-Line - test, opinia, spalanie, cena Mazda 3 z silnikiem 2.0 Skyactiv-G pokazuje, że nie potrzeba 3 cylindrów i 8 biegów Za sterami Forda GT: egzotyczny spektakl na 656 koni i jeden spojler Suzuki Baleno (2016) 1.2 DualJet Elegance - test, opinia, spalanie, cena Nowy Volkswagen Scirocco 2.0 TSI DSG R-Line - test Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volkswagen ID.3 Pro S - "Don't worry, be happy" Test: Ford Puma ST i Ford Ranger Raptor – łączy je więcej, niż myślisz Pierwsza jazda: Volvo C40 - to coś więcej niż XC40 ze ściętym dachem Porównanie: Ford Puma ST vs Kawasaki Ultra LX - półtora litra na dwa sposoby Test: Hyundai i20 N Performance - zadziorny gałgan, który skradł moje serce w kilka chwil BMW i4 M50 – to tego elektryka powinni się obawiać tradycjonaliści Pierwsza jazda: Porsche Macan GTS po drugim liftingu - to będzie udane pożegnanie Offroad Marcina: Fiat Panda Cross - w terenie dwa cylindry to za mało Test: Renault Express van 1.3 TCe – dobrze przejął rolę dacii Test: Toyota Yaris Cross - podwoić cenę podstawową, nie jest trudno Test: Peugeot 508 SW 1.6 PureTech 180 - rozsądny zestaw, który właśnie zyskał na atrakcyjności Pierwsza jazda: Honda HR-V e:HEV - hybryda "inna niż wszystkie". Wyróżnia ją nie tylko napęd