Test: Volkswagen Golf Variant – niezbyt modny, niezbyt lubiany

Volkswagen Golf to rynkowy klasyk, ale w nowej generacji parę rzeczy poszło nie tak. Czy dlatego klienci go nie lubią?

Kombi to naprawdę świetne samochody i nie trzeba chyba tego nikomu tłumaczyć. Mają wielkie bagażniki, (często większe niż w SUV-ach) i sporo miejsca w środku. Potwierdza to nowy Golf — jego rozstaw osi w wersji kombi jest większy aż o 5 cm w stosunku do hatchbacka! Jest tylko jeden problem.

Według ocen na AutoCentrum.pl zaledwie 31% użytkowników kupiłoby nowego Golfa ponownie. Co jest przyczyną tej sytuacji? Jest parę teorii — więcej o nich w wideo.

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mazda 6 Sport Kombi 2,0 Sky-G SkyEnergy [test autokult.pl] TEST: Mercedes E300 Coupe - dodaje stylu. Wszystkiemu? Test: Toyota Highlander 2.5 Hybrid - burger, ale taki z dobrej knajpy Nowy Ford Focus ST 2.0 EcoBoost - test, opinia, spalanie, cena Test: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid 2WD – przy nim Vitara przestaje mieć sens Audi RS 6 Avant: tak samo szybki, ale bardziej ekscytujący Porsche 911 (991) 50th Anniversary Edition [test] Test: Hyundai Ioniq 5 – koreański as, który przeniesie cię w przyszłość Test: Suzuki Swift Sport Hybrid – samuraj, który poległ w walce z normami VW Tiguan - Facelifting, którego nie widać z daleka Vlog. Audi e-tron Sportback: cała prawda o podróżowaniu autem elektrycznym po Polsce Test DS7 Crossback PureTech 225: stylowa propozycja dla szukających wygody

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volkswagen ID.3 Pro S - "Don't worry, be happy" Test: Ford Puma ST i Ford Ranger Raptor – łączy je więcej, niż myślisz Pierwsza jazda: Volvo C40 - to coś więcej niż XC40 ze ściętym dachem Porównanie: Ford Puma ST vs Kawasaki Ultra LX - półtora litra na dwa sposoby Test: Hyundai i20 N Performance - zadziorny gałgan, który skradł moje serce w kilka chwil BMW i4 M50 – to tego elektryka powinni się obawiać tradycjonaliści Pierwsza jazda: Porsche Macan GTS po drugim liftingu - to będzie udane pożegnanie Offroad Marcina: Fiat Panda Cross - w terenie dwa cylindry to za mało Test: Renault Express van 1.3 TCe – dobrze przejął rolę dacii Test: Toyota Yaris Cross - podwoić cenę podstawową, nie jest trudno Test: Peugeot 508 SW 1.6 PureTech 180 - rozsądny zestaw, który właśnie zyskał na atrakcyjności Pierwsza jazda: Honda HR-V e:HEV - hybryda "inna niż wszystkie". Wyróżnia ją nie tylko napęd