Test: Zważyłem Jaguara E-Pace. Nadal jest cięższy, niż się wydaje

Jaguar E-Pace to bardzo sympatyczny samochód, który w pełni zasługuje na miano "baby Jag", tylko jest z nim jeden problem. Waży zdecydowanie za dużo.

E-Pace nie jest królem sprzedaży w Polsce, ale Jaguar postanowił nam znowu przypomnieć o tym modelu i wprowadza lifting. Czy dużo się zmieniło? Pozornie tyle, co widać, ale pod spodem… nawet platforma została ruszona, więc to całkiem sporo.

Mimo wszystko nie pomaga mu to osiągnąć zaskakująco niskiej wagi i przed przepisami Unii Europejskiej ucieka innymi sposobami. Jakimi? I czy to działa? O tym dowiecie się z filmu.

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: BMW 440i Gran Coupe xDrive ma swoje lata, ale łączy dwa światy jak nic innego Citroën SpaceTourer 2.0 BlueHDi: rywal Multivana z mocnym napędem Test wideo: Porsche 911 GT3 - poświęcisz bardzo wiele, ale nie będziesz żałował Seat Ibiza Cupra - test Nowe Renault Kadjar 1,6 dCi 130 4WD i Espace 1,6 TCe EDC 200 - test, opinia, spalanie, cena Gladiator Test Hyundaia i30 Fastbacka: kompakt też może być sexy Test długodystansowy: sprawdzamy systemy bezpieczeństwa Škody Scali Nowy Peugeot 3008 2.0 HDI 150: już bardziej crossover niż minivan BMW i3 - test elektrycznego premium Test Lexusa LS 500 w Miami. Japończycy powinni zacząć się chwalić Jaguar I-Pace kontra Audi e-tron. Porównanie elektrycznych crossoverów

Popularne w tym tygodniu:

Test: Nowa Dacia Jogger - 7 miejsc... LPG... brzmi nieźle? Test: BMW Z4 M40i - sportowe składniki, leniwy charakter Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? 40 lat Porsche 944. Zaczęło się od Le Mans, później było jeszcze lepiej Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej Pierwsza jazda: Audi Q4 Sportback e-tron - modniejszy, a wcale nie mniej funkcjonalny Pierwsza jazda Porsche 911 Carrera GTS: najmniej znane, a najlepsze 911 Test: Volkswagen Tiguan – hybrydowy koń pociągowy Test: BMW 840d – i po co ci to M8? Test: Porsche Panamera 4S E-Hybrid – tak zielone, że aż boli Test: Volkswagen Golf Variant – niezbyt modny, niezbyt lubiany