Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Suzuki Swift Sport: testujemy nową generację z Michałem Kościuszką Test: Fiat 500 Hybrid - upływ czasu go omija, a nowy silnik to duża zaleta Pierwsza jazda: Peugeot 3008 i 5008 po liftingu. Skupiono się nie na tym, co trzeba Test: Hyundai Tucson N-Line – już wiem, dlaczego kochają go Polacy. Oto 5 powodów Pierwsza jazda: Porsche 911 Turbo S (992) - już nie chodzi o turbodoładowanie Citroën DS4 1,6 THP 200 Sport Chic - lubię to! [test autokult.pl] Ford Ka 1,2 Trend+ - test Nowy Hyundai Tucson (2015) 2,0 High AT - test, opinia, spalanie, cena Nissan Leaf udowadnia, że elektrykiem można jeździć na co dzień. Pod jednym warunkiem Pierwsza jazda Fordem Kugą plug-in hybrid: sprawdzi się w mieście, ale czekam na "klasyczny" napęd Hyundai i30 - legalna kawiarnia w czasach pandemii Volkswagen e-Golf - test, opinia, cena

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW M850i Gran Coupe nie jest prawdziwym BMW. Ale pierwsza Seria 8 też nim nie była Test: Ford Focus Hybrid 1.0 EcoBoost 155 KM - hybrydyzacja wyszła mu na zdrowie Test: Škoda Octavia Combi RS iV - ekologiczno-sportowy kompromis nie do końca się sprawdził Test: Nissan X-Trail z silnikiem 1,3 l (160 KM) - mały silnik dla mało wymagających Pierwsza jazda: Opel Crossland po liftingu - w cieniu nowej Mokki Test: Peugeot e-2008 GT – angażujący elektryk, który ma ten sam problem co spalinowy odpowiednik Test: Renault Megane E-Tech Plug-in Hybrid - to nie mogło się udać Test: Smart EQ Fortwo – założenia były doskonałe, wykonanie i efekt już nieco gorsze Test: Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 2WD - świetny wóz ze słabym punktem za 10 tys. zł