Test wideo: Porsche 911 GT3 - poświęcisz bardzo wiele, ale nie będziesz żałował

Zakup niektórych samochodów można porównać do małżeństwa z wymarzoną kobietą. Jesteście skłonni do wielu wyrzeczeń, bo wiecie, że będąc z nią, lepiej być nie może. W świecie motoryzacji 911 GT3 dla wielu motomaniaków jest właśnie taką kobietą. Pytanie tylko, do jak dużych wyrzeczeń w tym związku będzie zmuszeni?

Porsche 911 GT3 — test wideo

Surowy wóz kosztuje 865 tys. zł. W przedniej części samochodu zdjęto wygłuszenie z dolotu, przez co jest głośniejszy. W środku zwykłe fotele zastąpiono — wartymi blisko 30 tys. zł — ultra lekkimi, niewygodnymi kubełkami z włókna węglowego. Zamiast tylnej kanapy macie rusztowanie na pranie, które skutecznie zasłania wam widoczność, a nawet gdy już coś dostrzeżecie przez ten gąszcz rur, to zaraz za nimi jest ogromne skrzydło, które zasłania wam całą resztę. Do tego przednim spliterem będziecie zahaczać o większość progów zwalniających, a do wielu garaży podziemnych w ogóle nie wjedziecie. Nie będziecie mogli zrobić większych zakupów, bo bagażnik prawie nie istnieje. Zawieszenie w mieście wybije wam wszystkie plomby, a po odpaleniu auta wewnątrz jest głośno i na całym ciele czujecie przeszywające wibracje…

Tylko wiecie co? Właśnie po odpaleniu GT3 wszystkie te rzeczy, o których wspomniałem przed chwilą, tracą na znaczeniu, bo gdy usłyszcie rasowe brzmienie godne bolidu GT, generowane przez 4-litrowy silnik, wrzucicie pierwszy bieg i poczujecie ten samochód, to skalę wyrzeczeń zaczniecie mieć w nosie.

Rodzi się więc pytanie. Czy pomimo tego, że wasze życie stanie się jednym wielkim wyrzeczeniem i każdego dnia, podróżując tym samochodem, będziecie musieli stawiać czoła wszelakim wyzwaniom, które przeciętnego Kowalskiego zupełnie nie dotyczą, to nadal Porsche 911 GT3 ma w sobie to coś, że i tak go chcecie? Sprawdziłem to, użytkując ten model przez tydzień.

Obserwuj nas na Google News:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G: SUV z dużym silnikiem na przekór modzie Pierwsza jazda: Opel Insignia Grand Sport po liftingu - po przodzie ją poznacie Test Škody Citigo e iV: pierwszy elektryk z Czech jest jednocześnie najtańszym na rynku Hyundai i20 FL (2012) - ambitne plany [pierwsza jazda autokult.pl] Lexus GS300h Prestige - test Test: Audi V8 z 1991 r. - idealne do szybkiego transportu. Pokazuje siłę quattro Smart EQ Forfour sprawił, że wybaczam mu wszystkie wady. No, prawie wszystkie Nissan X-Trail DIG-T 160: duży SUV z małym silnikiem i brakiem napędu 4x4 Toyota Prius HSD Prestige - zielona strona mocy [test autokult.pl] Test: Renault Megane GrandCoupe - szczęściarze z nas! Peugeot 508 SW RXH 2.0 BlueHDI 180 EAT6 - test, opinia, spalanie, cena Maserati Levante Trofeo: włoskie superauto w ciele SUV-a

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: Porsche 718 Cayman GT4 RS - zaciera granicę między fascynacją a szaleństwem Test: BMW 545e to rzędowa szóstka pod przykrywką. Tak plug-iny mogą uratować duże silniki Test: Renault Megane E-Tech na trasie, czyli jak naprawdę podróżuje się elektrykiem Test: Mazda CX-60 – ponad 3 litry pod maską. Tym razem nic nie tracimy! Test: Lexus ES300h F Sport Edition - sportowy z nazwy, relaksujący na co dzień Test wideo: Ferrari 296 GTB to odwrotność tego, co wiedziałem o hybrydach. 830 KM i tylny napęd Test: BMW iX3 LCI pokazało mi, jak dużo może się zmienić. Niekoniecznie w aucie Pierwsza jazda: BMW iX M60 - jeszcze szybciej, jeszcze wygodniej Test: Lexus NX450h+ to pierwsza próba w hybrydach plug-in. Wyjątkowo udana Test: Nissan Townstar Tekna - pojawił się w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie Pierwsza jazda: Fiat 500X i Tipo Hybrid – krok naprzód, który odczujesz niekoniecznie podczas jazdy Test: Peugeot 308 SW – Francuzi potrafią słuchać, ale to kosztuje