Nowe Audi A7 3.0 TDI BiTurbo - test [galeria]

Zgodnie ze współczesnymi standardami nowe generacje samochodów w połowie swojego cyklu życia przechodzą lifting. Pod chirurgiczny skalpel trafiło więc obecne na rynku od 2010 roku Audi A7 Sportback. Choć na pierwszy rzut oka zmiany wydają się niewielkie, to w całkowitym rozrachunku poprawiono całkiem sporo.

fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki

Zobacz również: Audi Q3 2.0 TFSI S tronic (2015) - test napędu quattro i trybu Offroad

fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
fot. Rafał Warecki
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Galerie testowe:

BMW 428i xDrive Sport - test [galeria] Toyota Hilux SR5 3,0 D4D A/T - test [galeria zdjęć] Nowy Volkswagen Polo 1,2 TSI Highline - test [galeria] Volvo V60 Plug-In Hybrid - test [galeria zdjęć] Mercedes-Benz GLA 200 CDI 4Matic 7G-DCT - test [galeria] Nowy Ford Transit 2,2 TDCi Trend L3 H2 350 - test [galeria] Fiat Tipo Hatchback 1.4 T-Jet - zdjęcia z testu Nowa Škoda Fabia (2015) 1,2 TSI 90 KM - pierwsza jazda [galeria zdjęć] Nowe Renault Mégane dCi 130 BOSE - zdjęcia Audi Q2 2.0 TDI quattro - zdjęcia z testu Nowy Ford Mondeo 1,5 EcoBoost & 2,0 TDCi - pierwsza jazda [galeria] Volkswagen Golf VII R DSG - test [galeria]