TEST: Kia Stinger - właśnie dlatego jej nie kupisz

Kiedy Stinger wchodził na rynek, zachwyceni byli chyba wszyscy, bo i nikt nie spodziewał się, że tak dobry samochód dotrze do nas z akurat Korei. Tylko że 4 lata później, wszyscy nadal są zachwyceni kią, ale jeżdżą bmw, audi lub samochodami innych marek. Dlaczego?

Kia Stinger to samochód, który spełnia chyba wszystkie wymagania. W wersji GT ma duży — jak na dzisiejsze standardy — silnik 3.0 V6, dysponuje ponad 370 KM mocy, ma napęd na 4 koła, który preferuje tylną oś i osiąga 100 km/h w około 5 sekund. To wszystko w lubianym i praktycznym nadwoziu typu limuzyna-coupe, z bogato wyposażonym wnętrzem. Większość osób, które lubią motoryzację, od razu kupiłoby taki samochód.

Od razu, gdyby nie jedna rzecz. Trzeba za to zapłacić 240 tys. zł, co jest świetną ceną, jak za to, co oferuje Stinger GT. Niestety, nie ma tu znaczka żadnej z marek premium. Dlatego też, mimo że stingerów jeździ trochę po naszych ulicach, to statystyki sprzedaży nie wyglądają już tak dobrze.

Czy problem ze znaczkiem to jedyne, co powstrzymuje klientów przed zakupem Kii Stinger?

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mazda 6 Sport Kombi 2,0 Sky-G SkyEnergy [test autokult.pl] Test: Mercedes Klasy C - to są właśnie mieszane uczucia Volvo V60 Polestar - test najszybszego kombi ze Szwecji Volkswagen Golf VII GTI Performance [pierwsza jazda autokult.pl] Uczta dla zmysłów: pierwsza jazda Astonem Martinem DB11 V8 na filmie Volkswagen Passat 2.0 TDI BlueMotion Highline - niespodzianka z Niemiec [test autokult.pl] Toyota GT86: witaj stary przyjacielu Test: Polski Fiat 126p vs. współczesny 20-latek, czyli bitwa na pasy i linki Test: Škoda Karoq 1,5 150 KM Style - przyjaciel rodziny Fiat 500X Off-road Look 2.0 MultiJet 140 AWD AT - test, opinia, spalanie, cena Test: Nissan Navara - Czy chowa asa w rękawie? Honda CR-V 2,2 i-DTEC - mój numer 1 [pierwsza jazda autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volkswagen ID.3 Pro S - "Don't worry, be happy" Test: Ford Puma ST i Ford Ranger Raptor – łączy je więcej, niż myślisz Pierwsza jazda: Porsche Macan GTS po drugim liftingu - to będzie udane pożegnanie Test: Hyundai i20 N Performance - zadziorny gałgan, który skradł moje serce w kilka chwil BMW i4 M50 – to tego elektryka powinni się obawiać tradycjonaliści Offroad Marcina: rajdowa kontra seryjna Toyota Land Cruiser. Sprawdzam różnice Offroad Marcina: Fiat Panda Cross - w terenie dwa cylindry to za mało Test: Renault Express van 1.3 TCe – dobrze przejął rolę dacii Test: Toyota Yaris Cross - podwoić cenę podstawową, nie jest trudno Test: Peugeot 508 SW 1.6 PureTech 180 - rozsądny zestaw, który właśnie zyskał na atrakcyjności Pierwsza jazda: Honda HR-V e:HEV - hybryda "inna niż wszystkie". Wyróżnia ją nie tylko napęd Pierwsza jazda: Volvo C40 - to coś więcej niż XC40 ze ściętym dachem