Weź udział w badaniu preferencji polskich kierowców

TEST: Kia Stinger - właśnie dlatego jej nie kupisz

Kiedy Stinger wchodził na rynek, zachwyceni byli chyba wszyscy, bo i nikt nie spodziewał się, że tak dobry samochód dotrze do nas z akurat Korei. Tylko że 4 lata później, wszyscy nadal są zachwyceni kią, ale jeżdżą bmw, audi lub samochodami innych marek. Dlaczego?

Kia Stinger to samochód, który spełnia chyba wszystkie wymagania. W wersji GT ma duży — jak na dzisiejsze standardy — silnik 3.0 V6, dysponuje ponad 370 KM mocy, ma napęd na 4 koła, który preferuje tylną oś i osiąga 100 km/h w około 5 sekund. To wszystko w lubianym i praktycznym nadwoziu typu limuzyna-coupe, z bogato wyposażonym wnętrzem. Większość osób, które lubią motoryzację, od razu kupiłoby taki samochód.

Od razu, gdyby nie jedna rzecz. Trzeba za to zapłacić 240 tys. zł, co jest świetną ceną, jak za to, co oferuje Stinger GT. Niestety, nie ma tu znaczka żadnej z marek premium. Dlatego też, mimo że stingerów jeździ trochę po naszych ulicach, to statystyki sprzedaży nie wyglądają już tak dobrze.

Czy problem ze znaczkiem to jedyne, co powstrzymuje klientów przed zakupem Kii Stinger?

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Ferrari California T - test Tesla Model 3 przekonała mnie, że istnieje miłość od pierwszego jeżdżenia Toyota RAV4 Hybrid (2016) - test, opinia, spalanie, cena Test Jeepa Grand Cherokee 5.9: w 1998 roku najszybszy SUV świata, dziś koi umysł i poprawia koncentrację Little Tikes Cozy Truck - test Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid: pierwsza jazda hybrydowym superSUV-em Mercedes-Benz C250 Coupé Sport - wbrew stereotypom [test autokult.pl] Hyundai i20 w wersji Launch: skrojony pod polski rynek Test: Audi V8 z 1991 r. - idealne do szybkiego transportu. Pokazuje siłę quattro Pierwsza jazda Porsche 911 Cabrioletem: wersja 992, poprawiona Nissan Micra 0.9 IG-T: skok na wyższą półkę Dacia Duster Blackstorm - test [wideo]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Lexus LC500 Convertible to japońskie gran turismo. Reakcje Włochów na jego widok były bezcenne Test: Audi RS e-tron GT w ośrodku Driveland. Jak zwinne może być auto ważące 2,5 tony? Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach 1 na torze, drodze i w scenie jak z amerykańskiego filmu akcji Test: Świat się kończy, Golf R droższy od S3. Pytanie jednak, czy jest lepszy? Test: Volvo XC60 B4 – niebywale poprawny samochód bez emocji Pierwsza jazda: Seat Arona i Ibiza po liftingu – Hiszpanie stawiają na nowoczesność, ale z umiarem Test: Mercedes-Benz S 500 dowodzi, że czasy mogą się zmieniać, ale król jest tylko jeden Ferrari F40 vs Ferrari SF90 Stradale: super-V8, które napisały historię na nowo Test: Peugeot Rifter - gdy kierujesz się zdrowym rozsądkiem Pierwsza jazda: Audi Q4 e-tron - twój kolejny (elektryczny) SUV Jeep Wrangler 4xe - ile wynosi dopłata za wtyczkę? Test: Nissan Qasqhai — jest niezły, ale mój umysł nadal to wypiera