Test wideo: Kia Stinger - właśnie dlatego jej nie kupisz

Kiedy Stinger wchodził na rynek, zachwyceni byli chyba wszyscy, bo i nikt nie spodziewał się, że tak dobry samochód dotrze do nas z akurat Korei. Tylko że 4 lata później, wszyscy nadal są zachwyceni kią, ale jeżdżą bmw, audi lub samochodami innych marek. Dlaczego?

Kia Stinger – test wideo

Kia Stinger to samochód, który spełnia chyba wszystkie wymagania. W wersji GT ma duży — jak na dzisiejsze standardy — silnik 3.0 V6, dysponuje ponad 370 KM mocy, ma napęd na 4 koła, który preferuje tylną oś i osiąga 100 km/h w około 5 sekund. To wszystko w lubianym i praktycznym nadwoziu typu limuzyna-coupe, z bogato wyposażonym wnętrzem. Większość osób, które lubią motoryzację, od razu kupiłoby taki samochód.

Od razu, gdyby nie jedna rzecz. Trzeba za to zapłacić 240 tys. zł, co jest świetną ceną, jak za to, co oferuje Stinger GT. Niestety, nie ma tu znaczka żadnej z marek premium. Dlatego też, mimo że stingerów jeździ trochę po naszych ulicach, to statystyki sprzedaży nie wyglądają już tak dobrze.

Czy problem ze znaczkiem to jedyne, co powstrzymuje klientów przed zakupem Kii Stinger?

Obserwuj nas na Google News:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Dacia Sandero TCe 100 LPG - przy cenie ok. 50 tys. zł jest nie do pobicia Hyundai i30 1.6 CRDi Comfort - test, opinia, spalanie, cena Test: Renault Kangoo Van - gdy każdy twój dzień jest inny DS 3 Crossback: opcja dla osób, które chcą wydać nieprzyzwoicie dużo na małe auto Toyota Prius Plug-In Hybrid - test Test: Škoda Superb Scout - kiedy kombi to za mało, a SUV to już za dużo Test: Ssangyong Tivoli Grand - walczy ze stereotypami i idzie mu całkiem nieźle Test wideo: Hyundai Tucson - nie sposób przejść obojętnie Nowe Volvo V60 Cross Country D4 AWD (2016) - test, opinia, spalanie, cena Test: Mercedes-Benz CLA 200 Shooting Brake – rodzinny hipster, który balansuje na granicy dobrego smaku Test: Mercedes E 300 de po liftingu - nowe opakowanie, pod skórą bez zmian Toyota Corolla na dystansie 2000 km. Ile benzyny zużywa nowy sedan z napędem hybrydowym?

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: Porsche 718 Cayman GT4 RS - zaciera granicę między fascynacją a szaleństwem Test: Mazda CX-60 – ponad 3 litry pod maską. Tym razem nic nie tracimy! Test: BMW 545e to rzędowa szóstka pod przykrywką. Tak plug-iny mogą uratować duże silniki Pierwsza jazda: BMW iX M60 – jeszcze szybciej, jeszcze wygodniej Test: Lexus ES300h F Sport Edition - sportowy z nazwy, relaksujący na co dzień Test wideo: Ferrari 296 GTB to odwrotność tego, co wiedziałem o hybrydach. 830 KM i tylny napęd Test: BMW iX3 LCI pokazało mi, jak dużo może się zmienić. Niekoniecznie w aucie Test: Jeep Wrangler 4xe – najmocniejszy, najszybszy, najoszczędniejszy Test: Lexus NX450h+ to pierwsza próba w hybrydach plug-in. Wyjątkowo udana Test: Renault Megane E-Tech na trasie, czyli jak naprawdę podróżuje się elektrykiem Test: Nissan Townstar Tekna - pojawił się w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie Test: Peugeot e-2008, czyli duże "nie chcę, ale muszę"