Weź udział w badaniu preferencji polskich kierowców

TEST: Mercedes E300 Coupe - dodaje stylu. Wszystkiemu?

Mercedes klasy E Coupe to jeden z najładniejszych samochodów na rynku. Ma płynne linie, elegancką stylistykę–jest po prostu bardzo stylowy. Ale czy w każdym otoczeniu?

Mercedes klasy E przeszedł niedawno lifting, który może zmienił delikatnie jego charakter, ale nie odebrał mu szyku, elegancji i stylu, szczególnie w wersji coupe. To po prostu piękny samochód, który dodaje stylu każdej okolicy, w której się znajduje.

Czy warto kupić go z 2-litrowym silnikiem oznaczonym jako E300? Czy ma w ogóle jakieś wady? Na te i inne pytania odpowiada Mateusz Raczyński

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mercedes-Benz CLA 250 4Matic z pakietem AMG - test Mercedes-Maybach S600 - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen Caddy TGI na gaz ziemny: sprawdzamy, czy CNG to dobry wybór Opel Movano 2,3 CDTI L3H2 (2016) - gotów do pracy Honda Civic Tourer 1,8 i-VTEC Sport - test Honda CR-V 2.0 i-VTEC: ostatni test przed nową generacją? Nowe MINI 3d John Cooper Works - test, opinia, spalanie, cena Miesiąc z BMW i3s: podsumowanie testu długodystansowego Test: Renault Zoe R135 pokazuje, że rozmowy o zasięgu można odłożyć na bok. Są ważniejsze rzeczy Volvo V90 - czy to nadal cegła? Porsche Macan S: to auto naprawdę nie potrzebuje liftingu Test: McLaren 675 LT z 2015 roku dla swoich twórców już jest klasykiem. Tyle że z karbonu i tytanu

Popularne w tym tygodniu:

Test: Lexus LC500 Convertible to japońskie gran turismo. Reakcje Włochów na jego widok były bezcenne Test: Audi RS e-tron GT w ośrodku Driveland. Jak zwinne może być auto ważące 2,5 tony? Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach 1 na torze, drodze i w scenie jak z amerykańskiego filmu akcji Test: Świat się kończy, Golf R droższy od S3. Pytanie jednak, czy jest lepszy? Test: Volvo XC60 B4 – niebywale poprawny samochód bez emocji Pierwsza jazda: Seat Arona i Ibiza po liftingu – Hiszpanie stawiają na nowoczesność, ale z umiarem Test: Mercedes-Benz S 500 dowodzi, że czasy mogą się zmieniać, ale król jest tylko jeden Ferrari F40 vs Ferrari SF90 Stradale: super-V8, które napisały historię na nowo Test: Peugeot Rifter - gdy kierujesz się zdrowym rozsądkiem Pierwsza jazda: Audi Q4 e-tron - twój kolejny (elektryczny) SUV Jeep Wrangler 4xe - ile wynosi dopłata za wtyczkę? Test: Nissan Qasqhai — jest niezły, ale mój umysł nadal to wypiera