Maserati dzieli gamę na 3 wersje. Każda będzie zupełnie inna

Maserati dzieli gamę na 3 wersje. Każda będzie zupełnie inna

Na liście zmian znajdziemy też nowe koła i kolorystykę.
Na liście zmian znajdziemy też nowe koła i kolorystykę.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / Maserati
Aleksander Ruciński
05.07.2021 11:18, aktualizacja: 14.03.2023 15:57

Maserati delikatnie odświeżyło każdy z oferowanych modeli, wprowadzając przy okazji zmiany w podziale i nazewnictwie poszczególnych wersji. Wszystkie różnią się wyglądem, wyposażeniem i charakterem.

Od 1 lipca 2021 roku Maserati Levante, Ghibli i Quattroporte będą oferowane w trzech liniach wyposażenia: GT, Modena i Trofeo. Oczywiście ta ostatnia będzie zarezerwowana dla najbardziej wymagających klientów poszukujących tak charakterystycznych dla marki, sportowych emocji. Zacznijmy jednak od początku.

Maserati Quattroporte GT (2021)
Maserati Quattroporte GT (2021)© mat. prasowe / Maserati Quattroporte

Najniżej w gamie znajdziemy wariant GT, który jak twierdzą przedstawiciele Maserati, jest najbardziej miejski, minimalistyczny i nowoczesny. W GT znajdziemy sporo skóry i chromu, a także eleganckie felgi w rozmiarze 18 cali dla Ghibli i Levante oraz 19 cali w Quattroporte. Jeśli zaś chodzi o silniki, w dwóch pierwszych przypadkach będzie to 4-cylindrowa hybryda o mocy 330 KM. Quattroporte GT kupimy natomiast w USA z 350-konnym V6.

Maserati Levante Modena (2021)
Maserati Levante Modena (2021)© mat. prasowe / Maserati

Środkowy wariant Modena połączy natomiast światy sportu i elegancji. To pośredni wybór, który z uwagi na kompromisowy charakter, ma również szanse na największą popularność. Według Maserati, wersje Modena charakteryzuje elegancja, dynamizm i radość z jazdy. Standardem będą tu 20-calowe felgi i sportowe akcenty nadwozia oraz wnętrza.

W Ghibli i Levante bazowo dostaniemy 350-konne V6. Chętni na więcej mogą natomiast wybrać wydanie Modena S z 430-konnym silnikiem, który będzie również dostępny w Quattroporte Modena. Topowa limuzyna w odmianie Modena S dostanie natomiast 550-konne V8.

Maserati Ghibli Trofeo (2021)
Maserati Ghibli Trofeo (2021)© mat. prasowe / Maserati

Na samym szczycie znajdziemy natomiast odmianę Trofeo, zawsze z 580-konnym V8, sportowo zestrojonym zawieszeniem, specjalną kolorystyką i akcentami z włókna węglowego. Tak, jak w powyższym Ghibli.

Przy okazji zmian w ofercie, Maserati zdecydowało się również na nowe opcje wykończenia wnętrza i nadwozia, a także delikatnie przeprojektowane oznaczenia, zapoczątkowane przez ekstremalnie sportowe MC20. Nowości znajdą zastosowanie we wszystkich wspomnianych modelach wyprodukowanych po 1 lipca 2021 roku.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/7]
Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)