Test: Dacia Logan - czy LPG zabiera moc? Sprawdziłem to na hamowni

Dacia Logan to ciekawa propozycja dla osób, które chcą mieć nowoczesny i oszczędny samochód za rozsądne pieniądze. Tym, którzy sporo jeżdżą i chcieliby jeszcze zaoszczędzić na paliwie, Dacia oferuje fabryczną instalację gazową.

Dacia Logan — test wideo

Czasy, kiedy Logan kojarzony był z nieciekawym wyglądem oraz kiepską jakością wykończenia, już minęły. W tej chwili producent postarał się, aby odebrać argumenty sceptykom negatywnie nastawionym do tej marki. W każdym wymiarze jest lepiej. Samochód jest lepiej wykonany i prowadzi się znacznie bardziej komfortowo niż kiedyś.

Aktualnie w modelu Logan dostępny jest tylko jeden silnik. To jednostka o pojemności 1.0, która występuje tylko z fabryczną instalacją gazową. Producent zapewnia, że podczas pracy na gazie samochód będzie dysponował większą mocą niż na benzynie. Postanowiłem sprawdzić na hamowni, czy faktycznie tak jest.

Przeczytaj test Dacii Logan:

Test: Dacia Logan pokazuje, że za ok. 50 tys. zł można kupić nowe, sensowne auto

Jakie auto możesz kupić za 52 900 zł? Jak się okazuje, to kwota wystarczająca, by wyjechać z salonu nową Dacią Logan z potężnym bagażnikiem,…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Toyota Corolla Hybrid kontra Audi A3 35 TDI - dogrywka w pojedynku "kto jest mistrzem oszczędzania?" Nowy Nissan Leaf - test Test: Toyota Proace Verso Kamper - odpowiedź na problemy klasycznych kamperów Test Peugeot 208 GTi – 208 KM w deskorolce Test: Ford Focus ST po liftingu – łabędzi śpiew jednego z najfajniejszych hot hatchy Test: Nissan Qashqai - z jednym dużym "ale" Renault Talisman Grandtour 1.6 dCi 160 Biturbo - pierwszy test nowego kombi Test: Citroën C5 Aircross Hybrid 225 – z trójki koncernowych braci najlepiej odnajduje się w swojej roli Ford Mustang Bullitt: za sterami legendy z dzieciństwa Test: Lexus NX 2021 - nowy przez duże "N" Volvo XC60 D5 Summum Polestar AT [test autokult.pl] Mercedes-Maybach S600 - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Test: Mercedes-Benz Klasy S kończy 50 lat. S 580 e pokazuje świetlaną przyszłość modelu Test: Mercedes EQE 350+ – pójście po linii najmniejszego oporu Test: Rolls-Royce Phantom kosztuje 4 mln zł, ma 6 m długości i ani jednego ekranu (prawie) Test: Volkswagen ID.5 Pro Performance - ta słabsza i tańsza wersja Test: Toyota Aygo X – nie jest rewolucyjna, ale i tak budzi nie lada zainteresowanie Test: Dacia Duster 1.5 dCi 4WD - coraz mniej takich aut Test: Seat Arona FR 1.5 TSI - na pozór nieciekawe auto stało się interesujące Test długodystansowy: Odebrałem Maserati Ghibli Trofeo prosto z fabryki. Teraz rozumiem, czemu powstało to auto Volkswagen T-Roc R, 2500 km i cztery osoby na pokładzie. Ta podróż budziła wiele obaw Pierwsze jazdy nowym Lexusem RX: hybryda na trzy sposoby Pierwsza jazda: DS 7 po faceliftingu - miał być komfortowy, jest naprawdę sportowy