Test: Dacia Logan - czy LPG zabiera moc? Sprawdziłem to na hamowni

Dacia Logan to ciekawa propozycja dla osób, które chcą mieć nowoczesny i oszczędny samochód za rozsądne pieniądze. Tym, którzy sporo jeżdżą i chcieliby jeszcze zaoszczędzić na paliwie, Dacia oferuje fabryczną instalację gazową.

Dacia Logan — test wideo

Czasy, kiedy Logan kojarzony był z nieciekawym wyglądem oraz kiepską jakością wykończenia, już minęły. W tej chwili producent postarał się, aby odebrać argumenty sceptykom negatywnie nastawionym do tej marki. W każdym wymiarze jest lepiej. Samochód jest lepiej wykonany i prowadzi się znacznie bardziej komfortowo niż kiedyś.

Aktualnie w modelu Logan dostępny jest tylko jeden silnik. To jednostka o pojemności 1.0, która występuje tylko z fabryczną instalacją gazową. Producent zapewnia, że podczas pracy na gazie samochód będzie dysponował większą mocą niż na benzynie. Postanowiłem sprawdzić na hamowni, czy faktycznie tak jest.

Przeczytaj test Dacii Logan:

Test: Dacia Logan pokazuje, że za ok. 50 tys. zł można kupić nowe, sensowne auto

Jakie auto możesz kupić za 52 900 zł? Jak się okazuje, to kwota wystarczająca, by wyjechać z salonu nową Dacią Logan z potężnym bagażnikiem,…

Obserwuj nas na Google News:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Toyota Yaris GRMN - dobra wiadomość: jest doskonała. Zła wiadomość: zapomnij, że ją kupisz Porsche Macan S - test Renault Master 4x4 - dostawczak na bezdroża Hyundai Santa Fe Executive 4WD 2,2 CRDi - przepis na wyższy procent [pierwsza jazda autokult.pl] Opel Grandland X 1.2 Turbo AT: znacznie lepszy od mniejszego brata Lego Technic Porsche 911 RSR: kilkanaście godzin czystej frajdy Land Rover Discovery 5 TD6 First Edition - terenowe gran turismo Cupra Leon ST E-Hybrid - myśli, że wie lepiej Test: McLaren 720S Spider na polskich drogach udowadnia, że superauta wciąż mają sens Pierwsza jazda: Volkswagen Polo po liftingu - więcej gadżetów Test: BMW X5 M50i - żegnamy najlepszego diesla

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW X5 xDrive 30d - z tym dieslem mógłbym jechać i na koniec świata Porównanie: Lamborghini Urus kontra Porsche Cayenne Turbo GT – rodzinne porachunki Test: LEVC TX – londyńska hybrydowa taksówka za niebotyczną cenę Test: Renault Master brygadowy z paką, skrzynią i żurawiem. Brakuje tylko prysznica, sauny i toalety Test: Volkswagen Caddy PanAmericana – kombivan na pokaz Pierwsza jazda: Kia Sportage - warta rozważenia, nawet jeśli ci się nie podoba Test wideo: Volkswagen ID.3 Pure Performance, czyli elektryk w cenie diesla Test: Smart EQ Fortwo Cabrio, czyli nowoczesny sposób na przestarzały pomysł Test: Mercedes-Benz E 300e po liftingu - dobrze, że w ofercie jest alternatywna hybryda plug-in Test długodystansowy: Czy Volkswagen ID.3 sprawdzi się jako ten pierwszy elektryk? Test: Renault Trafic dCi 170 izoterma – z tyłu lodówka, a pod maską rakieta Test: Audi e-tron GT 60 quattro - poczuj się jak Tony Stark