Weź udział w badaniu preferencji polskich kierowców

Dacia Logan - Czy LPG zabiera moc? Sprawdziłem to na hamowni!

Dacia Logan to ciekawa propozycja dla osób, które chcą mieć nowoczesny i oszczędny samochód za rozsądne pieniądze.

Dacia Logan — test wideo

Czasy, kiedy Logan kojarzony był z nieciekawym wyglądem oraz kiepską jakością wykończenia, już minęły. W tej chwili producent postarał się, aby odebrać argumenty sceptykom negatywnie nastawionym do tej marki. W każdym wymiarze jest lepiej. Samochód jest lepiej wykonany i prowadzi się znacznie bardziej komfortowo niż kiedyś.

Aktualnie w modelu Logan dostępny jest tylko jeden silnik. To jednostka o pojemności 1.0, która występuje tylko z fabryczną instalacją gazową. Producent zapewnia, że podczas pracy na gazie, samochód będzie dysponować większą mocą niż na benzynie. Postanowiłem sprawdzić na hamowni, czy faktycznie tak jest w rzeczywistości.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Lexus LS460 AWD - perfekcja czy brak charakteru? [test autokult.pl] Test: Opel Mokka - jeszcze nie jestem taki stary Fiat Tipo SW 1,6 MultiJet S-Design: pokazuje, że auto budżetowe nie musi być nudne. Ani tanie Test Audi A8 55 TFSI: oaza spokoju na czterech kołach Seat Ibiza ST 1,2 TSI + LPG Style – samochód rodzinny [test autokult.pl] Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo 4WD CVT: dość konserwatywnych samochodów! Audi A5 Sportback 2.0 TFSI quattro: więcej niż coupé Mercedes-Benz Viano 3,0 V6 CDI Avantgarde 125 Edition - limuzyna inaczej [test autokult.pl] Ford Mondeo 2,0 EcoBoost Ghia - wzorowy popcar [test autokult.pl] Nowy Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTi: mógł być idealny Volkswagen Multivan PanAmericana: pragmatyczna alternatywa dla wszelkiej maści SUV-ów Toyota Camry wróciła. Hybrydowy sedan bierze na celownik menedżerski segment

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volkswagen Caddy California - to nie kamper, lecz specjalistyczne narzędzie Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach 1 na torze, drodze i w scenie jak z amerykańskiego filmu akcji Test: Świat się kończy, Golf R droższy od S3. Pytanie jednak, czy jest lepszy? Test: Mercedes-Benz S 500 dowodzi, że czasy mogą się zmieniać, ale król jest tylko jeden Test: Audi S3 - efekt zimnej kalkulkacji Test: Peugeot Rifter - gdy kierujesz się zdrowym rozsądkiem Pierwsza jazda: Seat Arona i Ibiza po liftingu – Hiszpanie stawiają na nowoczesność, ale z umiarem Test: Volkswagen Golf GTI - ty masz moc, a on co innego Pierwsza jazda: Audi Q4 e-tron - twój kolejny (elektryczny) SUV Jeep Wrangler 4xe - ile wynosi dopłata za wtyczkę? Test: Nissan Qasqhai — jest niezły, ale mój umysł nadal to wypiera Toyota Camry - Czy klasę japończyka można wymacać? #eksperyment