Test: Abarth 595 - jeździliśmy na czas z zasłoniętymi oczami

Abarth 595 Monster Energy Yamaha to kolejna odmiana usportowionego Fiata 500. Włosi po raz kolejny stworzyli edycję limitowaną, która liczy 2000 egzemplarzy. Inspiracją były motocykle serii Moto GP.

Abarth 595 — test wideo

Samochód jest niewielki, zwinny i szybki, dlatego postanowiliśmy go zabrać na niewielki tor, gdzie czuł się zdecydowanie w swoim żywiole. Krakowski Motopark to obiekt, gdzie większe samochody czasem nie mogą się odnaleźć, natomiast w przypadku abartha było zdecydowanie inaczej.

Zarówno przed samochodem, jak i przed nami czekało kilka zadań, które zaszczepiły w nas ducha rywalizacji. Było trochę adrenaliny oraz śmiechu.

Pod maską tego malucha znajduje się znany już silnik 1.4 o mocy 165 KM. Wersja Monster Energy Yamaha wyposażona jest w specjalne tylne zawieszenie Koni oraz aktywny układ wydechowy Record Monza, który ma zdecydowany wpływ na drapieżne brzmienie. Samochód jest dostępny zarówno z manualną, jak i automatyczną skrzynią biegów. Cennik tej odmiany startuje od 108 tysięcy złotych.

Jeżeli jesteś ciekaw, kto z nas będzie najszybszy na torze, komu najlepiej wychodzi parkowanie na ręcznym oraz jak szybko przejedziemy tor z zasłoniętymi oczami, to zapraszamy do oglądania!

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Mercedes Klasy C - to są właśnie mieszane uczucia Renault Megane R.S. z pakietem Cup: tak należy dziś robić hot hatcha Mercedes Klasy V - niedoskonały, ale i tak każdy go chce Test: Volkswagen Transporter T6.1 2.0 TDI 150 KM - lekkość i prostota Mercedes-Benz Klasy E 350 BlueTec AMG 9G-Tronic (W212) - test Mitsubishi ASX po liftingu niedługo na drogach. Mocniejszy silnik, ogólny przepis bez zmian BMW i3S: aktualizacja pomiędzy generacjami Test: Kia e-Niro – doskonale zwyczajne auto, które w Polsce ma podcięte skrzydła BMW M235i Coupé - test Porsche Macan S: to auto naprawdę nie potrzebuje liftingu Test: Mercedes-AMG GLE 53 Coupe - takie powinno być BMW X6! Volkswagen Cross Polo 1,2 TSI - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Audi S8 z 2006 i 2021 roku. Sprawdzam, jak zmieniła się superlimuzyna z silnikiem z lambo Test: Volkswagen Passat W8 - poznałem "króla" w nieoczywistym, ale słusznym wydaniu Legendy Autokultu: napęd Toyota GT-Four. Przeganiam po torze rajdową Celicę i GR Yarisa Offroad Marcina: Mercedes EQC w terenie. Tak, ten elektryczny Test: Škoda Enyaq IV 80 to elektryk bezwysiłkowy. Po prostu wsiadasz i jedziesz Test: Range Rover Evoque D200 – dla tych, którzy są znudzeni niemiecką dominacją w segmencie Test wideo Ferrari 812 Competizione na torze Fiorano. Takie auto zdarza się raz w historii Test: Fiat 500 - napęd elektryczny zmienia mniej, niż myślisz Ineos Grenadier z prawego fotela na torze off-roadowym. Taki powinien być nowy Defender! Offroad Marcina: Volkswagen Touareg w terenie - zobacz, co to potrafi Test: hybrydowe Renault Clio – naprawdę "wącha paliwo" Test: BMW M440i xDrive Cabrio – sposób na relaks w słońcu