Test: Volvo V60 B4 Momentum Pro - nie będziesz się wstydzić

Często piszecie do nas, że testowane przez nas samochody to wypasione wersje, które rzadko kto kupuje. Macie po części oczywiście rację, ale musicie wziąć pod uwagę, że to są auta, które mają przedstawić się z jak najlepszej strony. Dzisiaj jest jednak inaczej, bo na planie mam prawie podstawową odmianę Volvo V60.

Volvo V60 Momentum Pro — test wideo

Moja odmiana to nie zwykłe Momentum, tylko Momentum PRO, co według nomenklatury Volvo jest wzbogaconą wersją Momentum z detalami i udogodnieniami klasy premium, czyli w ramach tego pakietu otrzymujecie między innymi, halogeny, bezkluczykowy dostęp i odpalanie samochodu, tryby jazdy, fotochromatyczne lusterka czy elektrycznie otwieraną klapę.

Volvo zaznaczając opcję Momentum Pro, mogło zamówić jeszcze jedną, moim zdaniem najważniejszą rzecz. Benzynowy silnik B4, który w podstawowej odmianie nie jest dostępny i który kosztuje 12 300 zł.

Dla mnie ten samochód nawet w tej podstawowej wersji robi naprawdę fajne wrażenie i pomijam tutaj opcjonalną kolorystykę czy felgi, bo bez żadnej dopłaty możecie mieć czarny kolor, który również będzie bardzo dobrze się prezentował, a większe koła możecie zawsze dokupić i będzie na pewno sporo taniej.

We wnętrzu również nie jest najgorzej, natomiast tutaj najwięcej braków odczujecie podczas użytkowania tego samochodu, bo nagle okaże się, że na swoim pokładzie nie znajdziecie wielu udogodnień, które w dzisiejszych czasach są już raczej standardem. Mam na myśli takie dodatki jak chociażby kamera cofania.

A jak wygląda sprawa z silnikiem? Jak sobie radzi w tym samochodzie? Powiem szczerze, że nie lubię aut, które nie mają wyrazu, a podróżowanie nimi nie wzbudza zbyt wielu emocji. Volvo V60 jest wyjątkiem od reguły, bo w tym samochodzie nie poznawałem samego siebie. Dlaczego? O tym w filmie. Zapraszam.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Honda CR-V 1,6 i-DTEC Lifestyle - test, opinia, spalanie, cena Mercedes-AMG C63 S po liftingu: muscle car nowej ery BMW Serii 2 Gran Tourer 220d xDrive Luxury Line - test, opinia, spalanie, cena Test: Peugeot 508 PSE - chuligan z trzema paskami Dzień dobry Kodiaq! Startujemy z testem długodystansowym SUV-a Škody DS 3 Racing (2015) Gold Mat - test, opinia, spalanie, cena Test BMW M5 Competition w warunkach drogowych. Auto imponuje wszechstronnością Chevrolet Aveo 4d 1,3 Diesel LTZ - więcej, niż myślisz [test autokult.pl] Volkswagen Touareg 3,0 V6 TDI 245 KM BlueMotion - wódz? [test autokult.pl] Wyższy poziom caravaningu. Volkswagen Grand California przekonał mnie do wypoczynku w trasie Test: Honda Jazz 1.5 Hybrid – ni to pies, ni wydra, ale jest świetna Toyota Hilux SR5 3,0 D4D A/T - test

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volvo XC60 B4 – niebywale poprawny samochód bez emocji Test: Audi RS e-tron GT w ośrodku Driveland. Jak zwinne może być auto ważące 2,5 tony? Ferrari F40 vs Ferrari SF90 Stradale: super-V8, które napisały historię na nowo Pierwsza jazda: Seat Arona i Ibiza po liftingu – Hiszpanie stawiają na nowoczesność, ale z umiarem Test: Mercedes-Benz S 500 dowodzi, że czasy mogą się zmieniać, ale król jest tylko jeden Pierwsza jazda: LEVC VN5 - ma jedną kartę przetargową, która nie ma znaczenia w Polsce Test: Lexus LC500 Convertible to japońskie gran turismo. Reakcje Włochów na jego widok były bezcenne Test: Peugeot Rifter - gdy kierujesz się zdrowym rozsądkiem Test: Jeep Wrangler 4xe - ile wynosi dopłata za wtyczkę? Test: Bazowe Porsche Taycan - sprawdzam podstawowe premium Test: Toyota RAV4 Plug-in Hybrid - nowy król hybryd z wtyczką Test: Toyota Camry - Czy klasę japończyka można wymacać? #eksperyment