Peugeot e-Rifter wjeżdża do salonów. Ile trzeba zapłacić za elektrycznego kombivana?

Peugeot e‑Rifter wjeżdża do salonów. Ile trzeba zapłacić za elektrycznego kombivana?

Peugeot e-Rifter nie jest tani.
Peugeot e-Rifter nie jest tani.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / Peugeot
Aleksander Ruciński
01.06.2021 08:54, aktualizacja: 10.03.2023 15:45

Peugeot sukcesywnie elektryfikuje gamę swoich modeli, nie wykluczając również bardziej użytkowych propozycji. Przykładem może być kombivan e-Rifter, który właśnie zadebiutował w polskim cenniku. Za najtańszy wariant trzeba zapłacić niespełna 145 tys. zł.

Rifter nawet w spalinowej wersji nie jest najtańszą propozycją w swoim segmencie. W przypadku odmiany elektrycznej sytuacja wygląda podobnie. Aby cieszyć się jej zaletami, trzeba mieć dość gruby portfel. Za bazowe wydanie Active importer żąda kwoty 144 700 zł.

Napęd zastosowany w tej wersji to zestaw znany już z innych elektrycznych modeli Peugeota i nie tylko. Mowa o 136-konnym silniku elektrycznym parowanym z akumulatorem o pojemności 50 kWh. Taka wartość pozwala pokonać do 280 km na jednym ładowaniu. Oczywiście pod warunkiem, że nie będziemy jechać stale z prędkością maksymalną wynoszącą 130 km/h. Niestety Peugeot nie pochwalił się czasem sprintu do setki.

Jeśli chodzi o wybór wersji, klienci mogą zdecydować się na jeden napęd, dwa rodzaje nadwozia oraz 4 wersje wyposażenia. Szczegóły znajdziecie poniżej:

Peugeot e-Rifter - ceny minimalne wersji nadwoziowych:

  • Standard - od 144 700 zł
  • Long - od 164 700 zł

Odmiana Long jest zauważalnie droższa nie tylko z uwagi na nadwozie dłuższe aż o 35 cm, ale i znacznie bogatsze wyposażenie (dostępność wyłącznie w wydaniu Allure Pack). Wyżej jest tylko GT wyróżniająca się sportowymi dodatkami. Już bazowe wydania nie dają jednak powodów do narzekań.

Peugeot e-Rifter (2021)
Peugeot e-Rifter (2021)© mat. prasowe / Peugeot

Peugeot e-Rifter - ceny wersji wyposażenia:

  • Active Pack - od 144 700 zł - standardowo m.in. tempomat, czujnik zmierzchu, cyfrowe zegary Peugeot i-Cockpit, klimatyzacja manualna, 16-calowe felgi stalowe, elektrycznie sterowane szyby i lusterka, multimedia z 5-calowym ekranem, radiem DAB i Bluetooth
  • Allure - od 153 000 zł - dodatkowo m.in. reflektory przeciwmgielne, czujniki parkowania przód/tył, kierownica wielofunkcyjna, światła dzienne LED, czujnik deszczu
  • Allure Pack - od 159 400 zł - dodatkowo m.in. kamera cofania, felgi aluminiowe 16 cali, kierownica wielofunkcyjna obszyta skórą, składane lusterka, przyciemniane szyby, fotochromatyczne lusterko wsteczne, multimedia z ekranem 8 cali
  • GT - od 168 400 zł - dodatkowo m.in. system monitorowanie strefy bocznej, system monitorowania martwego pola, felgi aluminiowe 17 cali, czarne, ozdobne wstawki nadwozia, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, bezkluczykowy dostęp, 3 indywidualne fotele w drugim rzędzie.
Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)