Volvo V90 - czy to nadal cegła?

Volvo z nadwoziem typu kombi to synonim pojemności bagażnika. Przez lata producent starał się, aby właśnie ten parametr był najważniejszy. Z czasem jednak zmieniła się koncepcja na sylwetkę modeli, ale czy to znaczy, że te samochody straciły swoje walory praktyczne?

Volvo V90 — test wideo

Kiedyś co trzeci sprzedawany samochód marki Volvo miał nadwozie kombi. W czasach kiedy te auta miały być maksymalnie pojemne, a nie aerodynamiczne, nazywano je cegłami. Ile zatem wspólnego ma obecnie największe kombi oferowane przez Volvo z modelami z dawnych lat? Czy podobnie jak tamte można je nazwać cegłą?

Jeśli chodzi o wygląd, to dużo się zmieniło i choć model V90 ma bardzo klasyczne linie, to nie jest kanciasty. Smuklejsza linia nie oznacza jednak, że samochód jest mniej pojemny. W praktycznym teście sprawdzimy dla was dokładne wymiary bagażnika i dowiecie się, ile będzie można zapakować do środka. Nie zabraknie też informacji o zużyciu paliwa w wariancie napędowym o oznaczeniu B4.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Renault Twingo RS - sport w skali mikro [test autokult.pl] Test: Nissan Navara - Czy chowa asa w rękawie? Test: Hyundai i30 Wagon 1.6 CRDI - kiedy zdajesz sobie sprawę, że nie potrzebujesz SUV-a DS 3 Cafe Racer: próbuje ukrywać wiek, ale w ogóle nie musi tego robić Jak oszczędna jest hybryda w mieście? Sprawdziłem to na przykładzie Toyoty RAV4 Fiat Panda Cross 4x4 – test, opinia, spalanie, cena BMW X4 xDrive 30d - test Rolls-Royce Phantom Series II - test, opinia, spalanie, cena Citroën C-Elysée 1,2 VTi Seduction & Peugeot 301 1,2 VTi Active [test autokult.pl] Test: Mitsubishi ASX 2.0 MIVEC - lifting zmienił mu twarz i silnik, ale zostawił to, co najważniejsze Volkswagen up! high up! vs Peugeot 107 Active - nasza klasa [test autokult.pl] Czy to jest odpowiedź na ograniczenia samochodu elektrycznego? Pierwsza jazda Mercedesem GLC zasilanym wodorem

Popularne w tym tygodniu:

Test: Dacia Logan pokazuje, że za ok. 50 tys. zł można kupić nowe, sensowne auto Pierwsza jazda Mazdą MX-5 Cup. Nowa polska seria najlepsza do rozpoczęcia przygody z wyścigami Test: Hyundai Kona hybrid - bycie eko nie zawsze jest tanie Test: Volkswagen Tiguan eHybrid – czy pogoń za "modą" przyniesie sukces? Test: Volvo V60 B4 Momentum Pro - nie będziesz się wstydzić Test: Citroën C5 Aircross Hybrid 225 – z trójki koncernowych braci najlepiej odnajduje się w swojej roli Recenzja Lego Creator Porsche 911: zbuduj sobie dzieło sztuki Test: BMW 128ti - myśląc o nim jak o członku rodziny "M", można się srogo rozczarować Test: BMW M5 CS to auto o dwóch obliczach. Jedno mnie zmasakrowało, drugie chciało zabić