Test: Volvo V90 - czy to nadal cegła?

Volvo z nadwoziem typu kombi to synonim pojemności bagażnika. Przez lata producent starał się, aby właśnie ten parametr był najważniejszy. Z czasem jednak zmieniła się koncepcja na sylwetkę modeli, ale czy to znaczy, że te samochody straciły swoje walory praktyczne?

Volvo V90 — test wideo

Kiedyś co trzeci sprzedawany samochód marki Volvomiał nadwozie kombi. W czasach kiedy te auta miały być maksymalnie pojemne, a nie aerodynamiczne, nazywano je cegłami. Ile zatem wspólnego ma obecnie największe kombi oferowane przez Volvo z modelami z dawnych lat? Czy podobnie jak tamte można je nazwać cegłą?

Volvo od dłuższego czasu oferuje samochody, które są smukłe, eleganckie i zrywają ze stereotypem z przeszłości. W kwestii wyglądu to na przestrzeni lat dużo się zmieniło i choć model V90 ma bardzo klasyczne linie, to nie jest kanciasty. Subtelniejsza linia nie oznacza jednak, że samochód jest mniej pojemny. W praktycznym teście sprawdzimy dla was dokładne wymiary bagażnika i dowiecie się, ile będzie można zapakować do środka. Nie zabraknie też informacji o zużyciu paliwa w wariancie napędowym o oznaczeniu B4.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowe Mitsubishi L200 ze słabszym silnikiem, ale i tak lepsze od poprzednika Mazda MX-5 30th Anniversary. Wyjątkowe auto na okrągłą rocznicę Mercedes-Benz Citan 111 CDI Mixto - test Test: VW Arteon Shooting Brake - styl nie przyćmił praktyczności. Problemem jest co innego Nowa Škoda Octavia Scout 2.0 TDI - test Test: Opel Mokka - jeszcze nie jestem taki stary Mazda 6 2,2 SkyActiv-D SkyPassion - test Volvo S60 & V60 T5 Summum - test Nissan Juke - ile zostało w nim "dżukowatości"? Pierwsza jazda: Volkswagen ID.3 zaczyna coś nowego, ale najważniejsze dopiero przed nami Hyundai i30 N: koreańczyk z genami BMW M Test: Porsche 718 Spyder - zbyt dobry dla zwykłych śmiertelników

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW Z4 M40i - sportowe składniki, leniwy charakter Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Test: Nowa Dacia Jogger - 7 miejsc... LPG... brzmi nieźle? Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? Pierwsza jazda: Audi Q4 Sportback e-tron - modniejszy, a wcale nie mniej funkcjonalny 40 lat Porsche 944. Zaczęło się od Le Mans, później było jeszcze lepiej Test: Zważyłem Jaguara E-Pace. Nadal jest cięższy, niż się wydaje Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej Test: Renault Arkana E-Tech - z każdym kolejnym dniem lepsza Test: Volkswagen Tiguan – hybrydowy koń pociągowy Test: BMW 840d – i po co ci to M8? Test: Porsche Panamera 4S E-Hybrid – tak zielone, że aż boli