Test: Volvo V90 - czy to nadal cegła?

Volvo z nadwoziem typu kombi to synonim pojemności bagażnika. Przez lata producent starał się, aby właśnie ten parametr był najważniejszy. Z czasem jednak zmieniła się koncepcja na sylwetkę modeli, ale czy to znaczy, że te samochody straciły swoje walory praktyczne?

Volvo V90 — test wideo

Kiedyś co trzeci sprzedawany samochód marki Volvomiał nadwozie kombi. W czasach kiedy te auta miały być maksymalnie pojemne, a nie aerodynamiczne, nazywano je cegłami. Ile zatem wspólnego ma obecnie największe kombi oferowane przez Volvo z modelami z dawnych lat? Czy podobnie jak tamte można je nazwać cegłą?

Volvo od dłuższego czasu oferuje samochody, które są smukłe, eleganckie i zrywają ze stereotypem z przeszłości. W kwestii wyglądu to na przestrzeni lat dużo się zmieniło i choć model V90 ma bardzo klasyczne linie, to nie jest kanciasty. Subtelniejsza linia nie oznacza jednak, że samochód jest mniej pojemny. W praktycznym teście sprawdzimy dla was dokładne wymiary bagażnika i dowiecie się, ile będzie można zapakować do środka. Nie zabraknie też informacji o zużyciu paliwa w wariancie napędowym o oznaczeniu B4.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Toyota Prius Plug-in Hybrid po 10 dniach. Zobacz, ile zużyła paliwa i prądu po 1000 km Rzeczywistość wyprzedziła moje marzenia: poprowadziłem Porsche 911 Carrerę RS 2.7 na Goodwood Hillclimb Test: Hyundai Kona Electric po liftingu ciągle imponuje, choć dziś to może nie wystarczyć Test: Citroën ë-C4 relaksuje, ale nie zapada w pamięć. Takich elektryków też potrzeba Test: Dacia Logan - czy LPG zabiera moc? Sprawdziłem to na hamowni Ferie pod znakiem M: BMW M550i xDrive na najlepszych drogach Tatr Lexus ES300h: sprawdzamy, czy limuzyna stworzona z myślą o USA ma sens w Europie Test BMW X4 M40d: tradycja się nie liczy Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Vlog: 5 rzeczy o Dacii Spring. To warto wiedzieć o najtańszym elektryku na rynku Test Forda Focusa Active Kombi: dla tych, którzy stronią od SUV-ów Kodiaq, Karoq i Kamiq różnią się mimo podobnych nazw. Sprawdziłem to w Szwajcarii

Popularne w tym tygodniu:

Test długodystansowy: VW ID.3 Pure Performance – jak pogoda wpływa na zasięg? Test: Peugeot 308 - pokochasz i znienawidzisz Test: Nowe Suzuki SX4 S-Cross – dwa punkty widzenia Test: Aston Martin DBX to historyczny sukces marki. Brytyjczycy wreszcie mają auto lepsze od Porsche Test: Kia e-Niro - mów o niej: normalny samochód Test: Volkswagen Caddy PanAmericana – kombivan na pokaz Test: Audi Q4 e-tron - zobacz, dokąd zmierza motoryzacja Test: Hyundai Ioniq 5 kontra Tesla Model 3, czyli podróż elektrykiem na dwa sposoby Test: Mercedes-AMG G63 - gdyby absurd miał koła Test: Mercedes-Benz E 300e po liftingu - dobrze, że w ofercie jest alternatywna hybryda plug-in Test: nowy Peugeot 308 Hybrid 225 - Francuzi wreszcie odrobili lekcje. Przynajmniej w dużej części Test: Dacia Sandero z "automatem" - odrobina prestiżu, która stawia ważne pytanie