Pomóż nam tworzyć Autokult! Co chcesz tu zmienić?

Test: Volvo V90 - czy to nadal cegła?

Volvo z nadwoziem typu kombi to synonim pojemności bagażnika. Przez lata producent starał się, aby właśnie ten parametr był najważniejszy. Z czasem jednak zmieniła się koncepcja na sylwetkę modeli, ale czy to znaczy, że te samochody straciły swoje walory praktyczne?

Volvo V90 — test wideo

Kiedyś co trzeci sprzedawany samochód marki Volvomiał nadwozie kombi. W czasach kiedy te auta miały być maksymalnie pojemne, a nie aerodynamiczne, nazywano je cegłami. Ile zatem wspólnego ma obecnie największe kombi oferowane przez Volvo z modelami z dawnych lat? Czy podobnie jak tamte można je nazwać cegłą?

Volvo od dłuższego czasu oferuje samochody, które są smukłe, eleganckie i zrywają ze stereotypem z przeszłości. W kwestii wyglądu to na przestrzeni lat dużo się zmieniło i choć model V90 ma bardzo klasyczne linie, to nie jest kanciasty. Subtelniejsza linia nie oznacza jednak, że samochód jest mniej pojemny. W praktycznym teście sprawdzimy dla was dokładne wymiary bagażnika i dowiecie się, ile będzie można zapakować do środka. Nie zabraknie też informacji o zużyciu paliwa w wariancie napędowym o oznaczeniu B4.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowy Opel Mokka X - stary model z nowym obliczem Test: Audi Q4 Sportback e-tron 50 quattro - tak wygląda niskie zużycie energii Test: Mercedes-Benz 240 GD "Wolf" – z duńskiej armii w ręce świeżo upieczonego kierowcy Ford Galaxy 2.0 TDCi 180 KM AWD Powershift - największy krewniak Mondeo Pierwsza jazda: Ford Tourneo Connect – gdzieś już to grali Test: Škoda Fabia Combi Monte Carlo - najlepszy bagażnik w segmencie Peugeot 2008 - nie nazywajcie go miejskim SUV-em BMW i3 - test elektrycznego premium Test Fiat 124 Spider Lusso - Włosi wszystko robią po swojemu Test: BMW M850i Gran Coupe nie jest prawdziwym BMW. Ale pierwsza Seria 8 też nim nie była Test: SsangYong Tivoli 1.5 T-GDI - lifting sprawił, że przestał być szarą myszką Test: Volkswagen Golf GTI - klątwa wszechstronności

Popularne w tym tygodniu:

Test: Ford Focus Active 1.0 EcoBoost – kiedy zniknie, to będzie naprawdę wielka strata Test: FSO 125p Pick-up - miał być eksportowym hitem, ale wyszło jak zwykle Test: Audi S8 po liftingu - luksus nie musi iść w parze z niesmaczną ostentacją Test: Porsche 911 (992) Turbo S vs 911 (997) Turbo - dwaj tytani, którzy kończą swoje epoki. Swoją magię odkryli w Beskidach Test: Mercedes-AMG GT 63 S E Performance - tak jeździ i ryczy hybryda jeśli ma 843 KM! Test: Ford Mustang California Special - powrót po 7 latach za kierownicę legendy Test długodystansowy: Ford Mustang Mach-E AWD 98 kWh. Dzień dobry! Test: Mazda CX-5 z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym. Czy pójście wbrew trendom się opłaciło? Test: Alfa Romeo Tonale 1.5 T4 Hybrid nie jest doskonała, ale łatwo jej to wybaczyć Test: Seres 3 - elektryczny i dostępny od ręki Test: Cupra Formentor VZ5 – nowe auto Lewandowskiego Test: Honda Civic Type R - oficjalne dane to jeszcze tajemnica