TEST: Lexus LC 500 Convertible - dla ludzi z Internetu

Idealny samochód jest szybki, piękny i ma duży silnik. Tak przynajmniej można wywnioskować, czytając komentarze w Internecie. Czy czasem nie mówią więc o Lexusie LC 500?

Któż mógł się spodziewać, że ostatni bastion dużych silników stanie w Japonii, w dodatku w postaci marki, która słynie raczej z ekologicznych hybryd. A to Lexus w dobie bardzo restrykcyjnych norm emisji spalin produkuje takie LC 500 z 5-litrowym V8.

Takie silniki są uwielbiane przez internautów. Stoją w opozycji do downsizingu i "kosiarek" o małej pojemności. W dodatku V8 Lexusa kręci się do 7200 obr/min i osiąga 100 km/h w 5 s. Samochód idealny?

Na pewno ma na to zadatki. Wygląda zjawiskowo, a w wersji Convertible pozwala cieszyć się jeszcze pięknym brzmieniem pod gołym niebem. Czy można mu więc coś zarzucić? Cóż, próbować zawsze można.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Infiniti Q60S 3.0 t: gdy liczy się tylko wygląd i moc Mazda MX-5 2,0 MZR - nieuprzejma sympatia [galeria i test] Ford Mustang 2,3 EcoBoost Convertible i 5,0 V8 Fastback - test, opinia, spalanie, cena BMW M4 Cabrio - test Lexus RC 300h po faceliftingu: tylko koni żal… Fiat Panda Cross 4x4 – test, opinia, spalanie, cena Audi A5 (2012) – polska premiera [pierwsza jazda autokult.pl] Test: Audi e-tron Sportback - wstałem o 3:00 rano. Oby było warto Porsche Cayman S manual - test Test: Mercedes-Benz Klasy V 300d 4Matic - wydanie drugie, luksusowe Test: Mazda MX-30 - choć jest elektrykiem, to chętnie stanę w jej obronie Abarth Grande Punto Esseesse - "Ukąszony: początek" [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volvo V60 B4 Momentum Pro - nie będziesz się wstydzić Test: Citroën C5 Aircross Hybrid 225 – z trójki koncernowych braci najlepiej odnajduje się w swojej roli 5 mitów o elektrykach i Mercedes EQA, by się z nimi zmierzyć. Tu trzeba spojrzeć szerzej Recenzja Lego Creator Porsche 911: zbuduj sobie dzieło sztuki Pierwsza jazda: DS 9 - wchodzi do segmentu premium na własnych zasadach Nowy Opel Astra. Pierwsze jazdy pokazały, że Niemcy nie poszli na całość Pierwsza jazda: Volkswagen ID.4 GTX to GTI naszych czasów? Nie do końca, ale i tak jest dobry Test: Range Rover Sport 525 HSE - wydaje się bez sensu, ale tu się wszystko zgadza Pierwsza jazda: nowy Mercedes Klasy C to "Baby-Klasa S" o niestereotypowym charakterze Test: Mazda 6 2.0 Skyactiv-G - oldschool w najlepszym wydaniu Pierwsza jazda: Renault Express Van i Kangoo Van - zupełnie dwa różne modele (użytkowania) Test: Opel Mokka - pierwszy krok do lepszej, ale zaskakująco drogiej przyszłości