TEST: Lexus LC 500 Convertible - dla ludzi z Internetu

Idealny samochód jest szybki, piękny i ma duży silnik. Tak przynajmniej można wywnioskować, czytając komentarze w Internecie. Czy czasem nie mówią więc o Lexusie LC 500?

Któż mógł się spodziewać, że ostatni bastion dużych silników stanie w Japonii, w dodatku w postaci marki, która słynie raczej z ekologicznych hybryd. A to Lexus w dobie bardzo restrykcyjnych norm emisji spalin produkuje takie LC 500 z 5-litrowym V8.

Takie silniki są uwielbiane przez internautów. Stoją w opozycji do downsizingu i "kosiarek" o małej pojemności. W dodatku V8 Lexusa kręci się do 7200 obr/min i osiąga 100 km/h w 5 s. Samochód idealny?

Na pewno ma na to zadatki. Wygląda zjawiskowo, a w wersji Convertible pozwala cieszyć się jeszcze pięknym brzmieniem pod gołym niebem. Czy można mu więc coś zarzucić? Cóż, próbować zawsze można.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Volvo XC70 D5 2,4D AWD Summum - szorstka męska przyjaźń [test autokult.pl] Pielgrzymka do świątyni prędkości. Wjechałem Lamborghini Huracánem Evo Spyder na owal Autodromu Monza Serce czy rozum? – porównujemy Peugeot 308 w wersjach 1.6 BlueHDi SW oraz GTi Test Volvo V60 T6 AWD R-Design: stylowe trampki z mocnym silnikiem i dużym bagażnikiem Mazda CX-3: udowadnia, że miejskie crossovery ciągle mogą się wyróżniać Renault Twingo GT EDC – nadzieja na niepewne czasy Nowe Mitsubishi Outlander (2016) 2.2 DID 6AT – test, opinia, spalanie, cena Mercedes-Benz Klasy X - pójść na łatwiznę z gotowcem? Nie tym razem Audi RS 4 Avant: geny Porsche wciąż mu służą Peugeot 508 SW RXH 2.0 BlueHDI 180 EAT6 - test, opinia, spalanie, cena Test: Volkswagen Touareg 3.0 TDI pokazuje hybrydom, gdzie ich miejsce Co zmienił lifting? Test odświeżonego Peugeota 308 GT

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW Z4 M40i - sportowe składniki, leniwy charakter Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Test: Nowa Dacia Jogger - 7 miejsc... LPG... brzmi nieźle? Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? Pierwsza jazda: Audi Q4 Sportback e-tron - modniejszy, a wcale nie mniej funkcjonalny 40 lat Porsche 944. Zaczęło się od Le Mans, później było jeszcze lepiej Test: Zważyłem Jaguara E-Pace. Nadal jest cięższy, niż się wydaje Test: Ford Puma ST na trasach Rajdu Polski. Chrzest bojowy przed startami w WRC Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej Test: Renault Arkana E-Tech - z każdym kolejnym dniem lepsza Test: Volkswagen Tiguan – hybrydowy koń pociągowy Test: BMW 840d – i po co ci to M8?