Test: Opel Mokka - jeszcze nie jestem taki stary

Najnowsza Mokka to samochód, który ma być niczym gwiazda Betlejemska prowadząca Opla w kierunku nowego wizerunku. Wizerunku, który nie jest kojarzony z nudnymi i stonowanymi samochodami, a modelami kierowanymi głównie do ludzi młodych, które są nowoczesne i stylowe. Czy to się udało?

Opel Mokka — test wideo

Nie będę oszukiwał ani zbytnio przedłużał. Moim zdaniem tak, bo ten samochód wygląda naprawdę świeżo. Ciężko jest w nim znaleźć jakiekolwiek elementy stylistyczne przeniesione z innych modeli, a to akurat bardzo ważne. To wreszcie pierwszy od wielu lat nowoczesny i ciekawy projekt. Ja do tego dostałem do testów odmianę GS line, która dodatkowo ma nadawać charakteru.

We wnętrzu również nie mamy do czynienia z ewolucją, ani nawet rewolucją. To zupełnie nowy projekt, który, tak bardzo odstaje od innych modeli tej marki, że ciężko jakkolwiek je porównywać. Można powiedzieć, że Opel grubą i zdecydowaną kreską odciął się od przeszłości. I dobrze!

Niestety nowa Mokka nie jest bez wad, a najwięcej z nich dostrzeżecie z podczas jazdy. Auto, choć większość swojego życia spędzi w mieście, to moim zdaniem nie jest do niego w 100% przystosowane. Zawieszenie i układ kierowniczy skrywają w sobie pewną tajemnicę, którą ciężko jest rozwiązać i znaleźć powód ich specyficznego działania. Najgorsza jest jednak automatyczna skrzynia biegów, która jakby buntowała się na każdym kroku, manifestując, że ma swoje lata i nie zamierza dostosowywać się do młodzieżowego trybu życia.

Czy Opel wie, co robi, oraz czy inni uważają podobnie jak ja? To wszystko postanowiłem sprawdzić w tym filmie. Zapraszam!

Obserwuj nas na Google News:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Audi S3 Sportback quattro S-tronic - test Grandland X - serwujemy SUV-owi Opla próby w wersji "grand" Test Audi A6 Allroad 50 TDI: wszechstronne auto z irytującą skazą Mercedes-Benz Klasy X - pójść na łatwiznę z gotowcem? Nie tym razem Škoda Roomster 1,4 MPI Ambition - wielozadaniowość i anonimowość [test autokult.pl] Praktyczne rozwiązania w Skodzie Superb Renault Grand Espace 2.0 dCI Initiale - rodzinny interes [test autokult.pl] Test: Škoda Kamiq Monte Carlo 1.5 TSI to crossover dla lubiących przycisnąć Opel Grandland X: nie zaskakuje, ale oferuje wystarczająco dużo Prototypowa Mazda MX-30: oni nawet elektryki robią po swojemu Mini Clubman Cooper S All4 – mini dla dorosłych Seat Ibiza Cupra Bocanegra – B jak bandyta [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW X5 xDrive 30d - z tym dieslem mógłbym jechać i na koniec świata Porównanie: Lamborghini Urus kontra Porsche Cayenne Turbo GT – rodzinne porachunki Test: LEVC TX – londyńska hybrydowa taksówka za niebotyczną cenę Test: Renault Master brygadowy z paką, skrzynią i żurawiem. Brakuje tylko prysznica, sauny i toalety Test: Aston Martin DBX to historyczny sukces marki. Brytyjczycy wreszcie mają auto lepsze od Porsche Test: Volkswagen Caddy PanAmericana – kombivan na pokaz Test: Audi Q4 e-tron - zobacz, dokąd zmierza motoryzacja Test wideo: Volkswagen ID.3 Pure Performance, czyli elektryk w cenie diesla Test: Smart EQ Fortwo Cabrio, czyli nowoczesny sposób na przestarzały pomysł Test długodystansowy: Czy Volkswagen ID.3 sprawdzi się jako ten pierwszy elektryk? Test: Mercedes-Benz E 300e po liftingu - dobrze, że w ofercie jest alternatywna hybryda plug-in Test: Nowe Suzuki SX4 S-Cross – dwa punkty widzenia