Test: Opel Mokka - jeszcze nie jestem taki stary

Najnowsza Mokka to samochód, który ma być niczym gwiazda Betlejemska prowadząca Opla w kierunku nowego wizerunku. Wizerunku, który nie jest kojarzony z nudnymi i stonowanymi samochodami, a modelami kierowanymi głównie do ludzi młodych, które są nowoczesne i stylowe. Czy to się udało?

Opel Mokka — test wideo

Nie będę oszukiwał ani zbytnio przedłużał. Moim zdaniem tak, bo ten samochód wygląda naprawdę świeżo. Ciężko jest w nim znaleźć jakiekolwiek elementy stylistyczne przeniesione z innych modeli, a to akurat bardzo ważne. To wreszcie pierwszy od wielu lat nowoczesny i ciekawy projekt. Ja do tego dostałem do testów odmianę GS line, która dodatkowo ma nadawać charakteru.

We wnętrzu również nie mamy do czynienia z ewolucją, ani nawet rewolucją. To zupełnie nowy projekt, który, tak bardzo odstaje od innych modeli tej marki, że ciężko jakkolwiek je porównywać. Można powiedzieć, że Opel grubą i zdecydowaną kreską odciął się od przeszłości. I dobrze!

Niestety nowa Mokka nie jest bez wad, a najwięcej z nich dostrzeżecie z podczas jazdy. Auto, choć większość swojego życia spędzi w mieście, to moim zdaniem nie jest do niego w 100% przystosowane. Zawieszenie i układ kierowniczy skrywają w sobie pewną tajemnicę, którą ciężko jest rozwiązać i znaleźć powód ich specyficznego działania. Najgorsza jest jednak automatyczna skrzynia biegów, która jakby buntowała się na każdym kroku, manifestując, że ma swoje lata i nie zamierza dostosowywać się do młodzieżowego trybu życia.

Czy Opel wie, co robi, oraz czy inni uważają podobnie jak ja? To wszystko postanowiłem sprawdzić w tym filmie. Zapraszam!

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowe Volvo XC90 T6 2,0 320 KM AWD (2015) - test, opinia, spalanie, cena Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC (2018): wciąż w formie, a teraz bezpieczniejszy Ford Tourneo Connect 1,6 TDCi Titanium - test Test: Volkswagen Touran 1.5 TSI Evo - nie pokochasz go, ale na pewno docenisz Volkswagen Caravelle 2.0 TDI Comfortline (150 KM) - test, opinia, spalanie, cena Test: Mazda 3 Sedan – dlaczego japoński kompakt zawsze wywołuje takie poruszenie? Test Porsche 911 (992) Carrery 4S: doskonałe, mimo kilku "zielonych" kompromisów Test: Honda Jazz 1.5 Hybrid – ni to pies, ni wydra, ale jest świetna Test: Audi Q5 40 TDI po liftingu - pogoń za segmentowym liderem może wcale nie być łatwiejsza Mazda CX-3 1.8 Skyactiv-D: świetnie dopasowana do potrzeb Range Rover Evoque drugiej generacji: być jak Victoria Beckham Volvo V40 Cross Country T5 AWD AT Summum - bardziej "hot" niż "cross" [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Dacia Logan pokazuje, że za ok. 50 tys. zł można kupić nowe, sensowne auto Pierwsza jazda Mazdą MX-5 Cup. Nowa polska seria najlepsza do rozpoczęcia przygody z wyścigami Test: Hyundai Kona hybrid - bycie eko nie zawsze jest tanie Test: Volkswagen Tiguan eHybrid – czy pogoń za "modą" przyniesie sukces? Test: Volkswagen Golf GTI - klątwa wszechstronności Test: Citroën C4 - (kolejna) zmiana zasad gry Test: BMW 128ti - myśląc o nim jak o członku rodziny "M", można się srogo rozczarować Test: BMW M5 CS to auto o dwóch obliczach. Jedno mnie zmasakrowało, drugie chciało zabić