Test: Hyundai Kona FL - po liftingu wyposażenie potrafi zaskoczyć

Hyundai Kona przeszedł ostatnio facelifting i wiecie co? Pod względem wyposażenia potrafi zawstydzić niejeden droższy samochód!

Hyundai Kona po liftingu zyskał nową twarz, ale nie tylko. Pojawiło się w nim też nowe wyposażenie, które w samochodzie tej klasy zwyczajnie zaskakuje.

W nowym cenniku pojawiają się takie cuda, jak wentylowane przednie fotele, podgrzewane przednie fotele i zewnętrzne miejsca kanapy, podgrzewana kierownica, cyfrowe zegary, podłączenie do Internetu, czy cały pakiet systemów bezpieczeństwa, które pozwalają Konie poruszać się pół autonomicznie.

W samochodzie debiutuje też nowszy system sterowania głosowego, który pozwala zawiadywać ogrzewaniem szyb i lusterek oraz klimatyzacją. Wszystko, jeśli chodzi o elektronikę, jest tu lepsze i jest tu tego więcej.

Tylko, czy to dobry kierunek?

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Jaguar I-Pace: na tyle dobry, by zapomnieć, że jest elektrykiem Pierwsza jazda: Škoda Enyaq IV Sportline 80X – zapomnij o wodzie w butelce Nowy Nissan X-Trail 1.6 dCi 130 4x4 - test TEST: Lexus LC 500 Convertible - dla ludzi z Internetu Porsche 718 Boxster GTS: największy problem to nie 4 cylindry Little Tikes Cozy Truck - test Volkswagen Multivan i Caravelle 6.1: teraz są bardziej cyfrowe Co ma do zaoferowania Kia Sorento w czasach Skody Kodiaq i Peugeota 5008? Wracamy za kierownicę starszego rywala Ford Fiesta Vignale to nie jest samochód, który kupujesz z rosądkiem. Tutaj liczą się zachcianki Jaguar E-Pace i Porsche Macan: na dobry początek Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Test: BMW iX3, Tesla Model 3 i VW ID.3 w zimie, czyli ile naprawdę przejadą, gdy spada temperatura

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW M340i xDrive - dżentelmen, który wyznaje stare bawarskie zasady Test: Mercedes SL ma 66 lat i chce wrócić do korzeni. 4 generacje pokazują, co to znaczy Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej Pierwsza jazda: DS 4 to samochód, który kupisz oczami. Albo wcale Test: Renault Arkana E-Tech - z każdym kolejnym dniem lepsza Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? Test: Zważyłem Jaguara E-Pace. Nadal jest cięższy, niż się wydaje Test: Ford Puma ST na trasach Rajdu Polski. Chrzest bojowy przed startami w WRC Test: Volkswagen ID.4 zmieni twoje myślenie o elektrykach. Tak, Niemcom się udało Test: BMW Z4 M40i - sportowe składniki, leniwy charakter Test: Hyundai Bayon - i20 w nowych ciuszkach