Pomóż nam tworzyć Autokult! Co chcesz tu zmienić?
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Wywiady:

"Polityka rabatowa jest prosta: zero rabatów". Wywiad z Grzegorzem Zalewskim, szefem marki Dacia na terytorium East Dyrektor Techniczny Mercedesa-AMG o przyszłości V8 i silnikach elektrycznych. "Damy im pożądanie" "Robiliśmy dobre, ale nudne auta". Szef designu Toyoty szczerze o starszych i przyszłych modelach marki Audi wszystkich w tym roku przestraszyło. Kuba Przygoński w rozmowie o dakarowych samochodach Zamaskowane prototypy Maserati jeżdżą po Polsce. Włosi powiedzieli mi, czemu tutaj są i co robią Twórcy hybrydowego Maserati Levante: "Elektryfikacja to sukces, który daje nam nowe możliwości" Polski akcent w świecie Porsche. Thomas Stopka: Bez SUV-ów być może marka już by nie istniała Używane auta drożeją i będą drożeć. To wina nie tylko koronawirusa [wywiad] Szef Renault mówi wprost. Mniej osób będzie stać na auto, ale motoryzacja nie upadnie "Sprzedaż online to pomoc dla dealerów". Alexander Petrofski tłumaczy radykalną strategię Volvo Co czeka Polskę, gdy zostaną tylko elektryki? Z prezesem VGP o autach używanych, miliardach do zgarnięcia i węglu Wywiad z szefem Mini w Europie. Pierre Jalady o przyszłości marki i samochodów w miastach