Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Wywiady:

"Pamięć nigdy nie zginęła". Marella Rivolta-Zagato wspomina wielką włoską motoryzację i zdradza, jak ją odbuduje "Cały świat motoryzacyjny stoi na głowie". O małych autach i nadchodzących latach mówi Thomas Schäfer, szef Škody Włosi tłumaczą, o co chodzi z Ferrari 296 GTB. "To nigdy nie miało być nowe Dino" Polska firma eksportuje na cały świat. Melex od 50 lat robi to, co dopiero staje się modne O ogranicznikach prędkości, końcu diesla i zakupie auta przez internet. Prezes Volvo Car Poland podsumowuje 2020 rok Cyberpunk 2077: Auto Silverhanda to Porsche 911 Turbo. Rozmawialiśmy z twórcami Polski akcent w świecie Porsche. Thomas Stopka: Bez SUV-ów być może marka już by nie istniała Twórcy hybrydowego Maserati Levante: "Elektryfikacja to sukces, który daje nam nowe możliwości" Używane auta drożeją i będą drożeć. To wina nie tylko koronawirusa [wywiad] Wywiad: Kuba Przygoński o przesiadce z motocykla do samochodu i różnicach w technice jazdy Fabryka e-paliwa na końcu świata. Porsche zdradza mi plan ocalenia silników spalinowych Wypadek i co dalej? Odpowiedzialność kierowcy po śmiertelnym potrąceniu pieszego

Popularne w tym tygodniu:

Wywiad-rzeka z Sobiesławem Zasadą. Polska legenda nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa Setki zawodników wybierają Fabię. Wiemy, dlaczego Škoda jest rajdowym hitem