Test: 18 rzeczy, których nie wiedziałeś o nowym Mercedesie Klasy S

Mercedes Klasy S zawsze przodował, jeśli chodzi o nowe rozwiązania technologiczne, a w najnowszym wydaniu osiąga już chyba szczyt komputeryzacji. Oto 18 najciekawszych rzeczy, których o tym modelu mogłeś nie wiedzieć.

Mercedes-Benz klasy S — test wideo

Klasa S zawsze była tym samochodem w gamie Mercedesa, który wprowadzał najnowsze rozwiązania. Dopiero później trafiały one do kolejnych klas i niższych segmentów — nie tylko w obrębie modeli samego Mercedesa, ale motoryzacji w ogóle.

W ostatnich latach wydawało się, że wszyscy producenci wprowadzają rozwiązania na podobnym poziomie, ale Mercedesowi chyba to nie do końca odpowiadało. Dlatego w nowej Klasie S zastosował niespotykany dotąd poziom komputeryzacji. Mnóstwo jest tu gadżetów, silników, ekranów, komputerów i świateł, które wszystkie razem dbają o dobre samopoczucie osób na pokładzie.

A które z nich są najciekawsze?

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Auto miejskie prawie na miarę naszych czasów. Test Volvo XC40 D4 AWD Test wideo: Škoda Enyaq iV – elektryk na miarę polskich możliwości? Jaguar I-Pace kontra Audi e-tron. Porównanie elektrycznych crossoverów BMW i3s: ma swoje lata, ale to wcale nie znaczy, że jest przestarzałe Nowy Peugeot 3008 2.0 HDI 150: już bardziej crossover niż minivan Rolls-Royce Cullinan: pierwszy polski test najdroższego SUV-a świata Test: Audi e-tron Sportback 55 quattro - to będzie rzadki widok na polskich drogach Czy to GTI nowej ery? Test Volkswagena Golfa GTE 1.4 TSI Volkswagen Scirocco R DSG [test] Nowy Fiat Tipo (2016) 1.4 16V - test, opinia, spalanie, cena Volvo V40 T5 R-Design Summum - hot? [test autokult.pl] Pojedynek Mitsubishi L200 z Fordem Rangerem: jak Dawid z Goliatem

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW M340i xDrive - dżentelmen, który wyznaje stare bawarskie zasady Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Test: BMW Z4 M40i - sportowe składniki, leniwy charakter Pierwsza jazda: DS 4 to samochód, który kupisz oczami. Albo wcale Test: Zważyłem Jaguara E-Pace. Nadal jest cięższy, niż się wydaje Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? Test: Ford Puma ST na trasach Rajdu Polski. Chrzest bojowy przed startami w WRC Test: Nowa Dacia Jogger - 7 miejsc... LPG... brzmi nieźle? 40 lat Porsche 944. Zaczęło się od Le Mans, później było jeszcze lepiej Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej Test: Hyundai Bayon - i20 w nowych ciuszkach Test: Nissan Qashqai - z jednym dużym "ale"