Vlog: Sprawdzam, co kryje się za drzwiami Rolls-Royce'a Ghost EWB za blisko 3 mln zł

Rolls-Royce Ghost EWB to jedna z najdroższych i najbardziej luksusowych limuzyn dostępnych na polskim rynku. Robi ogromne wrażenie już z zewnątrz, nawet jeśli nadwozie jest stosunkowo powściągliwe. Za co tu naprawdę się płaci, widać dopiero po otwarciu masywnych drzwi... Czas chwycić kluczyki w dłoń.

O najnowszej limuzynie kultowej manufaktury z Goodwood pisałem już więcej w materiale tekstowym, do którego link zamieszczam poniżej. W krótkim vlogu przedstawiam jeszcze kilka elementów wyposażenia, które mają do swojej dyspozycji osoby podróżujące na tylnych miejscach. Na długiej liście znajdziemy między innymi fotele z masażem i kryształowe kieliszki z karafką. Ja się jednak skupiam na tych niepozornych przedmiotach: stolikach, zasłonkach i osobliwym systemie zamykania drzwi.

Test: Rolls-Royce Ghost EWB to 3 mln zł luksusu na kołach. Ale innego, niż sobie wyobrażasz

Widząc to auto, pewnie myślisz sobie, że to kolejna poważna limuzyna dla poważnych biznesmenów. Tymczasem Rolls-Royce zadaje kłam wszystkim…

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Volkswagen T-Roc R - Golf R w przebraniu? Nowy Ford Focus RS (2016) - test, opinia, spalanie, cena Test BMW M135i xDrive. Seria 1 straciła napęd na tył, ale to nie jest największym problemem Nowa Kia Carens 1,7 CRDI - pierwsza jazda Komputer na pokładzie, czyli co potrafi system multimedialny w Skodzie Superb BMW M550d xDrive (2015) - test, opinia, spalanie, cena Test: Nissan Juke 1.0 DIG-T 117 KM - trendsetter wtapia się w tłum Opel Astra GTC 1,4 Turbo 140 KM Enjoy - więcej mocy! [test autokult.pl] Citroën DS3 1,6 THP Sport Chic vs Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde - wybuchowa para [test autokult.pl] Pierwsza jazda nowym Audi Q3: kompaktowy SUV chce być jak większe modele marki Mio MiVue 568 Touch - test wideorejestratora Test: Mercedes-Benz CLA 200 Shooting Brake – rodzinny hipster, który balansuje na granicy dobrego smaku

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach-E to nie tesla-killer. To auto dla tych z drugiego obozu Test: Audi V8 z 1991 r. - idealne do szybkiego transportu. Pokazuje siłę quattro Porównanie: 20-letnie Volvo V40 vs. nowe Volvo V60. Naprawdę kiedyś było lepiej? Test: BMW 640i GT - najdziwniejsze, ale i najlepsze, jeśli je poznasz Pierwsza jazda Porsche 911 GT3: krok poza kres możliwości Test wideo: Ford Mustang Mach-E - to nie fair! Test: Toyota Highlander 2.5 Hybrid - burger, ale taki z dobrej knajpy Pierwsza jazda. Mazda 3 i CX-30 z nowym silnikiem e-Skyactiv X – ewolucja, która przyniosła wymierne korzyści Test wideo: Wakacje w samochodzie - 3 sposoby, by uniknąć hotelu Test: Hyundai Kona FL - po liftingu wyposażenie potrafi zaskoczyć Test: Seat Leon 1.4 e-Hybrid (204 KM) - ta wersja przekonała mnie nie tylko ceną Test: Mitsubishi Outlander PHEV – w Tatrach odkryłem w nim sens i… geny Lancera Evo!