Weź udział w badaniu preferencji polskich kierowców

Vlog: Sprawdzam, co kryje się za drzwiami Rolls-Royce'a Ghost EWB za blisko 3 mln zł

Rolls-Royce Ghost EWB to jedna z najdroższych i najbardziej luksusowych limuzyn dostępnych na polskim rynku. Robi ogromne wrażenie już z zewnątrz, nawet jeśli nadwozie jest stosunkowo powściągliwe. Za co tu naprawdę się płaci, widać dopiero po otwarciu masywnych drzwi... Czas chwycić kluczyki w dłoń.

O najnowszej limuzynie kultowej manufaktury z Goodwood pisałem już więcej w materiale tekstowym, do którego link zamieszczam poniżej. W krótkim vlogu przedstawiam jeszcze kilka elementów wyposażenia, które mają do swojej dyspozycji osoby podróżujące na tylnych miejscach. Na długiej liście znajdziemy między innymi fotele z masażem i kryształowe kieliszki z karafką. Ja się jednak skupiam na tych niepozornych przedmiotach: stolikach, zasłonkach i osobliwym systemie zamykania drzwi.

Test: Rolls-Royce Ghost EWB to 3 mln zł luksusu na kołach. Ale innego, niż sobie wyobrażasz

Widząc to auto, pewnie myślisz sobie, że to kolejna poważna limuzyna dla poważnych biznesmenów. Tymczasem Rolls-Royce zadaje kłam wszystkim…

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo 4WD CVT: dość konserwatywnych samochodów! Pierwsza jazda: Seat Leon czwartej generacji - jeszcze więcej (zbędnej) elektroniki Porsche Cayenne diesel 2017 – samochód dla prawdziwych ludzi Pierwsza jazda Fordem Kugą plug-in hybrid: sprawdzi się w mieście, ale czekam na "klasyczny" napęd Nissan Micra 1.5 dCi: oszczędna propozycja dla wymagających Volkswagen Passat Variant 2,0 TDI 177 KM DSG Highline - test Mercedes-Benz GLC 250 4MATIC: porządny SUV i przeciętny Mercedes Nowe Mitsubishi L200 ze słabszym silnikiem, ale i tak lepsze od poprzednika Ford Focus ST mk. II & Ford Focus ST mk. III - mniej, czyli lepiej? [test autokult.pl] Porównanie: Volvo XC60 T8 vs Mercedes-Benz GLC 300e - jeśli nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi o ekologię Subaru Legacy RS 2,0 Boxer Diesel - aspiracje do E? [test autokult.pl] Nowy Volkswagen Jetta 1,4 TSI 150 KM Highline (2015) - pierwsza jazda po liftingu

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach 1 na torze, drodze i w scenie jak z amerykańskiego filmu akcji Test: Świat się kończy, Golf R droższy od S3. Pytanie jednak, czy jest lepszy? Test: Lexus LC500 Convertible to japońskie gran turismo. Reakcje Włochów na jego widok były bezcenne Ferrari F40 vs Ferrari SF90 Stradale: super-V8, które napisały historię na nowo Pierwsza jazda: Seat Arona i Ibiza po liftingu – Hiszpanie stawiają na nowoczesność, ale z umiarem Test: Mercedes-Benz S 500 dowodzi, że czasy mogą się zmieniać, ale król jest tylko jeden Test: Audi RS e-tron GT w ośrodku Driveland. Jak zwinne może być auto ważące 2,5 tony? Test: Peugeot Rifter - gdy kierujesz się zdrowym rozsądkiem Test: Volkswagen Golf GTI - ty masz moc, a on co innego Pierwsza jazda: Audi Q4 e-tron - twój kolejny (elektryczny) SUV Jeep Wrangler 4xe - ile wynosi dopłata za wtyczkę? Test: Nissan Qasqhai — jest niezły, ale mój umysł nadal to wypiera