Vlog: Sprawdzam, co kryje się za drzwiami Rolls-Royce'a Ghost EWB za blisko 3 mln zł

Rolls-Royce Ghost EWB to jedna z najdroższych i najbardziej luksusowych limuzyn dostępnych na polskim rynku. Robi ogromne wrażenie już z zewnątrz, nawet jeśli nadwozie jest stosunkowo powściągliwe. Za co tu naprawdę się płaci, widać dopiero po otwarciu masywnych drzwi... Czas chwycić kluczyki w dłoń.

O najnowszej limuzynie kultowej manufaktury z Goodwood pisałem już więcej w materiale tekstowym, do którego link zamieszczam poniżej. W krótkim vlogu przedstawiam jeszcze kilka elementów wyposażenia, które mają do swojej dyspozycji osoby podróżujące na tylnych miejscach. Na długiej liście znajdziemy między innymi fotele z masażem i kryształowe kieliszki z karafką. Ja się jednak skupiam na tych niepozornych przedmiotach: stolikach, zasłonkach i osobliwym systemie zamykania drzwi.

Test: Rolls-Royce Ghost EWB to 3 mln zł luksusu na kołach. Ale innego, niż sobie wyobrażasz

Widząc to auto, pewnie myślisz sobie, że to kolejna poważna limuzyna dla poważnych biznesmenów. Tymczasem Rolls-Royce zadaje kłam wszystkim…

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Pojedynek Mitsubishi L200 z Fordem Rangerem: jak Dawid z Goliatem Citroën DS3 Racing - pigułka szczęścia [test autokult.pl] Nie jesteś skazany na SUV-a. Nowy Citroën Berlingo to świetne auto dla rodziny Škoda Superb Sportline - autostradowa lokomotywa dla pragmatyka Porsche Cayenne S (2017) - żegnamy giganta Test: Nissan X-Trail z silnikiem 1,3 l (160 KM) - mały silnik dla mało wymagających Mazda 6 2,2 SkyActiv-D SkyPassion - test Ford Mustang GT 5.0 V8 : znalazłem swoje następne auto Maserati Levante S kontra Volvo XC90 T8 – Super-SUV-y na zamarzniętym Jeziorze Śniardwy Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Volkswagen Golf Sportsvan 1,4 TSI Highline - test Porsche Cayman PDK 2013 - droga zabawka na co dzień [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach-E to nie tesla-killer. To auto dla tych z drugiego obozu Porównanie: 20-letnie Volvo V40 vs. nowe Volvo V60. Naprawdę kiedyś było lepiej? Test: Audi V8 z 1991 r. - idealne do szybkiego transportu. Pokazuje siłę quattro Pierwsza jazda BMW M3 (i M4 też). Nawet nerki nie przesłonią prawdy o tym aucie! Pierwsza jazda Porsche 911 GT3: krok poza kres możliwości Test wideo: Ford Mustang Mach-E - to nie fair! Test: Mercedes-Benz A 250 e – hybryda, której nie opłaca się nie kupić Test: Quattro - rodzaje i działanie legendarnego napędu Test wideo: Wakacje w samochodzie - 3 sposoby, by uniknąć hotelu Test: Seat Leon 1.4 e-Hybrid (204 KM) - ta wersja przekonała mnie nie tylko ceną Test: Mitsubishi Outlander PHEV – w Tatrach odkryłem w nim sens i… geny Lancera Evo! Test: Toyota Land Cruiser - jak zabraknie pokory to napędy nie pomogą